خرید شیشه وین وایت - انواع شیشه وین وایت

یکی از محبوب ترین شیشه ها در بین مردم شیشه وین وایت است. این شیشه های فوق شفاف که زیبایی بسیار زیادی به خانه و سالن ها می بخشند، توانسته است به سرعت به یکی از پر خرید ترین شیشه ها در سرتاسر کشور و حتی جهان تبدیل شود.

اما سوال اینجاست که دقیقا چه چیزی در این شیشه ها وجود دارد که اینچنین آنها را محبوب و پرفروش نموده است. در جواب این سوال می توان به شفافیت فوق‌العاده این دسته از شیشه ها اشاره کرد. چرا که شفافیت زیاد آنها باعث می شود بتوانیم محیطی غرق در نور طبیعی را داشته باشیم.

پس خرید شیشه وین وایت به آن دسته از افراد که میخواهند در روز از نور طبیعی خورشید استفاده کنند، بسیار توصیه می شود. شیشه وین وایت به صورت کلی دارای دو دسته است. یکی شیشه‌ی دارای مغز آبی و دسته دیگر شیشه های دارای مغز سبز.

انواع شیشه وین وایت

همانطور که گفته شد این شیشه ها دارای دو دسته مغز آبی و مغز سبز هستند. تفاوتی که بین این شیشه ها وجود دارد این است که هر چه مغز شیشه رو به سبزی بزند، به شیشه معمولی نزدیکتر می‌شود و برعکس هرچه مغز آن آبی تر باشد، شفافیت بیشتری دارد. کسانی که به دنبال خرید شیشه وین وایت هستند، در ابتدا باید مشخص کنند که چه مقدار شفافیت مناسب کاربرد مد نظر آنها است.

برای طراحی و پیاده سازی ویترین فروشگاه ها استفاده از شیشه وین وایت فوق العاده کاربردی است. به همین دلیل به شدت توصیه می‌شود افرادی که به دنبال داشتن یک ویترین مناسب هستند، از این شیشه ها استفاده . در واقع خرید شیشه وین وایت برای ویترین، یک سرمایه گذاری موثر در جهت افزایش فروش به حساب می آید.

کاربرد شیشه وین وایت

سادگی زیاد شیشه های وین وایت و درخشندگی که این شیشه ها دارند، باعث شده افراد زیادی اقدام به خرید آنها . همین ویژگی ها کاربردهای بسیار زیادی را برای آنها فراهم نموده است. از جمله این کاربرد ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در مکان ها و سالن های بسیار بزرگ که وسعت زیادی را دارند و به تبع به نور بیشتری احتیاج دارند، استفاده از شیشه وین وایت که خاصیت فوق شفاف بودن را دارد، بسیار توصیه می شود. چرا که با استفاده از آن سالنی پر از نور طبیعی خواهیم داشت .

همچنین کسانی که به دنبال این هستند که خانه خود را غرق در نور نمایند، می توانند از شیشه های فوق شفاف وین وایت استفاده . استفاده از این شیشه ها در خانه باعث می شود زیبایی خیره کننده‌ای در ساختمان به وجود بیاید. پس همه کسانی که به دنبال داشتن خانه ایی شیک و زیبا هستند، می‌توانند از این شیشه ها استفاده کنند.

قیمت شیشه وین وایت

شیشه های ایرانی نسبت به گونه های مشابه آن که از کشورهای دیگر وارد می‌شوند، از قیمت بسیار کمتری برخوردار هستند. همچنین کیفیت آنها نیز ز به مراتب بالاست. بنابراین افراد می‌توانند با کمترین قیمت اقدام به خرید این دسته از شیشه ها نمایند.

مجموعه رامادر به عنوان پرچمدار صنعت شیشه در کشور توانسته است قیمتهای بسیار پایینی را از این شیشه ها نسبت به کیفیت آن ها فراهم نماید و شما همواره می توانید با بالاترین کیفیت را با پایین ترین قیمت از این مجموعه خریداری نمایید.

قیمت شیشه وین وایت
قیمت شیشه وین وایت

یراق آلات شیشه سکوریت

هنگام خرید یراق آلات شیشه سکوریت باید نکات مختلفی را مورد توجه قرار داد. از جمله نوع شیشه سکوریت، اندازه و قطر آن. خرید یراق آلات شیشه سکوریت در بین مردم به دلیل گسترش این دسته از شیشه ها رواج یافته است.

شیشه های سکوریت با کیفیت فوق العاده خود و نیز استحکام و امنیت آنها به یکی از پر فروش ترین انواع شیشه در بازار تبدیل شده تند. بنابراین به تبع این موضوع یراق آلات آنها نیز گسترش فراوانی پیدا نمودند.

اما آنچه در این بین اهمیت فراوانی دارد، این است که بتوان مراکزی را یافت که یراق آلات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه نمایند. در این بین مجموعه رامادور توانسته است با همین ویژگی شهرت و محبوبیت زیادی را در بین سایر رقبای خود پیدا نماید.

به صورت کلی انواع مختلفی از یراق آلات شیشه های سکوریت وجود دارد که می توان به قفل، دستگیره و پاسال اشاره نمود. هر کدام از این موارد بستگی به نوع شیشه و قطر آن دارد که با استفاده از مشورت افراد خبره در این زمینه می توانید خرید خوبی را برای خود به ارمغان آورید.

شیشه کریستال با کیفیت

دسته دیگری از شیشه‌های موجود در بازار که خرید زیادی از آنها انجام می‌شود شیشه‌های کریستال هستند. شیشه کریستال فاقد هرگونه ناخالصی است. همین مسئله باعث شده شفافیت و درخشندگی آن بسیار زیاد شود.

یکی از ملاکهایی که همواره افراد به دنبال آن هستند این است که بتوانند شیشه هایی را تهیه نمایند که درخشندگی زیادی داشته باشد. برای این دسته از افراد خرید شیشه کریستال توصیه می شود. چرا که با به کار رفتن سرب در آن شکست نور ایجاد شده و درخشندگی فراوانی به وجود می آید .

معمولاً شیشه کریستال تماماً وارداتی است. در بین تمام شیشه های کریستال موجود در بازار شیشه های بلژیکی محبوبیت و بازار بیشتری را از آن خود کاسه آمد. این شیشه ها نسبت به شیشه وین وایت درخشندگی بیشتری دارند.

قیمت شیشه کریستال
قیمت شیشه کریستال

قیمت شیشه کریستال

اگر به دنبال این هستید که بتوانید کیفیت نور مناسبی را در خانه یا محل مورد نظر خود ایجاد کنید، شیشه کریستال بهترین گزینه است. با وجود اینکه این شیشه ها نسبت به انواع ساده شیشه قیمت بیشتری دارند، اما درخشندگی کیفیت و زیبایی آنها باعث روی آوردن مردم به این شیشه‌ها شده است.

بنابراین اگر شما هم کیفیت را مهمتر از قیمت می دانید خرید شیشه کریستال می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

کاربرد شیشه کریستال

شیشه های کریستال در موارد و کاربردهای زیادی وجود دارد. از جمله می توان به استفاده آنها در ساخت ظروف کریستال اشاره نمود و یا در جواهر فروشی ها از این شیشه ها بسیار استفاده می شود.

شیشه کریستال دارای دو دسته کلیر و سوپرکلیر است که دسته دوم شفافیت و درخشندگی بیشتری نسبت به دسته اول دارد.

برای خرید این دسته از شیشه های بسیار زیبا و درخشان و کاربردی با کمترین قیمت می توانید از خدمات مجموعه رامادر استفاده نمایید.