بسیار بعید است تا بحال تاریخ تولید و مصرف درج شده روی انواع کالا را مشاهده نکرده باشید . شاید برای بسیاری از افراد این سئوال پیش آمده باشد که چطور روی انواع سطوح دوار و ناصاف ، با وضوح بالا ، تاریخ و اطلاعات محصول درج می شود؟!
پس از اختراع پرینتر ، این دستگاه ها نیز به سرعت تکامل پیدا کرده و امروز  انواع  پرینتر جوهر افشان در خانه ها شرکت ها و انواع  پرینتر جوهر افشان صنعتی در کارخانجات ، مورد استفاده قرار دارند .
جت پرینترهای صنعتی ، به دلیل سرعت و دقت بسیار بالا در چاپ های ظریف و سریع ، تحول بزرگی در خطوط تولید ایجاد کرده و قادرند روزانه هزاران بار روی کالاهای تولیدی چاپ اطلاعات را انجام دهند.
چاپگرهای جوهر افشان صنعتی بسیار مقاوم هستند ، در نتیجه می توانند بر اساس نیاز شما بر روی چندین سطح امور چاپی را انجام دهند. سطوحی که می ‌توانید بر روی آنها  چاپ با استفاده از این چاپگرها را انجام دهید ،عبارتند از:
چوب ، سطوح بتنی ، کاغذ ، پلاستیک ، فلز ، شیشه و ….
تکنولوژی ساخت انواع چاپگرهای صنعتی که از آنها با نام تاریخ زن اتوماتیک نیز یاد می شود ،  بسیار بالا است  . بطوریکه قطعات مکانیکی و الکترونیکی در ابعاد کوچک طوری در کنار هم قرار گرفته اند که علاوه بر عملکرد صحیح ، طول عمری بالا داشته باشند و بتوانند سالها در یک فرایند پر استهلاک ، دوام بیاورند.

انواع جت پرینترهای صنعتی کداجت

جت پرینترهای دستی :

این نوع جت پرینتر ، ابعادی کوچک با قابلیت حمل دارد و میتوان برای چاپ روی انواع سطوح از آن استفاده کرد. جت پرینتر پرتایل کداجت ، با انعطاف پذیری بالا ، قابلیت نصب بصورت ثابت روی خط تولید و یا بصورت سیار برای چاپ روی کارتن و کالاهای بزرگ مثل مخازن ، اسکلت های فلزی ، کانتینر ها و… را دارد.
جت پرینترهای پرتابل کداجت ، با قیمت های مختلف متناسب با نیاز سفارش دنده عرضه شده اند.

انواع جت پرینترهای صنعتی کداجت 
انواع جت پرینترهای صنعتی کداجت

جت پرینترهای اتوماتیک یا ثابت

ویژگی مهم این نوع جت پرینترصنعتی ، کار بصورت شبانه روزی و انجام میلیونها بار چاپ در فرایند تولید است . سرعت و دقت ، همراه با دوام بالا ، این نوع از جت پرینترها را به انتخابی ایده ال برای کارخانجات و صنایع بزرگ تبدیل کرده است .
چت پرینترهای اتوماتیک کداجت قابلیت استفاده از انواع جوهرهای زود خشک شونده را داشته و بدون جوهر ریزی ، با استفاده از 2 هد ، عملیات چاپ را سریع و با کیفیت بالا انجام می دهند .
در جت پرینترهای صنعتی کداجت ، اعم از پرتابل یا ثابت ، ارتفاع چاپ قابل تنظیم بوده و با توجه به محل درج اطلاعات ، قابل انتخاب و تنظیم است .

مزایای استفاده از جت پرینترهای صنعتی کداجت

کداجت بیش از 2 دهه در زمینه فروش و خدمات جت پرینتر در ایران فعالیت داشته و انواع جت پرینتر دستی ، جت پرینترهای اتوماتیک  و جت پرینتر ایرانی ، توسط کداجت در بسیاری از صنایع بزرگ کشور نصب و در حال کار است .
مهمترین دلایل استقبال از جت پرینترهای کداجت را میتوان اینگونه برشمرد:

1.قیمت مناسب و اقتصادی نسبت به جت پرینترهای مشابه
2 . کیفیت چاپ بالا با جزییات
3. امکان استفاده از انواع جوهر رنگی حتی سفید در جت پرینترهای کداجت
4 . استفاده آسان به دلیل منوی کاملا فارسی و آموزش کار
5 . 6 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش
6. قابل نصب و استفاده در انواع خطوط تولید با تیراژ های چندتایی تا میلیونی
7.جوهر خشک شونده سریع
8. چاپ روی انواع سطوح چوبی ، نایلون ، فلزی و…
9 . تحویل و نصب در محل

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کداجت تماس بگیرید.
شرکت تولیدی بازرگانی فرازنگار –  ۰۹۱۲۸۸۸۸۳۹۰

codajet.com