در هنگام برنامه‌ریزی برای سفر، بعد از انتخاب مقصد، مهمترین قسمت، انتخاب یک محل اقامت خوب است. پیدا کردن جایی که هم از نظر هزینه‌ای با شرایط ما سازگار باشد و هم امکانات خوبی را ارائه کند، شاید کمی چالش برانگیز باشد. به خصوص وقتی حرف از سفر به جایی مانند جزیره کیش است! چرا؟

چون امکانات و شرایط در جزیره شاید در مقایسه با شهرهای دیگر، کمتر به نظر بیاید. معمولا هتل‌ها در معرفی خود، سعی می‌کنند بهترین موارد را ذکر کنند و شرایط خوبی را به تصویر بکشند. اما نظرات مردمی که در آن هتل اقامت کرده‌اند، شامل تمامی نقاط مثبت و منفی در کنار هم است.

حالا چرا باید انقدر سخت‌گیری کنیم؟ چون بیشترین بخش هزینه سفر، برای محل اقامت است. پس باید حواسمان باشد که پولمان هدر نرود.

در این مطلب، هتل‌هایی در کیش را معرفی می‌کنیم که بیشترین میزان رضایت مسافران را داشته است. اگر ساکن شهر مشهد هستید، می‌توانید با رزرو تور کیش از مشهد همسفرگشت، بهترین قیمت را برای یک هتل خوب داشته باشید.

با ما در این مطلب مهم و جذاب همراه باشید.

بهترین هتل‌های کیش (بالاترین امتیازها) 🏨 براساس نظر مسافرین همسفرگشت
بهترین هتل‌های کیش (بالاترین امتیازها) 🏨 براساس نظر مسافرین همسفرگشت

یک هتل خوب چه امتیازهایی دارد؟

پاسخ به این سوال بستگی به نیاز شما از سفر و اقامت است. وجود امکانات خوبی مانند سالن‌های بازی، ورزش، استخر و ماساژ در هتل‌های ۵ ستاره، از جمله مواردی است که اگر برای استراحت به جزیره سفر می‌کنید، کاملا اوقات شما را پر خواهند کرد. به علاوه هتل‌های ۵ ستاره، سالن‌های مراقبت از کودکان هم دارند که می‌تواند برای ساعاتی خیال والدین را راحت کند تا در سکوت از آرامش جزیره لذت ببرند.

هتل‌های ۴ ستاره جزیره هم شاید فاقد این امکانات باشند، اما قطعا با داشتن امکاناتی دیگر و خدمات خوب می‌توانند شرایط استراحت را برای شما فراهم کنند. هتل‌های ارزان‌تر در واقع یک جای خواب تمیز و مرتب را به شما هدیه می‌کنند و برای امکانات دیگر باید از هتل خارج شوید.

پس اول باید هزینه سفر و بعد آنچه که می‌خواهید را لیست کنید و بعد با مشورت با راهنماهای تور کیش، و شنیدن نظرات مسافران دیگر، جای مناسبی را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل‌های ۵ ستاره کیش

آنچه که از یک هتل ۵ ستاره انتظار می‌رود، داشتن فضایی لوکس، شیک، تمیز، خدمات عالی و امکانات متنوع است. اما گاهی پیش می‌آید که شما پول هتل لوکس می‌دهید اما امکاناتی که باید دریافت کنید، در آن هتل وجود ندارد. در میان هتل‌های لوکس و ۵ ستاره کیش، چند هتل بیشترین امتیاز را داشته است که در ادامه این هتل ها را بررسی خواهیم کرد.

-هتل ترنج کیش

ترنج حالا در کیش دیگر فقط یک هتل نیست. این مکان زیبا تبدیل به یکی از جاذبه‌های توریستی جزیره شده است. اتاق‌های روی آب هتل ترنج، با دکوراسیونی زیبا، کیفیت بالای خدمات و امکانات رفاهی کامل، حالا در بالاترین سطح رضایت از هتل‌های کیش قرار دارد.

اگر با هزینه بالای این هتل مشکلی نداشته باشید، همین حالا با بخش رزرو تور کیش از مشهد همسفرگشت تماس بگیرید و تدارک یک سفر رویایی را با اقامت در این هتل ببینید.

-هتل ترنج کیش
-هتل ترنج کیش

-هتل داریوش کیش

دومین هتل ۵ ستاره پرطرفدار جزیره، بدون شک هتل داریوش است. هتلی که از همان ابتدای ساخت، مورد توجه مسافران قرار گرفت و همواره یکی از هتل‌هایی است که بیشتین جستجو و بیشترین درخواست را میان متقاضیان تور کیش دارد.

این هتل با فراهم آوردن اتاق‌هایی لوکس در فضایی زیبا، کیفیت بالای خدمات و امکانات رفاهی، قطعا رضایت خاطر شما را فراهم خواهد کرد.

-هتل شایان کیش

این هتل همواره یکی از اولین انتخاب‌های کسانی است که دوست دارند لحظاتی آرام را در جزیره تجربه کنند. یکی از ویژگی‌های خوب این هتل، داشتن رستوران‌های بسیار خوب است که نیاز شما را رفع می‌کند. هتل شایان با در اختیار گذاشتن امکانات خوب و فضایی لوکس، اقامت دلچسبی را برای مسافران رقم می‌زند.

 

هتل‌های ۴ ستاره کیش

هتل‌های ۴ ستاره کیش، شرایط بسیار خوبی را برای مسافران فراهم می‌کنند. بعضی از این هتل‌ها در کنار امکانات خوب، قیمت بسیار مناسبی هم دارند که رضایت تمامی مشتریان را جلب کرده است که در ادامه این هتل ها را بررسی خواهیم کرد.

هتل صدف کیش

این هتل ۴ ستاره، معماری بسیار زیبایی دارد. دکوراسیون مدرن و تمیزی و کیفیت اتاق‌ها از همان نگاه اول شما را جذب می‌کند. امکانات خوب این هتل، در کنار نزدیکی به مراکز تفریحی و خرید، باعث شده که امتیازهای خوبی از مسافران بگیرد. اگر از مشهد تصمیم به سفر به جزیره را دارید، با بخش تور کیش از مشهد همسفرگشت با شماره تماس 05138451700 تماس بگیرید، تا اطلاعات کامل‌تری در مورد این هتل و شرایط آن در اختیارتان قرار دهند.

هتل‌های ۴ ستاره کیش
هتل‌های ۴ ستاره کیش

-هتل سورینت مریم کیش

یکی دیگر از هتل‌های مدرن و شیک جزیره هتل مریم است. هتلی ۴ ستاره با کیفیت بالای امکانات و خدمات، که توانسته رضایت مسافران را کاملا به خود جلب کند. فاصله کم هتل مریم از اسکله تفریحی و مراکز خرید پردیس و بازارهای دیگر جزیره، باعث شده که این هتل طرفداران زیادی داشته باشد.

-هتل فلامینگو کیش

این هتل در بلوار دریای کیش قرار دارد و چشم‌اندازی زیبا از خلیج را به مسافران هدیه کرده است. زیبایی طراحی فضای بیرون هتل، در کنار کیفیت خوب خدمات و تمیزی، باعث شده که هتل فلامینگو امتیازهای خوبی از مسافران دریافت کند.

بازارهای بزرگ کیش و اسکله تفریحی هم فاصله بسیار کمی با این هتل دارند. فلامینگو در میان هتل‌هایی که راهنماهای تور کیش معرفی می‌کنند، یکی از بهترین‌هاست.

-هتل لیلیوم کیش

این هتل ۴ ستاره هم یکی دیگر از هتل‌هایی است که امتیازهای خوبی از مسافران گرفته است. طراحی خوب هتل و اتاق‌ها، در کنار امکانات خوب و خدمات عالی، باعث رضایت مسافران شده است. نزدیکی به مراکز خرید و فاصله کم تا ساحل هم از دیگر مزایای این هتل زیباست.

 

بهترین هتل آپارتمان‌های کیش

بسیاری از مسافران کیش را خانواده‌ها تشکیل می‌دهند که گاهی دوست دارند در فضایی مشترک با دوستان و افراد خانواده اقامت داشته باشند. یا ممکن است مسافران با کودکان خردسال سفر کنند و اقامت در هتل، کمی برایشان سخت باشد. در این مواقع، هتل آپارتمان می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. اطلاعات این مکان‌ها را می‌توانید از راهنمای تور کیش از مشهد همسفرگشت دریافت کنید. در ادامه برخی از این هتل آپارتمان ها را بررسی خواهیم کرد.

-هتل آپارتمان پارسیان کیش

این هتل، یکی از قدیمی‌ترین هتل آپارتمان‌های جزیره کیش است. اتاق‌های بزرگ، سرویس بهداشتی و آشپزخانه، شرایط یک خانه را برای مسافران فراهم کرده استو امکانات خوب هتل، نزدیکی به ساحلو مراکز خرید بزرگ جزیره هم باعث شده که این محل، بتواند رضایت مسافران را به خوبی جلب کند.

-هتل آپارتمان تعطیلات کیش

ایین هتل، با معماری خوب و طراحی زیبایی که دارد، توانسته امتیازهای خوبی از مسافران بگیرد. تمیزی اتاق‌ها و کیفیت بالای خدمات، در کنار نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری، هتل تعطیلات کیش را در میان هتل‌هایی که در انواع قیمت‌های تور کیش معرفی می‌شود، در رتبه خوبی قرار داده است.

هتل‌های با کیفیت و ارزان‌قیمت کیش
هتل‌های با کیفیت و ارزان‌قیمت کیش

هتل‌های با کیفیت و ارزان‌قیمت کیش

بسیاری از مسافران خیلی تمایل ندارند که هزینه زیادی برای محل اقامت خود پرداخت کنند. این افراد ترجیح می‌دهند بیشترن زمان سفر را خارج از هتل باشند و بیشتر تفریح کنند. جزیره برای تمامی سلیقه‌ها مکان‌های اقامت فراهم کرده است.

در میان هتل‌های ۳ ستاره و ارزان‌تر جزیره هم می‌توان مکان‌های خوب و تمیزی را پیدا کرد. هتل هلیا، هتل آرامش و هتل شایلی از جمله مکان‌هایی هستند که توانسته‌اند با ارائه سرویس‌های خوب، رضایت مسافران را به خوبی جلب کنند.

اگر قصد اقامت در جزیره را دارید، با بخش رزرو تور کیش از مشهد همسفرگشت تماس بگیرید تا در مورد قیمت هتل‌های مختلف و کیفیت آن‌ها راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

رزرو تور کیش از مشهد به آسان ترین روش ممکن

انتخاب مکان اقامت در سفر، یکی از مهمترین قسمت‌های سفر است. در جاهایی مانند جزیره کیش، هتل خود جزیی از جاذبه‌های گردشگری  است که می‌تواند حس و حال خوبی را به مسافران هدیه کند.

برای انتخاب یک هتل خوب با شرایط و امکاناتی که در نظر دارید، می‌توانید وارد سایت www.hamsafarha.com شوید و در بخش جستجو تور، مبدا و تاریخ حرکت خود را انتخاب نمایید. سپس لیست تمامی تورهای کیش تخفیف دار ۱۰ تا 70 درصد به شما نمایش داده می شود که مطابق با بودجه، هتل و موقعیت مکانی می توانید تور مربوطه خود را انتخاب نمایید و اقامتی دلچسب را در جزیره تجربه کنید.

همچنین اگر قصد رزرو تور کیش از مشهد اقساطی با همسفرگشت را دارید، حتما راهنماهای تور، شما را با تک تک این تفریحات آشنا کرده و در صورت تمایل بهترین مکان را برای تجربه این تفریح‌ها به شما معرفی خواهند کرد.