صدا، طعم زندگی است و گاهی برای چشیدن این طعم شیرین و لذت‌بخش نیاز به چاشنی سمعک برای خودتان یا اطرافیان دارید. اما شاید تنوع مدل‌های موجود در بازار با مشخصات ظاهری و فنی متفاوت و قیمت مختلف باعث سردرگمی شما شود. یکی از پرطرفدارترین نمونه‌ها سمعک هوشمند است که مدل‌های مختلفی دارد.

معرفی بهترین مارک‌های سمعک هوشمند از نگاه سمعک نیک آوا
معرفی بهترین مارک‌های سمعک هوشمند از نگاه سمعک نیک آوا

احتمالا نام مدل‌هایی چون سعمک نامرئی، سمعک هوشمند، شارژی، وایرلس، ضدآب، آنالوگ، لیزری و… را شنیده باشید که هر کدام کاربردهای مختلفی دارند و با مشخصات فنی و ظاهری متفاوتی در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرند. اما نکته‌ای که در این میان اهمیت زیادی دارد این است که برندهای متعددی هستند که در زمینه طراحی و تولید انواع سمعک فعالیت می‌کنند. یکی از مدل‌های پرطرفدار در بازار سمعک هوشمند است که مارک‌های زیادی دارد. به همین دلیل ممکن است کار شمایی که دنبال این مدل هستید کمی سخت شود. بنابراین بهتر است با بهترین مارک‌های سمعک هوشمند در بازار آشنا شوید.

سمعک زیمنس آلمان

بد نیست بدانید زیمنس آلمان یکی از برترین تولیدکنندگان انواع سمعک و تجهیزات شنوایی در دنیاست که حدود 150 سال از عمر آن می‌گذرد. اگر دنبال 5 برند برتر دنیا در این زمینه باشید، بدون شک یکی از آنها زیمنس خواهد بود. به دلیل کیفیت و تنوع بالا، بسیاری از مراجعه‌کنندگان دنبال سمعک زیمنس آلمان هستند تا بتوانند محصولی بادوام و ارزشمند خریداری کنند.

سمعک زیمنس آلمان با قیمت عالی – نیک آوا نمایندگی سمعک زیمنس ( سیگنیا ) در تهران

گارانتی اصلی، خدمات پس از فروش، کیفیت بالای ساخت، تکنولوژی‌های پیشرفته و اصالت کالا فقط بخشی از ویژگی‌های بارز محصولات این برند است که باعث می‌شود صدایی شفاف و بی‌نقص را بشنوید.

سمعک اتیکن دانمارک

یکی دیگر از بهترین مارک‌های سمعک هوشمند در بازار، برند اتیکن (Oticon) است که از سال 1904 فعالیت خودش را در دانمارک شروع کرده است. این کمپانی نیز در کنار زیمنس یکی از شناخته‌شده‌ترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان سمعک در جهان است. یکی از ویژگی‌های برتر این برند، سرمایه‌گذاری زیاد در زمینه تحقیقات و توسعه است.

سمعک اتیکن دانمارک با بهترین قیمت – نمایندگی سمعک Oticon

سمعک‌های این برند از جدیدترین تکنولوژی‌های روز، طراحی منحصربه‌فرد، قیمت مناسب، کیفیت بالای ساخت، رضایت بالای خریداران، استانداردها و گواهی‌نامه‌های مختلف و گارانتی معتبر برخوردار هستند.

سمعک فوناک سوئیس

محصولاتی سوئیسی همیشه زبان‌زد همه بوده‌اند و کیفیت بالایی دارند. اگر سراغ متخصصان شنوایی بروید و بخواهید جز دو برند قبلی، مارک دیگری را معرفی کنند که با خیال راحت بخواهید سمعک‌های آن را تهیه کنید، بدون‌شک به سمعک فوناک سوئیس اشاره خواهند کرد.

سمعک‌های جذاب این برند در دنیا و ایران فروش بسیار خوبی دارند و توسط برترین متخصصان شنوایی‌سنجی و شنوایی شناسی در دنیا طراحی و تولید شده‌اند. اگر دنبال جدیدترین و بهترین فناوری‌ها در سمعک هستید، فوناک سوئیس را فراموش نکنید.

سمعک استارکی

استارکی برندی آمریکایی است که همیشه تلاش کرده تا چیزی فراتر از شنیدن را به آنهایی هدیه کند که ارتباط‌شان را با دیگران قطع کرده‌اند. یکی از بهترین مارک‌های سمعک هوشمن در بازار بدون شک استارکی است که محصولات و مدل‌های متنوع و باکیفیتی را به فروش می‌رساند.

انواع سمعک استارکی برای کودکان و بزرگسالان عرضه می‌شوند و بهترین دانشمندان روی طراحی و تولید آنها متمرکز هستند.

سمعک ویدکس

دانمارک از جمله کشورهای پیشگام در حوزه محصولات شنوایی و انواع سمعک است. ویدکس نیز یکی از برندهای سرشناس این کشور است که در 100 کشور دنیا از جمله ایران نمایندگی فعال دارد و باکیفیت‌ترین محصولات را روانه بازار می‌کند.

سمعک‌های ویدکس نه‌تنها از تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد و خاص این کمپانی بهره می‌برند، بلکه طراحی جذابی دارند و از کیفیت ساخت و بهترین مواد اولیه بهره می‌برند.

سمعک برنافون

سمعک برنافون یکی دیگر از بهترین مارک‌هایی است که برای خرید سمعک هوشمند نام آن را زیاد خواهید شنید. این بار هم با یک نام سوئیسی و باکیفیت روبه‌رو هستیم و که بیشترین تمرکز خود را روی دوام زیاد و کارایی بالای محصولاتش گذاشته است.

استفاده از جدیدترین و خاص‌ترین تکنولوژی‌های ابداعی نظیر Channel Free، تعبیه پردازشگر پیشرفته صوتی و برنامه‌پذیری سمعک‌ها در کنار کیفیت بالای ساخت و طراحی زیبا، بخشی از برتری‌های مدل‌های این برند است. بیش از نیم قرن است که برنافون نقش به‌سزایی در پیشرفت فناوری‌های کمک‌شنوایی داشته است.

سمعک یونیترون کانادا

این بار یکی از بهترین برندهای سمعک هوشمند در بازار، کمپانی یونیترون کاناداست که مانند مارک‌های دیگر به نوآوری و به‌کارگیری برترین متخصصان دنیا شهرت دارد. قیمت مناسب و بهینه‌سازی‌های دائمی از مهمترین مزایای رقابتی سمعک یونیترون کانادا است.

بهترین مارک‌های سمعک هوشمند را از کجا بخریم؟

کلینیک شنوایی سنجی و سمعک نیک آوا یکی از مجهزترین مراکز تخصصی شنوایی سنجی و عرضه انواع سمعک در ایران است که نمایندگی برترین برندهای جهانی را در اختیار دارد و محصولات آنها را باکیفیت بالا و گارانتی معتبر عرضه می‌کند. اگر قصد خرید سمعک دارید، به‌راحتی می‌توانید به سمعک نیک آوا سر بزنید و از پیشرفته‌ترین خدمات این کلینیک بهره‌مند شوید.

به‌راحتی می‌توانید با بررسی قیمت انواع سمعک هوشمند، قیمت سمعک نامرئی و… بهترین مدل را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید. حتی می‌توانید قیمت محصولات یک برند مانند قیمت سمعک زیمنس را بررسی و با مدل‌های دیگر مقایسه کنید و سپس تصمیم بگیرید سراغ کدام برند بروید.

  • تلفن : ۸۸۷۸۰۶۱۲ – ۰۲۱
  • تلفن : ۸۸۷۹۴۳۷۴  – ۰۲۱
  • همراه: ۰۹۳۵۴۵۴۹۹۵۴
  • نشانی : تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان ملاصدرا، پلاک ۳، ساختمان پزشکان ملاصدرا، طبقه چهارم، واحد ۲۳ (با پارکینگ)
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر
  • ایمیل : info@nicava.ir