اگر تا به حال دربارۀ بازاریابی پیامکی شنیده باشید، احتمالاً برای دریافت و خرید پنل مناسب نیاز به راهنمایی دارید. برای همین امروز می‌خواهم شما را برای خرید پنل اس ام اس و شروع روند بازاریابی پیامکی راهنمایی کنم.

راهنمای خرید و دریافت فوری پنل اس ام اس از ملی پیامک
راهنمای خرید و دریافت فوری پنل اس ام اس از ملی پیامک

این راهنمای دریافت و خرید پنل اس ام اس، بر اساس سامانه پیامکی ملی پیامک آماده شده است.

پنل پیامکی چیست؟

اول بیایید با پنل پیامکی آشنا شویم. پنل نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال و مدیریت پیام‌ها استفاده می‌شود. کاربر بعد از اتصال به اینترنت وارد سامانه می‌شود و می‌تواند برای مخاطبان خودش یا برای بانک شماره‌های پنل، پیامک تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی ارسال کند.

کاربر می‌تواند شماره‌های خودش را در قسمت دفترچه تلفن پنل ذخیره کند، اما علاوه‌بر این شماره‌ها، کاربر به بانک شماره‌های ملی پیامک‌ هم دسترسی دارد.

بانک شماره‌های پنل بعد از دریافت پنل در اختیارتان قرار می‌گیرد. این بانک شماره در پنل اختصاصی ملی پیامک به تفکیک شغل، محله و منطقه  و استان است. پس هر موقع که نیاز به تبلیغات داشتید، برای ارسال پیامک علاوه بر مشتریان قدیمی به شماره های جدید هم دسترسی خواهید داشت

راهنمای خرید سامانه ملی پیامک

با توجه به بانک شماره‌های جامع و به‌روز، پشتیبانی در تمام روزهای هفته و تعرفه مناسب ارسال پیامک به شما پیشنهاد می‌کنم تا از پنل ملی پیامک برای تبلیغات و ارسال اس ام اس استفاده کنید.

بر همین اساس راهنمای خرید ملی پیامک را در ادامه برایتان توضیح خواهم داد.

برای دریافت پنل ملی پیامک وارد صفحه اصلی سایت ملی پیامک شوید و روی گزینه ثبت‌نام کلید کنید. در این قسمت فقط اطلاعاتی که از شما خواسته شده را بنویسید و درخواستتان را ارسال کنید. همکاران بخش فروش بعد از دریافت اطلاعات با شما تماس می‌گیرند تا برای شروع بازاریابی و خرید پنل مناسب شما را راهنمایی کنند.

بر اساس برنامه تبلیغاتی، بودجه و تعداد پیامی که در ماه می‌خواهید ارسال کنید، می‌توانید از بین 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری یکی را انتخاب کنید.

سفارش خط و تحویل گرفتن پنل
سفارش خط و تحویل گرفتن پنل

سفارش خط و تحویل گرفتن پنل

بعد از انتخاب پنل، باید سرشماره‌تان را انتخاب کنید. اگر می خواهید خطی با سرعت بالا داشته باشید و البته سالانه هزینه تمدیدش را بدهید، سرشماره 2000 را انتخاب کنید.

اگر ساکن تهران و کرج هستید، دفتر کار دارید و خودتان مالک خط هستید، شرایط ارسال پیامک از خط ثابت دارید. پس برای ارسال از خطوط 021 و 026 درخواست دهید.

اگر هم شرایط بالا را ندارید، می توانید از بین سرشماره‌های 1000، 3000، 50001، 50004 خط انتخاب کنید.

بعد از انتخاب خط، پرداخت هزینه پنل و خطی که سفارش دادید، با تائید اپراتور نام کاربری و رمز عبور برایتان ارسال شود تا وارد پنل اختصاصی‌تان شوید.

اگر خط و شماره خاصی مدنظر دارید، بعد از ورود به پنل می‌توانید از قسمت سفارش خط اعدادی را که دوست دارید انتخاب کنید تا اگر خط آزاد بود، آن اعداد به عنوان شماره اختصاصی در اختیارتان قرار بگیرد.

حالا پنل آماده استفاده است. باید به تعداد پیامی که قصد ارسالش را دارید، پنل را شارژ کنید. البته ملی پیامک روی هر 4 پنل، تعدادی پیامک رایگان به کاربر هدیه می‌دهد.

بعد از شارژ پنل شروع به ارسال پیامک کنید. برای مخاطبان قدیمی پیامک یادآوری بفرستید تا برای خرید از شما وسوسه و ترغیب شوند. با ارسال انبوه به بانک شماره‌های ملی پیامک هم می‌توانید مشتری جدید جذب کنید.

کار کردن با پنل آسان است

حالا که با شروع بازاریابی پیامکی، می‌خواهید جان تازه‌ای به کسب‌وکارتان بدهید، لازم نیست نگران ارسال پیامک باشید.

محیط کاربری پنل ملی پیامک آسان و به زبان فارسی است. فرقی نمی‌کند که چقدر با کامپیوتر آشنا هستید یا تسلطی به زبان ندارید. در هر صورت می‌توانید به راحتی با پنل کار کنید. تمامی توضیحات سامانه به زبان فارسی است و پیش از شروع ارسال پیامک، می‌توانید توضیحات ابزارهای مختلف را به زبان فارسی مطالعه کنید و بعد شروع به ارسال پیامک کنید.

ملی پیامک کتابچه بازاریابی پیامکی را برای کسب‌وکارهای نوپا آماده کرده که در سایت قابل دسترسیست. اگر ایده‌ای برای ارسال پیامک تبلیغاتی، نقطه شروع کار، نوشتن متن پیامک و …. ندارید، می‌توانید از این کتاب برای اطلاعات بیشتر استفاده کنید. البته اینستاگرام ملی پیامک هم مفصل درباره نقش پنل پیامکی برای کسب‌و‌کارهای مختلف صحبت کرده که حتماً برایتان مفید خواهد بود.

در آخر هم برای آموزش کار با پنل و استفاده از ابزارهای ارسال پیام می‌توانید از ویدئوهای آموزشی ملی پیامک در آپارات استفاده کنید. در صورت نیاز در تمام روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 10 شب هم می‌توانید برای پشتیبانی پیام ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنند.

ملی پیامک، سامانه ارسال پیام کوتاه

با وجود تمام مزایای و البته مسیر ساده و راحت تبلیغات پیامکی، پشتیبانی مجرب و حرفه‌ای، تعرفه و قیمت مناسب، دیگر جای شکی باقی نمی‌ماند که چرا برای تبلیغات اس ام اسی باید ملی پیامک را انتخاب کرد.

در مورد دریافت پنل و بازاریابی پیامکی اگر نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید تمام روزهای هفته با تیم پشتیبانی و فروش ملی پیامک تماس بگیرید و سوال‌هایتان را بپرسید. برای دریافت پنل هم می‌توانید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا تیم فروش با شما تماس بگیرند.

خرید پنل اس ام اس ملی پیامک، شروع کار با پنل و ارسال پیامک‌ها همچون محیط کاربری‌اش آسان و بدون پیچیدگی است و قطعاً نتایج مثبتی برای ادامه کسب‌وکارتان در پی خواهد داشت.