7  دلیل برای خرید کیس استوک

کیس مینی استوک ، را می توان نسل جدید کیس های بزرگ و جاگیری دانست که از دهه 80 تا امروز در دفاتر اداری یا منازل دیده می شوند. در مقطعی کیس های بزرگ چنان باب شده بودند که شرکتها در تولید انواع حجیم تر و بزرگتر با هم رقابت می کردند درحالیکه بیش از نیمی از فضای این کیس های بزرگ ، خالی باقی می ماند !

7 دلیل برای خرید کیس استوک - کیس استوک چیست؟
7 دلیل برای خرید کیس استوک – کیس استوک چیست؟

در دنیایی که پیشرفت تکنولوژی همه چیز را به سمت کوچک شدن و استفاده بهینه از فضا می برد، به تدریج مینی کیس های کوچک و محکم ، جای کیس های بزرگ و سنگین را می گیرند .

کیس استوک چیست؟

کلمه استوک اغلب یاداور کارکرده است . کیس استوک اما لزوما به معنای کارکرده نیست . کیس استوک می تواند از منابع مختلفی تامین و به بازار عرضه شود.

بطور کلی کیس های استوک ،کامپیوترهای اروپایی و امریکایی هستند که طی یک دوره مشخص ، با نمونه های جدیدتر جایگزین شده و اکنون مازاد بر نیاز شرکتها هستند .

بخش دیگری از این کیس ها ، کامپیوترهای نویی هستند که در مازاد بر نیاز سفارش دهنده در انبار باقی مانده و طی خریدهای سالانه جدید ، این دستگاه ها مورد نیاز نیستند و فروخته می شوند.

برخی از این کیس ها نیز توسط شرکت های تولید کننده ، پس از بازسازی به بازار عرضه می شوند. بنابراین کیس استوک همیشه به معنای کارکرده نیست ، هرچند اغلب کارکرده هستند.

چرا خرید کیس استوک

خرید کیس استوک به دلایل زیر می تواند توجیه پذیر باشد :

  • خرید کیس استوک توجیه اقتصادی دارد

بطور معمول قیمت یک کیس استوک ، یک سوم تا یک چهارم کیس نو با همان مشخصات فنی است ! بنابراین از نظر اقتصادی میتوان با خرید کیس استوک تمیز و مطمئن ، تا حد زیادی در بودجه صرفه جویی کرد .

  • کانفیگ های مختلف برای کاربری های متفاوت

کیس های استوک را می توان با مشخصات فنی مختلف تهیه کرد. این کیس ها را میتوان با قدرت cpu  ،گرافیک ، رم و هارد بصورت سفارشی تهیه کرد و به این ترتیب برای کاربران عادی تا کاربران حرفه ای قابل استفاده است.

  • کیس استوک قابلیت ارتقا دارد

کیس های استوک را میتوان با تغییر سی پی یو ، اضافه کردن رم تا 64 گیگ ، اضافه کردن هارد معمولی و ssd  تا 8 ترابایت ارتقا داد.

  • مینی کیس ها کم حجم و جمع و جور هستند.

برخلاف کیس های بزرگ و رایج ، مینی کیس ها کوچک بوده و برای کاربرانی که با محدودیت فضای اتاق یا میزکار مواجه هستند گزینه ای مناسبی هستند. مینی کیس را می توان ایستاده و یا خوابیده زیر مانیتور استفاده کرد.

  • قطعات سخت افزاری با کیفیت و کاملا سازگار با هم

کیس های استوک ، بر خلاف کیس های بزرگی که توسط افراد بسته می شوند، توسط شرکتهای معتبر با بهترین قطعات طراحی و تولید می شوند و این قطعات بالاترین سازگاری را با هم دارند . بنابراین علاوه بر راندمان بالا ، کمتر دچار مشکلاتی مثل هنگ کردن ، صفحه آبی و.. می شوند.

  • بدنه مستحکم کیس استوک

کیس های استوک را اصولا به عنوان کیس های صنعتی می شناسند. بر خلاف کیس های بزرگ که خصوصا در انواع ارزان و معمولی از ورق فلز ضعیف و نازک ساخته شده اند، کیس های استوک از بدنه ای بسیار محکم و ایمن ساخته شده است. این کیس ها در حالت خوابیده قادرند مانیتوری به وزن 35 کیلوگرم را به راحتی تحمل کنند!

  • تولید شده توسط برترین های جهان

هر چند در بازار کامپیوتر انواع مختلفی از مینی کیس را میتوان یافت ولی پرفروش ترین مینی کیس ها ، از برندهای معتبر جهانی هستند . انواع کیس استوک HP ، کیس استوک DELL ، کیس استوک لنوو و.. از پرفروشترین مینی کیس های موجود در بازار هستند.
این برندها ، سالهاست تولید کننده انواع کامپیوتر و قطعات و لوازم جانبی هستند و محصولاتشان اغلب دارای گرید A بر اساس استانداردهای اروپایی است .

کیس استوک را با گارانتی بخرید

با وجود همه مزایای فوق ، لازم به ذکر است که کالای الکترونیکی حتی نو ، هر لحظه در معرض آسیب است و طول عمر مشخصی ندارد. بنابراین چه نو و چه استوک ، کیس مورد نیاز خود را از فروشنده ای بخرید که روی محصول گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه دهد.

چنانچه ساکن استان البرز هستید ، سایت روشاک ، در زمینه فروش کیس استوک در کرج فعال بوده و می توانید کیس استوک مورد نیاز خود را بصورت حضوری از این فروشگاه تهیه کنید. کلیه سیستم ها تست شده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند .
امکان خرید اینترنتی و ارسال به سراسر کشور نیز وجود دارد.

www.roshac.com