امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی عمل‌های زیبایی فراوانی در نقاط مختلف بدن صورت می‌پذیرد. ممکن است بر اثر عوامل ارثی و ژنتیک و یا عوامل دیگر، واژن بانوان دچار افتادگی و یا بزرگی لب‌های کوچک شود. این امر می‌تواند تنها بر روی زیبایی و ظاهر تناسلی اثر بگذارد، اما در پاره‌ای از مواقع مشکلات دیگری را نیز از خود به‌جای خواهد گذاشت.

جوانسازی واژن با لابیاپلاستی -  دلیل انجام عمل لابیاپلاستی
جوانسازی واژن با لابیاپلاستی – دلیل انجام عمل لابیاپلاستی

 دلیل انجام عمل لابیاپلاستی

در بسیاری از موارد لابیاپلاستی برای جوانسازی واژن و فرم زیبا برای آلت تناسلی انجام می‌شود که در سال‌های اخیر بین بانوان مشکل‌پسند مرسوم شده است. داشتن آلت تناسلی زیبا و جوان می‌تواند احساس رضایت و اعتماد‌به‌نفس در فرد و شریک جنسی وی به‌وجود آورد که نقش مؤثری نیز در داشتن و ارگاسم سریع و لذت‌بخش دارد.

 

 چه کسانی باید عمل لابیاپلاستی انجام دهند؟

اگر فردی به‌صورت ژنتیک و نوع نژاد، دارای لب‌های کوچک آلت تناسلی با ابعاد بزرگ باشد می‌تواند از این عمل برای رفع این نقیصه استفاده کند. علاوه‌بر از‌دست‌رفتن زیبایی و فرسوده‌شدن واژن، بزرگ‌بودن لب‌های کوچک می‌تواند مشکلاتی هم برای فرد ایجاد کند. برای مثال، فرد با پوشیدن لباس‌های تنگ و یا انجام حرکات ورزشی آزار دیده و یا دچار عرق‌سوز، خارش و درد، تحریک و… در این ناحیه می‌شود که برای بسیاری از افراد می‌تواند کابوسی ناخوشایند باشد و موجبات فشار روانی بر فرد را فراهم آورد.

بیشتر بودن ابعاد لب‌های کوچک از ۳ تا ۵ سانت می‌تواند عمل لابیاپلاستی را برای فرد امری ضروری کند.

عواملی مانند زایمان، کاهش و افزایش وزن، بالارفتن سن و… موجب بزرگ‌شدن و یا نقص در لب‌های کوچک آلت تناسلی بانوان می‌شود.

پس، با مراجعه به بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران می‌توانید نسبت به رفع این مشکل به سهولت اقدام نمایید.

 لابیاپلاستی با چه روش‌هایی انجام می‌پذیرد؟
 لابیاپلاستی با چه روش‌هایی انجام می‌پذیرد؟

 لابیاپلاستی با چه روش‌هایی انجام می‌پذیرد؟

قدیمی‌ترین روش برای این کار عمل جراحی است که با بیهوشی عمومی فرد انجام می‌پذیرد. عمل تقریباً زمانی بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت را شامل می‌شود و فرد در زمانی اندک و چند ساعت بعد از اتمام عمل می‌تواند ترخیص شود. در عمل لابیاپلاستی از آن‌جاکه احتمال خونریزی و عوارض وجود دارد، نیاز به مراقبت‌های بیشتر ضروری و لازم است.

در سالیان اخیر با پیشرفت علم و به‌روز‌شدن تکنولوژی در عرصه پزشکی شاهد انجام این عمل با لیزر هستیم. این روش مطلوب، طرفداران بسیاری پیدا کرده و راحتی و کم‌بودن عوارض آن افراد بسیاری را به انجام آن تشویق کرده است.

 

 مزیت‌های لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

کسانی که عمل جوانسازی واژن یا لابیاپلاستی را انتخاب می‌کنند اگر با لیزر و پزشک متبحر مبادرت به این کار کنند عملی راحت و بدون عوارض را تجربه کرده و دوران نقاهت کوتاهی را سپری خواهند کرد.

در عمل لابیاپلاستی با جراحی، فرد حداقل ۲ ماه از فعالیت جنسی و ورزش و تفریحاتی مانند شنا محروم خواهد شد و نیز احتمال خونریزی و تبعات بعدی برای وی بیشتر می‌گردد.

اما در روش انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر دوران نگاهت کوتاهی پیش‌روی شما خواهد بود و شخص تقریباً پس از طی یک ماه می‌تواند به فعالیت‌های متداول سابق در زمینه رابطه زناشویی و یا ورزش‌کردن اقدام کند.

در عمل لابیاپلاستی با لیزر فرد بیهوش عمومی نشده و با بی‌حسی موضعی، به‌صورت عملی سرپایی و راحت انجام می‌شود.

 

 به پزشک متخصص لابیاپلاستی اعتماد کنید

نظر افراد در انجام عمل لابیاپلاستی محترم است، اما ممکن است مواردی را مطرح کنند که انجام آن باعث ایجاد عوارض و مشکلاتی در ناحیه ورودی واژن و کلیتوریس فرد شود. متخصص با مشاوره و درنظرگرفتن شرایط بدنی خاص هر فرد، بهترین حالت را به وی پیشنهاد خواهد داد تا بتواند عملی موفق بدون دردسر بعدی را برای فرد به انجام برساند. در اینجاست که لزوم مراجعه به بهترین پزشک لابیاپلاستی معلوم می‌شود.

 

 عوارض و نگهداری‌های بعد از عمل لابیاپلاستی

در هر دو حالت جراحی به‌صورت ‌سنتی و لیزری نیاز به مراقبت‌های بعد از عمل امری ضروری است. اما در عمل لابیاپلاستی با لیزر بهبودی سریع‌تری را شاهد خواهیم بود و فرد می‌تواند سریع‌تر به فعالیت‌های روزمره و سابق خود بازگردد.

شما در هر دو عمل باید تا ۴۸ ساعت کمپرس آب سرد منطقه جراحی‌شده را از خاطر دور نکنید. در عمل جراحی لابیاپلاستی بدون لیزر تا دو ماه باید از فعالیت‌های جنسی صرف‌نظر کرده و کارهایی که موجب فشار به این ناحیه می‌شود را انجام ندهید. استفاده از لباس‌های راحت که تماس کمتر با بدن و ناحیه عمل دارند امری ضروری است.

در عمل لابیاپلاستی با لیزر فرد تنها تا یک ماه از رابطه جنسی و انجام حرکات ورزشی و تحت فشار محروم خواهد شد و بعد از طی این زمان می‌تواند به فعالیت‌های روزمره با شیوه قبل از انجام عمل اقدام نماید.

 

قبل از انجام عمل لابیاپلاستی به این نکات توجه کنید

شما باید جلسه مشاوره‌ای را با پزشک داشته باشید و از شرایط عمل و چگونگی آن مطلع گردید.

تا قبل از اتمام پریود یا برطرف‌شدن مشکلاتی چون زگیل و تبخال تناسلی مبادرت به این عمل نکنید.

آزمایش و تست پاپ اسمیر برای بانوان متأهل الزامی است و باید این آزمایش توسط پزشک بررسی شود، اما اگر باکره هستید انجام این تست ضرورتی ندارد.

اگر تصمیم به انجام لابیاپلاستی دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک دکتر سونیا کاظم‌زاده به راحت‌ترین نحو ممکن این عمل را انجام دهید. داشتن دستگاه‌های لیزر پیشرفته و تجربه کافی در این زمینه می‌تواند نویدبخش عملی موفق و راحت برای شما باشد.

با مشاوره و مراجعه به مطب دکتر سونیا کاظم‌زاده از هزینه لابیاپلاستی و نحوه انجام آن بهتر و بیشتر مطلع گردید.

زیبایی و سلامتی را با ما تجربه کنید.