مرکز روانپزشکی و کلینیک تخصصی مغز و اعصاب دکتر کربلایی، از کادری حرفه‌ای و باسابقه تشکیل شده‌است. پزشکان این مرکز، علاوه بر درمان‌های دارویی از متدهای غیردارویی ویژه همچون rTMS و tDCS نیز استفاده می‌کنند. همچنین، همکاری پزشکان مغز و اعصاب در کنار متخصصین مغز و اعصاب سبب ارائه خدماتی جامع و درمان کامل، گردیده‌ است. روان درمانی و مشاوره روانشناسان خبره نیز، از دیگر خدمات ویژه این مجموعه حرفه‌ای به شمار می‌رود.

مجهز بودن به دستگاه‌های تشخیص نوار مغز، تست‌های تشخیصی، روان‌سنجی و دستگاه‌های نقشه‌برداری مغز، از دیگر امکانات این کلینیک است. در واقع، کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی، از به‌روزترین دانش‌ها و فناوری‌های بین‌المللی بهره می‌گیرد و در این راستا، درمان‌های بدون عارضه نظیر نوروفیدبک، تحریک مغناطیسی و الکتریکی فراجمجمه‌­ای با پروتکل‌های ویژه در این مرکز انجام می‌شود. همچنین توانمندی و تخصص ویژه پزشکان این مرکز، به ارائه بهترین خدمات در زمینه اعصاب و روان، کمک دوچندانی نموده‌است. در نتیجه، این مجموعه جزو بهترین کلینیک مغز و اعصاب در شمال تهران محسوب می‌گردد.

لیست تخصص‌های کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی

همان‌گونه که اشاره شد، طیف گسترده‌ای از تخصص‌ها در حوزه مغز و اعصاب در کلینیک دکتر کربلایی گردهم آمده‌اند. این امر، ارائه درمان و خدمات را به صورت جامع و کامل میسر نموده‌است. در همین راستا به بیان فهرستی از تخصص‌های ارائه شده در این مرکز می‌پردازیم:

دکتر مغز و اعصاب

پزشک مغز و اعصاب، متخصص بیماری‌ها، اختلالات و مشکلات سیستم عصبی است.در واقع نورولوژیست یا دکتر مغز و اعصاب، با تخصص خود نسبت به تشخیص و درمان بیماری‌های مغز و اعصاب اقدام می‌کند. کلینیک چند تخصصی مغز و اعصاب دکتر کربلایی نیز متشکل از پزشکان مجرب مغز و اعصاب بوده و آماده ارائه خدمات در این حوزه تخصصی است.

دکتر صرع

بیماری صرع، نوعی بیماری مرتبط با سیستم عصبی است. گیجی موقت، حرکات غیرقابل کنترل دست و پا و تشنج، از جمله علائم این بیماری عصبی محسوب می‌شود. دکتر صرع با داشتن تخصص در حوزه مغز و اعصاب، به صورت تخصصی بر روی بیماری صرع فعالیت می‌کند. این تخصص از جمله حوزه‌هایی است که در کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی، به آن پرداخته می‌شود.

دکتر تشنج

تشنج، به دلیل اختلال در فعالیت‌های مغز رخ می‌دهد. این اختلال، اغلب با حرکات غیرارادی و تکان‌های شدید در فرد بروز می‌یابد. دکتر تشنج، از متخصصان حوزه مغز و اعصاب بوده و به صورت ویژه بر روی این نوع بیماری فعالیت می‌کند. بررسی سوابق خانوادگی، سی‌تی‌اسکن، نوار مغز و ام‌آرآی از جمله اقدامات، در درمان صرع است. اگر به دنبال درمان این بیماری و مراجعه به بهترین کلینیک مغز و اعصاب در تهران هستید، کلینیک دکتر کربلایی بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

دکتر آلزایمر

آلزایمر، ازجمله بیماری‌های حوزه مغز و اعصاب است که فراموشی و از یادبردن خاطرات و اتفاقات از عوارض آن است. اختلال در انجام کارهای روزمره، گم‌ کردن زمان‌ و مکان و تغییر حالات روحی از جمله علائم این بیماری است. دکتر آلزایمر متخصص مغز و اعصابی است که به صورت تخصصی بر روی این بیماری فعالیت دارد.

دکتر ستون فقرات

ستون فقرات از جمله قسمت‌های بدن است که به شدت متأثر از نحوه کار و سبک زندگی ماست. لذا، چگونگی فعالیت‌ها و قرارگیری ما در موقعیت‌های روزمره، می‌تواند سبب بروز آسیب به این بخش شود؛ مشکلات ستون فقرات و ناحیه گردن از عوارض رایج این ناملایمتی‌هاست. دکتر ستون فقرات، به صورت ویژه و تخصصی در این حوزه کار می‌کند و به درمان مشکلات دیسک کمر و گردن، پوکی استخوان، سیاتیک و آرتروز مفاصل که از جمله بیماری‌های رایج است، می‌پردازد.

دکتر سردرد

سردرد و میگرن از جمله مشکلاتی است که ممکن است، ناشی از اختلال در سیستم عصبی باشد. سردردهایی که معمولاً با علائم دیگری همچون سرگیجه وتهوع همراه بوده و با عوامل محیطی تشدید می‌شوند، میگرن نام دارد. دکتر سردرد یا متخصص میگرن، متخصص مغز و اعصاب است که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند.

 

خدمات کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی

کلینیک تخصصی مغز و اعصاب دکتر کربلایی، از پزشکان مجرب و متخصص در این حوزه تشکیل شده‌است. همچنین، علاوه بر وجود تخصص‌های متعدد، خدمات ویژه‌ای نیز در این مرکز ارائه می‌شود؛ خدمات و اقداماتی که این مجموعه را از سایر مراکز متمایز می‌کند عبارتند از:

تحریک مغناطیسی مغز  (rTMS)

تحریک مغناطیسی مغز rTMS از جمله روش‌‎های درمان بسیاری از بیماری‌های مغز و اعصاب، به ویژه افسردگی و پارکینسون است. rTMS کلینیک دکتر کربلایی به عنوان یکی از بهترین کلینیک مغز و اعصاب در تهران، به صورت ویژه به ارائه این خدمت می‌پردازد.

تحریک الکتریکی مغز  (tDCS)

روش تحریک الکتریکی مغز یا همان tDCS برای درمان بیماری‌های مختلفی در حوزه مغز و اعصاب استفاده می‌شود. این روش، یک نوع روش درمانی غیرتهاجمی است که جریان الکتریکی ضعیفی در مغز ایجاد می‌کند.

نوار مغز (EEG)  

نوار مغز، تست و آزمونی است که فعالیت‌های مغز و اعصاب را با استفاده از امواج الکتریکی مورد بررسی و ثبت قرار می‌دهد. مرکز روانپزشکی دکتر کربلایی با مجهزترین دستگاه‌ها و تجهیزات در زمینه آزمایشات نوار مغز به ارائه خدمت می‌پردازد.

نوار عصب و عضله

بررسی نحوه عملکرد عصب و عضله در کنار یکدیگر، توسط نوار عصب و عضله یا الکترومیوگرافی انجام می‌شود. در واقع به کمک این روش، پزشک قادر به تشخیص ارتباط اختلالات عصبی با عضله خواهد بود. نوار عصب و عضله از دیگر خدمات برجسته کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی به‌شمار می‌رود.

معرفی کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی در شمال تهران
معرفی کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی در شمال تهران

دریافت خدمات در حوزه مغز و اعصاب از کلینیک دکتر کربلایی

کلینیک مغز و اعصاب دکتر کربلایی برای ارائه خدمات با بهترین کیفیت و مطابق با بالاترین استانداردها پایه‌گذاری شده‌ است. به‌منظور بهره‌گیری و استفاده از خدمات این مجموعه نیز می‌توانید از طریق تماس با این مرکز نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایید.

همچنین امکان مراجعه حضوری به کلینیک دکتر کربلایی، برای مراجعین گرامی میسر است. مشاوران و کارشناسان این مجموعه آماده ارائه خدمات در کمال تخصص و تجربه هستند. آخرین اطلاعات، مقالات و مطالب نیز از طریق سایت و شبکه اجتماعی در اختیار شما قرار می‌گیرد.