کتاب تندرست و با نشاط براى زندگى اثر معروف هاروی دیاموند و ماریلین دیاموند، روش‌هاى نوین تغذیه را که پیش از این با آن بیگانه بودید معرفی کرده و برنامه‌هاى غذایى مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بدون محدود کردن خود و رژیم غذایی سخت، به تغذیه‌تان برسید.

بدون محدودیت بخورید، به راحتی وزن کم کنید و سالم بمانید
بدون محدودیت بخورید، به راحتی وزن کم کنید و سالم بمانید

این اثر که یکى از پرفروش‌ترین کتاب‌هاى دنیاست و در آمریکا به چاپ رسید، تحولى عظیم در افکار عمومى مردم نسبت به مسأله تندرستى به‌ وجود آورد. شما با دنبال کردن توصیه‌هاى این کتاب، به‌ راحتى می‌توانید وزن کم کنید و داراى وزنى ثابت ‌شوید و از همه مهم‌تر سلامتى خود را باز مى‌یابید.

رژیم‌هاى غذایى که تاکنون مطرح شده‌اند و شاید شما بعضى از آن‌ها را مى‌شناسید و یا تجربه کرده‌اید، همگى در کوتاه‌مدت قابل اجرا هستند، زیرا با اصول اساسى فیزیولوژى و بیولوژى بدن انسان هماهنگى ندارند و بیهوده هستند. شخص پس از این‌که مدتى طبق پیشنهادهاى این نوع رژیم‌ها خود را تغذیه کرد و سپس به زندگى معمولى برگشت، دوباره همان مشکلاتى را خواهد داشت که قبلاً داشته و چند کیلوگرم وزنى که در اثر محدود کردن زندگى و گرفتن رژیم از دست داده بود، در مدت کوتاهى دوباره سر جاى خود برمى‌گردد.

این مسئله نشان مى‌دهد که این قبیل رژیم‌هاى غذایى تا چه اندازه بى‌فایده و بى‌ثمر مى‌باشند و براى مدتى طولانى قابل اجرا نخواهند بود، زیرا کسى نمى‌تواند در دراز مدت زندگى خود را طبق آن‌ها ادامه دهد.

کتاب تندرست و با نشاط براى زندگى (Fit for life) به شما این نوید را مى‌دهد که نه‌ تنها وزن دلخواه خود را به ‌دست مى‌آورید، بلکه آن را بدون کم و زیاد شدن حفظ مى‌کنید و از تندرستى فوق‌العاده‌اى برخوردار مى‌شوید که هرگز به یاد نداشته‌اید و به شما توضیح مى‌دهد که چگونه خود را تغذیه کنید، به نحوى که دستگاه گوارش شما بتواند به‌ طور طبیعى، از مواد مصرف شده انرژى حیاتى خود را تأمین کند و بدون این‌که اعمال حیاتی‌اش دچار ضایعاتى گردند، به جریان و عملکردهاى طبیعى خود ادامه دهد.

شما می‌توانید برای دسترسی سریع و دانلود کتاب تندرست و با نشاط براى زندگى به سایت و یا اپلیکیشن کتابراه، مراجعه نمایید. پلتفرم جامع کتابراه امکان دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی را برای شما فراهم می‌کند.

این کتاب به شما توضیح مى‌دهد که چه موادى مى‌توانند با هم مخلوط شوند، بدون این‌که در هضم آن‌ها مانعى به‌وجود آید. و همچنین برنامه‌ى غذایى چهار هفته‌اى را به شما توصیه مى‌کند که به‌ وسیله آن یاد مى‌گیرید چگونه مواد را با هم ترکیب کنید تا این‌که اضافه وزن خود را از بین ببرید و وزن ثابتى براى همیشه داشته باشید.

بدون محدودیت بخورید، به راحتی وزن کم کنید و سالم بمانید

هاروی دیاموند و ماریلین دیاموند را بیشتر بشناسیم:

هاروى دیاموند (Harvey Diamond) مدیر مؤسسه بین‌المللى تغذیه در سانتامونیکا در کالیفرنیا است که در کنار سمینارها، دوره‌ها و جلسات سخنرانى که او در رابطه با تندرستى و تغذیه برگزار مى‌کند، مدرسه‌اى را تأسیس نموده که در آن اصول تندرستى و تغذیه را تدریس مى‌کند و در سرتاسر امریکا به عنوان متخصص و مشاور تغذیه شناخته شده است.

ضمناً همسر او، ماریلین دیاموند (Marilyn Diamond) نیز متخصص علوم تغذیه و سرپرست انستیتو تندرستى بچه‌ها و زن‌هاى حامله در (باراکا) مى‌باشد. این زوج خوشبخت، مرتب در برنامه‌هاى تلویزیونى حضور مى‌یابند و تجارب و اندوخته‌هاى خود را در رابطه با تغذیه‌اى طبیعى، در اختیار عموم قرار مى‌دهند.

در این کتاب، برنامه‌ها و دستورالعمل‌هاى غذایى یافت مى‌شود که در آن‌ها شما با میوه‌ها و سبزیجاتى برخورد مى‌کنید که ممکن است با آن‌ها آشنایى نداشته باشید و یا در محیط زندگى شما یافت نشوند؛ به همین خاطر همیشه به این موضوع توجه کنید که پیام این کتاب تضمین کننده‌ی تندرستى شما مى‌باشد و طبق اصول ارائه شده در آن، شما مى‌توانید از سبزیجات و میوه‌هایى استفاده کنید که در محیط زندگى‌تان یافت مى‌شوند.

کتاب تندرست و با نشاط براى زندگى مناسب چه کسانی است؟

تمام کسانی که براى سلامتى خود در دراز مدت فکر مى‌کنند و خواهان اطلاعات جامع و مفیدى هستند، تا به وسیله آن‌ها سلامتى خود را تضمین کنند، می‌توانند از این کتاب نهایت بهره را ببرند.

هم‌اکنون با مراجعه و عضویت در اپلیکیشن کتابراه، هزاران کتاب رایگان را مطالعه نمایید. همچنین برای خرید و دانلود کتاب به صورت قانونی از تخفیفات ویژه مناسبتی و آخر هفته با کتابراه بهرمند شوید و به جمع بیش از سه و نیم میلیون کاربر اپلیکیشن کتابراه بپیوندید.

آنچه در کتاب تندرست و با نشاط براى زندگى می‌آموزید:

–  بدون ترس از چاق شدن، با لذت بخورید.
–  تضمین سلامتی، بدون اضافه وزن مجدد.
–  شادابی، سلامتی و لاغری برای دراز مدت.
–  تحولی عظیم در رابطه با خوردن، سلامتی و کاهش وزن.
–  بدنی سالم و پر انرژی، افزایش قدرت بدنی، همراه با وزن کم.
–  بدون محدودیت بخورید، به راحتی وزن کم کنید و سالم بمانید.

در بخشی از کتاب تندرست و با نشاط براى زندگى می‌خوانیم:
در بخشی از کتاب تندرست و با نشاط براى زندگى می‌خوانیم:

در بخشی از کتاب تندرست و با نشاط براى زندگى می‌خوانیم:

اصولى‌ترین اظهارات روش طبیعى، تندرستى است که مى‌گوید: بدن همواره سعى مى‌کند که خود را سالم سازد و به‌ وسیله‌ى بیرون ریختن فضولات و زباله‌ها سلامتى خود را تأمین کند. این روش سعى مى‌کند که اثر مواد غذایى را در دراز مدت روى بدن نشان دهد و به ما یاد دهد که مواد چه خواصى دارند و تأثیر این مواد بر روى بدن ما و تندرستى چگونه است.

این روش علت اصلى بیمارى‌ها را به انسان یاد مى‌دهد. این روش، به ما یاد مى‌دهد که به جاى این‌که به جنگ با قوانین طبیعت برویم و ندانسته سلامتى خود را به خطر اندازیم، آن‌ها را بشناسیم و به نفع خود از آن‌ها بهره‌گیرى نماییم. این روش به ما مى‌گوید: بدن انسان خود پاک‌کننده، درمان‌ کننده و ترمیم‌ کننده مى‌باشد و تمامى نیروهاى درمان‌ کننده‌ى طبیعت را در اختیار دارد.

هم‌چنین به ما یادآورى مى‌کند که این طبیعت است که حق دارد و قوانین آن واقعى مى‌باشند و احتیاجى به بهتر کردن ندارند. هرگز قوانین طبیعت برخلاف خود عمل نخواهند کرد. این تنها انسان است که از قوانین طبیعت سرپیچى مى‌کند و سعى مى‌نماید که آن‌ها را تغییر دهد. زمانى ما دچار بیمارى و اضافه‌وزن و… مى‌شویم که قوانین طبیعت را نادیده بگیریم و برخلاف آن‌ها عمل نماییم. عقل سالم، غریزه‌ى انسانى، واقع‌گرایى و درک مسائل هدایایى هستند که طبیعت به ما اهدا کرده و ما به‌ وسیله‌ی این هدایا مى‌توانیم هم‌وزن ثابتى را براى خود به‌ وجود آوریم و هم این‌که خود را سالم نموده و سالم بمانیم.

ما در طول جریان تکاملى خود به ابزار و طرق متفاوت متوسل شده‌ایم تا بتوانیم سلامتى خود را باز یابیم. در اثر کمک‌هاى لحظه‌اى که از داروها و روش‌هاى به‌اصطلاح درمانى و وسایل پزشکى گرفته‌ایم به غرایز و اراده و درک و عقل سالم خود پشت کرده، تا جایى که اصولا آن‌ها را تقریبا به فراموشى سپرده‌ایم و کمتر از آن‌ها متابعت مى‌کنیم.