توان هاب نگاهی نو در حوزه توانبخشی

توان هاب نگاهی نو در حوزه توانبخشی

توانبخشی چیست؟

توانبخشی یکی از شاخه های پرکاربرد علوم پزشکی می‌باشد که برای باز توانی و توانمند سازی افراد فعالیت می‌کند. این شاخه علوم پزشکی شامل ۴ رشته دانشگاهی فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی و ارتوپدی فنی می‌باشد. درمانگران هر کدام از این شاخه ها با استفاده از وسایل و تکنیک های مخصوص، تلاش خود را برای بهبود مراجعین و به استقلال رسیدن افراد می‌کنند.

شاخه های توانبخشی چیست؟

فیزیوتراپی یکی از این شاخه ها می‌باشد که با روش های الکتروتراپی و تکنیک های درمانی برای بهبود مراجعین دچار مشکل ارتوپدی و نورولوژی تلاش می‌کند.

یکی دیگر از شاخه های توانبخشی، کاردرمانی می باشد که در دو حوزه کودکان و بزرگسالان فعالیت می‌کند. در حوزه کاردرمانی کودکان، درمان های مربوط به کودکان مبتلا به فلج مغزی، اوتیسم، اختلال یادگیری و سایر بیماری های ذهنی و حرکتی ارائه می‌شود تا کودکان مبتلا به این اختلالات و بیماری ها بتوانند مراحل رشد ذهنی و حرکتی خود را سریعتر طی کنند و به بالاترین مرحله ذهنی و حرکتی ممکن دست پیدا کنند. درمانگران حوزه بزرگسال به ارائه درمان مراجعین مبتلا به سکته مغزی، ام‌اس، پارکینسون و سایر بیماری های حرکتی می‌پردازند، تا این افراد را به بالاترین میزان استقلال فردی در زندگی روزمره برسانند.

گفتار درمانی نیز یکی از شاخه های دیگر توانبخشی است که در دو حوزه کودک و بزرگسال فعالیت می‌کند، که در هر دو حوزه به بیمارانی که دچار مشکل در زمینه های تولید گفتار، بلع و تنفس هستند ارائه خدمات می‌دهد.

ارتوپدی فنی یکی دیگر از شاخه های توابخشی می‌باشد که در زمینه ساخت اسپیلنت های اصلاحی و جبرانی به مراجعین خود کمک می‌کند.

توان هاب نگاهی نو در حوزه توانبخشی

توان هاب

مجموعه توان هاب،یک مجموعه مجهز با کادری مجرب بوده که ارایه دهنده تخصصی خدمات توانبخشی در منزل است. توان هاب مفتخر است به عنوان اولین سرویس ارایه دهنده خدمات توانبخشی در منزل در شتابدهنده تخصصی سلامت دیجیتال هلثینو در دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت کند.خدمات این مجموعه شامل “کاردرمانی در منزل“، “گفتاردرمانی در منزل” ، “فیزیوتراپی در منزل”، “گفتاردرمانی آنلاین”، “کاردرمانی آنلاین” و “خدمات ارتوپدی فنی استاندارد” به بیماران می‌باشد. توان هاب تنها مجموعه در کشور است که در آن درمانگران با پرونده نویسی الکترونیک و ثبت اطلاعات، پزشک بیمار را در اطلاع روند درمان می‌گذارند و با ارتباط با پزشکان بهترین روند توانبخشی را برای بیماران انتخاب می‌کنند.

درمانگران دارای کارت سازمان نظام پزشکی

از ویژگی های مهم این مجموعه استفاده از درمانگران به روز و مورد تایید سازمان نظام پزشکی کشور می‌باشد. مجموعه “توان‌هاب” درمانگران خود را از بین بهترین فارغ التحصیلان دانشگاه های علوم پزشکی کشور انتخاب می‌کند و با ارزیابی مستمر درمانگران خود، سعی در ارائه بهترین خدمات توانبخشی به بیماران خود دارد. همچنین این مجموعه دارای درمانگران اختصاصی برای اختلالات و بیماری های شایع می‌باشد، به طوری که برای بیماران مبتلا به سکته مغزی، درمانگران اختصاصی که مطالعه و تجربه کافی در زمینه سکته مغزی را دارند به مراجعین معرفی می‌کند. مجموعه “توان هاب” خود را نسبت به بیماران متعهد می‌داند تا در سریع ترین زمان ممکن بهترین خدمات را به آنها ارائه نماید.

همچنین توان هاب با معرفی مراکز ارتوپدی فنی معتبر و دارای مجوز از نظام پزشکی به مراجعین خود کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن و با هزینه به صرفه به ارتز ها و پروتز های استاندارد مورد نیاز خود دست پیدا کنند. این مراکز ارتوپدی فنی در صورت نیاز مراجعین می‌توانند اندازه گیری ارتز ها یا پروتز ها را در منزل انجام داده و بعد از آماده شدن، آن ها را برای مراجعین بفرستند تا نیازی به مراجعه حضوری نباشد.

­­­

برای ارتباط با مجموعه تخصصی توان هاب تنها لازم است به سایت WWW.TAVANHUB.COMمراجعه کنید و شماره تماس خود را در قسمت “در خواست تماس” وارد کنید تا کارشناسان مجموعه در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. یا می‌توانید با شماره های ۰۹۹۰۵۰۶۷۱۱۴ و ۰۲۱-۶۶۸۴۷۹۰۷ تماس بگیرید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار ‌کنید.

توان هاب نگاهی نو در حوزه توانبخشی