سامسونگ نامی معتبر و شناخته شده برای همگان است. نام این برند در کنار کیفیت خوب دستگاه‌ها و لوازم الکترونیکی همیشه به خوبی درخشیده است. گوشی‌های سامسونگ هم از کیفیت خوب قطعات سخت افزاری و الکترونیکی، و هم از باتری‌های قابل شارژ مجدد بهره‌مند هستند. در گوشی‌های میان رده و پرچمدار سامسونگ از باتری‌های لیتیوم پلیمری استفاده شده است؛ چرا که باتری‌های لیتیوم پلیمر از طول عمر خوب و دوام شارژ بالایی برخوردار هستند. اما گاهی در صورت وجود خطاهای احتمالی در هنگام ساخت باتری، و یا بروز ایراد در قطعات درونی آن، باتری زودتر از موعد پیری، نیاز به تعویض و یا تعمیر پیدا می‌کند. بنابراین هنگام خرید گوشی موبایل اگر باتری آن از طرف یک شرکت ضمانت شده باشد و دارای خدمات پس از فروش باشد، کاربر با خیال آسوده‌تری خرید خود را انجام می‌دهد.

باتری گوشی سامسونگ با چه گارانتی بخریم؟
باتری گوشی سامسونگ با چه گارانتی بخریم؟

گوشی موبایل سامسونگ

سامسونگ یکی از شناخته شده‌ترین برندهای موجود در دنیای گوشی موبایل است. سامسونگ که یک شرکت کره‌ای چند ملیتی است از سال 1938 تولیدات خود را آغاز کرده است. بخش گوشی موبایل یکی از پنج بخش شرکت بزرگ سامسونگ با نام سامسونگ الکترونیک Samsung Electronics است. در سال 2007 این شرکت در بخش تجارت دستگاه موبایل، بیش از 40 درصد رشد کرد و در مدت کوتاهی به دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های موبایل در جهان تبدیل شد. در پایان نوامبر 2011، سامسونگ بیش از 300 میلیون گوشی موبایل در رقابت با فروش 300.6 میلیونی نوکیا فروخت.

امروزه هم سامسونگ در رقابتی تنگاتنگ با گوشی‌های برند اپل و شیائومی هر سال با طراحی گوشی‌های پرچمدار، میان رده و همچنین پایین رده جدید، و با رنج قیمتی مناسب خود را در بازار فروش به خوبی تثبیت می‌کند. علاوه براین شرکت سامسونگ برای جلب رضایت مشتریانش، گارانتی سام سرویس را برای محصولات خود در نظر گرفته است که در حال حاضر در ایران سرویس دهی نمی‌شود. اما شرکت‌های فروشنده دستگاه‌های سامسونگ، در رقابت با یکدیگر برای گوشی موبایل سامسونگ و قطعات مختلف آن از جمله باتری گوشی گارانتی‌های شرکتی و خدمات پس از فروش متنوع ارایه می‌دهند.

گارانتی باتری گوشی‌ موبایل سامسونگ
گارانتی باتری گوشی‌ موبایل سامسونگ

گارانتی باتری گوشی‌ موبایل سامسونگ

شرکت گوشی جانبی برای لوازم جانبی از جمله باتری و شارژر، و همچنین گوشی‌ موبایل سامسونگ خود خدمات پس از فروش مختلفی در نظر گرفته است که یک هفته ضمانت تعویض و چند ماه پشتیبانی دستگاه و لوازم فروخته شده خود را به عهده می‌گیرد. این فروشگاه اینترنتی برای باتری‌ گوشی سامسونگ خود نیز خدمات پس از فروش نیتا سرویس را ارایه می‌دهد. نکات حائز اهمیت در زمینه این گارانتی:

  1. گارانتی تنها زمانی معتبر است که دستگاه خریداری شده از سایت شرکت گوشی جانبی باشد و دارای کد سفارش محصول، و همچنین در بازه زمانی تعیین شده برای گارانتی باشد.
  2. تعهدات شرکت محدود به تعمیر عیب یا تعویض قطعه معیوب یا به صلاحدید تعمیرکار تعویض محصول است.
  3. تعمیرات گارانتی باید توسط مرکز خدمات خود شرکت انجام شود. اگر تعمیرات توسط تعمیرکاران دیگر انجام شود، شرکت مسئولیتی در قبال بازپرداخت، ادعاها و خسارات ناشی از تعمیر محصول ندارد.
  4. گارانتی برای مواردی غیر از ایرادات در جنس خود باتری، طراحی و ساخت آن قابل اجرا نمی باشد. همچنین گارانتی شامل موارد زیر نیز نمی‌شود:
    -بررسی‌های دوره ای، نگهداری، تعمیر و تعویض قطعات به دلیل فرسودگی و ضربه خوردگی.
    -حوادث طبیعی، رعد و برق، آب، آتش سوزی، نوسانات ولتاژ یا هر دلیلی که خارج از کنترل شرکت باشد.
    -علاوه براین آسیب دیدگی باتری در اثر شارژ بیش از حد یا عدم استفاده درست از آن و یا حتی شارژ توسط شارژرهایی غیر از آنهایی که توسط سامسونگ تایید شده‌اند.
باتری گوشی سامسونگ با چه گارانتی بخریم؟
گارانتی نیتا سرویس

گارانتی نیتا سرویس

در صورت استفاده درست و صحیح از باتری‌ گوشی سامسونگ ، به راحتی سال‌ها قابل استفاده است اما در صورت روشن بودن دایمی صفحه نمایش و یا استفاده از شارژهای متفرقه، و انجام چرخه شارژ و دشارژ مکرر می‌توانند موجب خرابی و یا کاهش عمر باتری گوشی شوند. در این هنگام است که در صورت خوب شارژ نشدن باتری نیاز به تعویض آن احساس می‌شود.

نیتا سرویس یک گارانتی شرکتی در زمینه ضمانت و خدمات پس از فروش باتری موبایل است و اولین گارانتی است که ضمانت بادکردگی باتری را برعهده می‎‌گیرد. خدمات این گارانتی شامل باتری‌های گوشی موبایل با برند سامسونگ، اپل و سایر باتری‌های موجود در شرکت است. شرایط استفاده از این گارنتی هم شامل 12 ماه تعویض در قبال هرگونه خرابی ناشی از ساخت است. موارد شامل گارانتی به شرح زیر است:

1. بادکردگی باتری در زمان استفاده از آن

2. خالی شدن شارژ باتری در زمان استفاده

3. روشن نکردن دستگاه توسط باتری در صورت استفاده

و موارد خارج از گارانتی شامل

1. ضربه خوردگی و آسیب فیزیکی

2. از بین رفتن لیبل باتری نیتا صنعت هوشمند

3. تعمیرات و شستگی باتری گوشی موبایل است.