امروزه خرید خودروهای لوکس با توجه به قیمت‌های فزاینده‌ای که دارند، عملاً غیرممکن شده است. با این حال بسیاری از افراد هنوز هم علاقه به استفاده از چنین خودروهایی، حتی برای یک سفر کوتاه دارند. همه‌ی این موارد سبب می‌شود که سر و کارمان به شرکت‌های اجاره ماشین بیافتد.

ارزان‌ترین اجاره ماشین با شرایط بسیار راحت
ارزان‌ترین اجاره ماشین با شرایط بسیار راحت

در واقع شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خودرو در قالب اجاره با در نظر گرفتن یکسری شرایط، امکان برخورداری از خودروهای کلاس بالا را برای افراد مهیا کرده‌اند. حال اگر اطلاعات چندانی از شرایط اجاره خودرو ندارید، توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

اجاره خودرو به چه منظوری انجام می‌شود؟

خودروها می‌توانند به دلایل مختلفی اجاره داده شوند که در حال حاضر مهمترین آنها شامل موارد زیر هستند:

  • انجام کارهای روزمره

شاید از آن از دسته افراد باشید که برای به سرانجام رساندن کارهای روزمره، نیاز به یک خودرو داشته باشید. در این صورت به راحتی می‌توانید نسبت به کرایه خودرو از طریق شرکت‌های مختلف اقدام کنید. همان طور که می‌دانید بکارگیری از خودروی شخصی برای انجام کارهای روزمره استهلاک زیادی خواهد داشت، زیرا توصیه می‌کنیم که حتماً از امکان اجاره‌ی خودرو که توسط شرکت‌های معتبر ارائه می‌شود استفاده نمایید.

  • سفر کاری یا تفریحی

یکی دیگر از مواردی که می‌توان از اجاره ماشین بهره برد به جهت انجام سفرهای کاری یا تفریحی است. در واقع برای آماده‌سازی ماشین شخصی باید حداقل یک هفته قبل از سفر اقدام کرد تا خودرو از همه لحاظ آماده سفر باشد. اما گاهاً مسافرت‌های از پیش تعیین نشده اتفاق می‌افتد که افراد را ملزم به استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌کند. در نظر داشته باشید که در چنین شرایطی بهترین عکس العمل استفاده از خودرو اجاره‌ای است که از همه لحاظ مورد بررسی قرار گرفته است.

  • برگزاری انواع مراسم

استفاده از خودروهای لوکس در مراسماتی مانند عروسی، پیشواز یا بدرقه مهمان یکی از دلایل افراد به جهت استفاده از شرکت‌های کرایه ماشین است. به طور کلی بیشتر افراد دوست دارند که برای مراسمات مهم‌شان از خودروهای کلاس بالا استفاده کنند و به دلیل آن که هزینه‌های اجاره‌ی خودرو برای چند شب به آن صورت زیاد نمی‌شود، انجام این کار را کاملاً عاقلانه می‌دانند. گفتنی است که بکارگیری از این امکان روز به روز در حال گسترش است و توصیه می‌کنیم که شما هم حتماً آن را در نظر بگیرید.

چرا باید خودرو اجاره کرد
چرا باید خودرو اجاره کرد

چرا باید خودرو اجاره کرد

پس از بررسی‌ها و دریافت اطلاعات آماری، مشخص شد که اجاره خودرو، بیشتر به دلایل زیر اتفاق می‌افتد:

  • دسترسی راحت به انواع خودرو

یکی از دلایلی که اجاره ماشین را باب کرده است، راحت در اختیار بودن انواع خودرو با برند و مدل‌های مختلف است. بسیاری از افراد برای این که بتوانند از خودروهای مختلف استفاده کنند و پشت فرمان بسیاری از خودروها بنشینند، اقدام به استفاده از خدمات رنت ماشین می‌کنند که توسط شرکت‌های مختلف ارائه می‌شود. گفتنی است که اگر مدارک مورد نظر برای اجاره خودرو را همراه داشته باشید، در هر لحظه می‌توانید انواع و اقسام ماشین را به جهت اجاره در نظر بگیرید.

  • بصرفه بودن

پر واضح است که برای استفاده از خودروهای شخصی باید قبل از استارت زدن، موارد مختلف خودرو را بررسی کرد که از جمله می‌توان به سطح روغن خودرو و میزان بنزین و گاز آن اشاره کرد. اما در خودروهای اجاره‌ای خودرو با تمام امکانات و از پیش بررسی شده به شما تحویل داده خواهد شد و دیگر نیاز به هزینه‌های اضافی به جهت کنترل موارد مختلف خودرو نخواهد بود. لذا استفاده از چنین امکاناتی کاملاً بصرفه خواهد بود.

  • سلامت خودرو

زمانی که از خودروی شخصی‌مان استفاده می‌کنیم، باید در هر حال حواسمان به این موضوع باشد که خودرو کاملاً سالم باشد تا در مواقع حساس ما را زمین‌گیر نکند. اما بکارگیری از اجاره ماشین نیازی به بررسی چنین مواردی ندارد چرا که شرکت‌های اجاره دهنده‌ی خودرو با استفاده از متخصصین امر قبل از اجاره دادن خودرو، به طور کامل سلامت آن را چک می‌کنند. لذا با کمترین دغدغه می‌توانید اقدام به کرایه خودرو کنید.

مدارک لازم برای کرایه ماشین

برای این منظور باید ابتدا به شرکت مد نظرتان به جهت اجاره خودرو تماس بگیرید چرا که هر شرکت‌ بنا به نیاز و مقررات خود اقدام به دریافت مدارک می‌کند. با این حال می‌توان از مدارک زیر به عنوان ضروری‌ترین مدارک به جهت کرایه ماشین اشاره کرد:

  • ارائه کارت ملی معتبر.
  • ارائه سفته یا چک.
  • ودیعه‌ی نقدی که بر اساس قیمت خودرو تعیین می‌شود. (تا حداکثر 15 درصد قیمت خودرو).
  • ارائه چک کارمندی یا گواهی اشتغال به تحصیل.
  • ارائه ویزا یا پاسپورت (برای مسافران خارج از کشور).
  • و سایر مواردی که بستگی به نوع شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات کرایه خودرو دارد.

اگر خودرو بلااستفاده دارید، درآمدزایی کنید

اگر چه می‌توانید توسط شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خودرو، ماشین اجاره کنید اما امکان دیگری برای افرادی که دارای خودرو بلااستفاده هستند نیز فعال است. در واقع شرکت‌های معتبر اجاره ماشین، از همه‌ی افرادی که صاحب خودرو هستند اما استفاده‌ی آنچنانی از آن ندارند، دعوت می‌کند تا با در اختیار گذاشتن خودریشان به شرکت، به کسب درآمد بپردازند.

فکر می‌کنیم پیشنهاد ایده‌آلی باشد که از یک خودروی پارک شده در پارکینگ بتوانید پول درآورید. توصیه می‌کنیم حتماً این پیشنهاد را بررسی کنید چرا که همه‌ چیز به نفع شماست و حتی شرکت‌ها خودروهایتان را بیمه می‌کنند و سپس در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

اجاره ماشین با استفاده از شرکت سپریس
اجاره ماشین با استفاده از شرکت سپریس

اجاره ماشین با استفاده از شرکت سپریس

حال که با امکان اجاره خودرو توسط شرکت‌های مختلف آشنا شده‌اید، شاید تصمیم گرفته باشید که از چنین خدماتی استفاده کنید. اما سوالی که ذهن‌تان را مشغول کرده این است که باید از خدمات چه شرکتی برای این منظور بکارگیری کنید تا انتخاب خوبی برایتان باشد. پیشنهاد می‌کنیم که از شرکت سپریس که از جمله ارزان‌ترین اجاره خودرو را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد، بهره ببرید. این شرکت اجاره ماشین با امکاناتی مانند تضمین بیمه، قیمت مناسب و از همه مهم‌تر پشتیبانی 24 ساعته سعی در ارائه بهترین خدمات را به متقاضیان داشته است که خوشبختانه توانسته است رضایت حداکثری افراد را بدست آورد.

حال اگر شما هم به چنین خدمات ارزنده‌ای نیاز دارید، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران تیم تخصصی سپریس تماس بگیرید تا در صورت نیاز هر گونه ابهام و سوال در خصوص چگونگی اجاره خودرو را در کمترین زمان ممکن پاسخ دهند.

آدرس سایت: sepris.com