عسل، این ماده­ شفابخش و طبیعی، از هزاران سال پیش در درمان بسیاری از بیماری­ ها مورد استفاده قرار گرفته ­است. با پیشرفت­های علمی قرن اخیر، بسیاری از خواص بی­شمار این خوراکی شیرین و طلایی، به صورت علمی نیز اثبات شده­است.

خمیر دندان عسل و پروپولیس
خمیر دندان عسل و پروپولیس

فواید عسل بر روی دهان و دندان

عسل بر سلامت دهان دندان بسیار موثر است و در بسیاری از محصولات مرتبط با بهداشت دهان و دندان از عسل استفاده می شود.

درمان عفونت لثه با عسل

برای درمان آبسه و عفونت دندان، می توانید مقداری عسل را مستقیما روی محل التهاب و عفونت قرار دهید. مواد آنتی بیوتیک طبیعی موجود در عسل، موجب می شوند تا باکتری های عامل عفونت، از بین بروند.

درمان دندان درد با عسل

می دانیم که دندان درد ، در اکثر موارد، ناشی از پوسیدگی دندان و سرایت پوسیدگی به ریشه و اعصاب دندان است. پوسیدگی در صورت گسترش خود، موجب عفونت لثه، التهاب و آبسه دندان خواهدشد.

یکی از نسخه‌های قدیمی برای درمان عفونت دندان، عفونت لثه، تحلیل رفتگی و خونریزی لثه، مصرف ترکیب آب و عسل است.

مصرف آب و عسل به عنوان دهانشویه و مسواک زدن با آن، نه تنها از ایجاد پلاک و پوسیدگی پیشگیری می کند، بلکه می تواند به درمان عفونت لثه و دندان نیز کمک کند.

رفع بوی بد دهان با عسل

یکی از راه حل های دائمی برای برطرف کردن بوی بد دهان، عسل طبیعی است. عسل از زمان پدربزرگ و مادربزرگ های ما به عنوان داروی خانگی برای درمان بوی بد دهان استفاده شده است. عسل دارای خواص ضد میکروبی قدرتمندی است که به کشتن باکتری های موجود در دهان کمک می کند. این ماده نه تنها باکتری های بد را از بین می برد، بلکه باعث رشد باکتری های خوب نیز می شود.

سفیدی دندان ها با مصرف عسل

همان طور که می­دانیم، پلاک و جرم، یکی از دلایل تیرگی و زردی دندان­هاست. مصرف عسل، به صورت دهانشویه، یا مسواک زدن با آن، می تواند از ایجاد پلاک جلوگیری کرده و به این ترتیب، سفیدی بیشتری برای دندان­ها ایجاد کند.

خمیر دندان الترا پروتکت اکتیدنت

خمیر دندان الترا پروتکت اکتیدنت حاوی عصاره عسل و پروپولیس  داری ۸ ویژگی برای مراقبت کامل از دهان و دندان است. ما در این محصول از موم عسل استفاده کرده ایم که حاوی بسیاری از ویتامین های مهم برای بهداشت دهان و دندان است، در کنار آن عسل به عنوان یکی از مشهور ترین آنتی بیوتیک های طبیعت علاوه بر آنکه محافظت همه جانبه را تضمین می کند به الترا پروتکت طعم شیرین و ملایم عسل را می دهد که ترکیب آن با نعنا تجربه ای متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت.

خواص خمیر دندان عسل و پروپولیس اکتیدنت

  1. از بین برنده پلاک
  2. ضد پوسیدگی دندان
  3. سفید کننده دندان
  4. بهبود سلامت لثه
  5. کنترل بوی بد دهان
  6. جلوگیری از جرم
  7. کاهنده باکتری های مضر دهان
  8. استفاده روزانه

دلیل استفاده از عسل در خمیر دندان التراپروتکت اکتیدنت

عسل یکی از بهترین موادیست که ما در اکتیدنت از آن استفاده کرده ایم. عسل علاوه بر اینکه دارای خواص ضدعفونی کنندگی و از بین برنده باکتری های بد دهان است، طعم بسیار خوبی نیز دارد. از طرف دیگر شیرینی آن برخلاف شکر فضای دهان را اسیدی نمی کند و این بدین معناست شیرینی عسل نه تنها باعث پوسیدگی دندان ها نمی شود بلکه به دلیل خواص خود باعث بهبود سلامت دهان و دندان می شود.

دلیل استفاده از پروپولیس در خمیر دندان التراپروتکت اکتیدنت

پروپولیس سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مفید مانند ویتامین B1،  B2، B6،C ، کلسیم و پتاسیم است به همین علت باعث تقویت مینا و جلوگیری از پوسیدگی دندان می شود، سلامت لثه را تقویت می کند و به عنوان یک ماده طبیعی با قابلیت ضد باکتری بسیار بالا باعث از بین رفتن التهابات و بیماری های لثه می شود. پروپولیس یکی از کامل ترین مواد طبیعی در بهداشت دهان و دندان است.