معروف ترین فروشگاه های اینترنتی کشور
معروف ترین فروشگاه های اینترنتی کشور

گسترش ارتباطات باعث ایجاد تغییرات گسترده ای در حوزه خرید و فروش شده است. امروزه اغلب خرید و فروش ها با استفاده از اینترنت و به صورت غیر حضوری انجام می شود در کشور ما نیز مدتی است که بازار فروشگاه های اینترنتی بسیار داغ شده است. بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید کالایی کنید، به فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید توجه کنید. همانطور که بازار فروشگاه های اینترنتی داغ شده است، افراد سودجو نیز با شگرد های گوناگون در صدد کلاهبرداری و خالی کردن حساب های مردم هستند. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید از فروشگاه های اینترنتی، معتبرترین و معروف ترین فروشگاه اینترنتی یا همان آنلاین شاپ کشور را بشناسید.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

ابتدا باید با نوع فعالیت یک وبسایت فروشگاهی را بشناسید سپس با معروف ترین فروشگاه های اینترنتی کشور آشنا شوید. فروشگاه اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که در آن، کالا و خدمات به مردم ارائه می شود. در این مطلب قصد داریم شما را با فروشگاه های اینترنتی کشور آشنا کنیم که تنها کالاهای فیزیکی را به مردم ارائه می کنند. به ادامه مطلب توجه کنید تا چند مورد از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی کشور را بشناسید.

بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور

خرید های آنلاین و غیر حضوری، باید از وبسایت هایی انجام شود، که دارای اعتبار باشند. شما از هر وبسایتی نمی توانید تمامی خرید های خود را با اطمینان کامل انجام دهید. وبسایت های کشورمان، بر اساس  میزان بازدید، خلاقیت، تجربه خرید و نحوه بازاریابی و مشتری مداری به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. در این قسمت قصد داریم، چند مورد از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی کشورمان را به شما معرفی کنیم. به ادامه مطلب با دقت توجه کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور
بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از قدیمی ترین و معروف ترین فروشگاه های اینترنتی کشورمان است که حدود 10 سال در این حوزه فعالیت می کند. دیجی کالا در زمان آغاز فعالیت خود، چندان فعالیت گسترده ای نداشت و تنها به جز چند محصول جزئی، چیزی برای فروش نداشت. رفته رفته تنوع و تعداد محصولات خود را افزود تا امروز یکی از بزرگترین وبسایت های فروشگاهی کشورمان باشد. گفتیم که در این مطلب قصد داریم، چند مورد از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی کشور را به شما معرفی کنیم. لازم است بگوییم، قصد داریم علاوه بر معرفی، به مزایای و معایب هر کدام نیز بپردازیم تا بیشتر با هر کدام از آنها آشنا شوید.

دیجی کالا چندین مزیت دارد. مهم ترین مزایای این وبسایت عبارتند از: سرعت بالا و جست و جوی سریع، داشتن گارانتی کالای خریداری شده به مدت یک هفته، ثبت نام سریع در زمان سفارش، تنوع بالای محصولات، ارائه پیشنهادات روزانه فوق العاده جذاب و داشتن نرم افزار مناسب گوشی های هوشمند از مهم ترین مزایای فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است.

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل
فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی کشورمان است. فروشگاه اینترنتی دایان شاپ بیش از یک دهه است که در کشورمان فعالیت می کند. فروشگاه اینترنتی دایان شاپ به فروش 5 دسته از محصولات تمرکز کرده است و سعی کرده در هر یک از این 5 زمینه، در کشورمان بهترین باشد. فروش محصولات مردانه، اکسسوری، زنانه، دیجیتال و لوازم خانه جزو اصلی ترین موضوع های فعالیت فروشگاه اینترنتی دایان شاپ است.

این آنلاین شاپ بی شک یکی از بهترین و معروف ترین فروشگاه های اینترنتی کشورمان است. این وبسایت برای فروش کالا به 3 اصل پایبند است. پرداخت درب محل، ارائه بهترین کیفیت از کالا ها و داشتن ضمانت بازگشت کالا به مدت 3 روز، سبب شده فروشگاه اینترنتی دایان شاپ یکی از بهترین بزرگترین و معروفترین فروشگاه های اینترنتی کشور باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دایان شاپ، انواع محصولات مردانه و زنانه را بهترین کیفیت ممکن خریداری کنید. یکی از ویژگی های بسیار منحصر به فرد فروشگاه دایان، داشتن مشاوره قبل از خرید هر محصول است. شما می توانید قبل از اینکه دست به خرید هر محصولی بزنید، ابتدا مشاوره های لازم را در خصوص محصول از مشاوران و کارشناسان دایان دریافت کنید و سپس نسبت به خرید یا عدم خرید ان تصمیم گیری کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل یکی دیگر از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی کشور است که در زمینه فروش لباس فعالیت می کند. فروشگاه اینترنتی دیجی استایل دارای نماد اعتماد الکترونیک است و این نماد به شما نشان می دهد که می توانید خرید ای خود را با خیالی آسوده و بدون نگرانی انجام دهید. شما می توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سه دسته پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را خریداری کنید.

فیلتر مناسب برای محصولات، تنوع بسیار بالای دسته های مختلف لباس، داشتن ضمانت 7 روزه برای تعویض کالا، پشتیبانی بسیار عالی، ثبت سریع سفارشات، داشتن قرارداد با تمامی برند های پوشاک کشور، امکان پرسش و پاسخ ویدئویی که کمتر فروشگاهی این ویژگی را دارد، داشت راهنمای سایز برای هر محصول و تحویل رایگان کالا در خرید های بالای 100 هزار تومن، از مهم ترین ویژگی های است که آنلاین شاپ دیجی استایل دارد. بد نیست بدانید فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، سیستم تخفیف هنگام خرید را ندارد.

اتما

اتما یکی دیگر از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشورمان است. فروشگاه اینترنتی اتما، اولین فروشگاهی بود که در این سبک، اقدام به فروش لوازم خانگی به صورت اقساطی می کند. این فروشگاه در سال 1391 بود که تاسیس شد از زمان آغاز فعالیت خود تا کنون، بیشتر به خاطر استفاده از افراد دارای کارت حکمت و فرهنگیان بوده که سر پا شده است. در این وبسایت فروشگاهی می توانید تمامی خرید های خود را به صورت اقساطی انجام دهید. ما می توانید با داشتن یک ضامن، بدون اینکه از خود چکی ارائه کند، تا سقف 20 میلیون تومان خرید کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی اتما، مزیت های بی شماری خواهد داشت. این وبسایت مزیت هایی همچون: ارسال رایگان محصولات خود به سراسر کشور، ارائه کردن کد تخفیف به مشتریان خود در بازه های زمانی مختلف، دارا بودن یک اپلیکیشن کارآمد را شامل می شود. لازم است بدانید، خرید اقساطی از این وبسایت تنها به فرهنگیان، کارمندان دولت و نیروی های مسلح تعلق می گیرد. سایر مردم عادی نمی توانند درخواست خرید اقساطی را داشته باشند.

آلیار

آیلار جزو آن دسته از فروشگاه های اینترنتی است که فعالیت خود را در 3 الی 4 سال گذشته آغاز کرده است. فروشگاه اینترنتی الیار، در تلاش است تا روز به روز دسته های فروش محصولات خود را بیشتر کند. این فروشگاه اینترنتی در بهمن ماه 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. چند صباحی است که بخش سوپر مارکت نیز به این وبسایت اضافه شده است. ارائه بهترین کیفیت از کالا ها با قیمت هایی باورنکردنی، شاخصه و ویژگی اصلی این وب سایت می باشد.

فروشگاه اینترنتی آیلار ویژگی ها و مزیت هایی دارد که بد نیست با آنها آشنا شوید. تنوع بالای محصولات از بهترین برند های دنیا، ارائه تخفیف ها به صورت هفتگی و ماهانه، داشتن امکان لغو سفارش و ارسال رایگان محصول برای خرید های بالای 100 هزار تومن، از جمله مهمترین مزایای فروشگاه اینترنتی الیار است. البته باید به یک مزیت دیگر این آنلاین شاپ نیز توجه کنیم. فروشگاه اینترنتی الیار این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که در صوتی که کالا را تحویل گرفتند و کالای خریداری شده آن ها دارای مشکل فنی بود، بتوانند به مدت یک هفته آن را مرجوع کنند. این ویژگی را کمتر فروشگاه اینترنتی در کشورمان ارائه می کند. شما با اولین خرید از این فروشگاه اینترنتی، ک تخفیف 5 درصدی را دریافت خواهید کرد.

مبیت

فروشگاه اینترنتی مبیت در سال 1394 دایر شده است. این فروشگاه در زمینه فروش تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و تلویزیون فعالیت می کند. همچنین شما می توانید از فروشگاه اینترنتی مبیت، لوازم جانبی تلفن همراه مثل، پاور بانک و شارژر را نیز خریداری کنید. این فروشگاه در شهر کرمان واقع شده است. افرادی که در درون شهر کرمان از این فروشگاه اینترنتی خریداری می کنند می توانند محصول سفارش داده خود را 1 روزه دریافت کنند. اما افراد خارج از کشور نیز می توانند ظرف چند روز محصول خود را دریافت کنند. وبسایت فروشگاهی مبیت امکان ارسال محصول به سراسر کشور را دارد.

فروشگاه اینترنتی مبیت، امکان ارسال رایگان در سراسر کشور را ندارد و شما باد هزینه ارسال را پرداخت کنید. قیمت هایی که بر روی محصولات مبیت قرار گرفته استف بسیار منصفانه و عادلانه هستند. شما میتوانید بهترین برند های تلویزیون، تلفن همراه، کامپیوتر و سایر وسایل این چنینی را با کمترین قیمت خریداری کنید. همچنین فروشگاه اینترنتی مبیت، امکان مرجوع کردن کالا را برای مردم کل کشور باز گذاشته است. یکی دیگر از نکات جالب فروشگاه اینترنتی مبیت. ثبت امتیاز برای مشتریان خود است. هرچه امتیازات اخذ شده شما بیشتر باشد، در سفارشات بعدی، از هزینه خرید محصولاتتان کاسته خواهد شد. این ویژگی می تواند نشان دهنده اهمیت فروشگاه اینترنتی مبیت برای مشتریان خود باشد.

فروشگاه اینترنتی بلج

فروشگاه اینترنتی بلج یکی از معروفترین فروشگاه های اینترنتی کشورمان است. این فروشگاه از سال 1393 در کشورمان فعالیت می کند موضوع فعالیت این فروشگاه، فروش محصولات کالا خواب و دکوراسیون اتاق خواب است. فروشگاه بلج در دسته بهترین و معروف ترین فروشگاه های اینترنتی کشورمان قرار گرفته است. دلیل آن هم یک چیز است. این فروشگاه هر گونه واسطه گری را حذف کرده و محصول را با قیمت های بسیار عالی به مشتریان ارائه می کند. یکی از ویژگی های بسیار خاص فروشگاه اینترنتی بلج که آن را از دیگر فروشگاه های فعال در این زمینه متمایز می کند، اعزام کارشناس است. فروشگاه بلج، کارشناسان خود را برای مشتریان علاقه مند اعزام می کند تا محصولشان را با توخ به فضا و سلیقه ای که مشتری دارد بسازند.

اعزام کارشناس برای نصب و بررسی محل، تنوع بسیار بالا و بی مثال کالا های خواب و دکوراسیون های اتاق خواب ريال داشتن مشاوره قبل از خرید و ارائه خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی معتبر و پاسخگو برای هر کالا از جمله مهم ترین ویژگی هایی است که فروشگاه اینترنتی بلج دارد. شما میتوانید با خیالی راحت، تمامی محصولات مورد نیاز خود برای دکوراسیون اتاق خواب را از این وبسایت خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام جزو آن دسته از فروشگاه های اینترنتی کشور است که تعرفه مناسبی برای کالا های خود در نظر گرفته است. در وب سایت بانه دات کام، انواع لوازم آشپزخانه، موبایل، تلویزیون، لوازم کوهنوردی، عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی را مشاهده خواهید کرد. فروشگاه اینترنتی بانه دات کام؛ نزدیک به 10 سال است که در کشورمان فعالیت می کند. فروشگاه اینترنتی بانه دات کام، ویژگی های بسیاری دارد که سبب شده از سایر رقبای خود پیشی بگیرد. این آنلاین شاپ، اولین فروشگاهی بود که گارانتی 120 درصدی را بر روی محصولات خود گذاشت. یعنی اگر عدم اصالت کالا ها اثبات شود، شرکت نه تنها عین مبلغ را به خریدار پس خواهد داد بلکه 20 درصد نیز علاوه بر ان ان عین مبلغ به خریدار پرداخت خواهد کرد.

داشت ضمانت یک هفته ای تعویض کالا، ارائه تخفیف ها به صورت روزانه، راه اندازی سیستم همکاری در فروش فروشگاه، جستجوی فوری، داشتن مشاوره تلفنی قبل از خرید، تضمین اصالت کالا و تنوع بالای محصولات جزو مهم ترین ویژگی هایی است که بانه دات کام دارد. البته باید این نکته را نیز متذکر شویم که فروشگاه اینترنتی بانه دات کام، فاقد اپلیکیشن می باشد.

نتیجه گیری

برای خرید از فروشگاه اینترنتی، باید یک منبع مناسب را انتخاب کنید. امروزه تعداد فروشگاه های اینترنتی کشور بسیار بالا رفته است و همین مسئله به شما نشان می دهد که باید برای خرید معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های اینترنتی کشور را انتخاب کنید. در این مطلب با چند مورد از بهترین و معروفترین فروشگاه های اینترنتی کشور آشنا شدید. بهتر است برای خرید هر محصولی که مدنظرتان است، این فروشگاه ها را انتخاب کنید. این فروشگاه های اینترنتی، نه تنها هیچ گونه سودجویی از شما نمی کنند بلکه بهترین کالا را با مناسب ترین قیمت در اختیارتان قرار خواهند داد. پس بهتر است برای خرید به آنلاین شاپ دیگری مراجعه نکنید.