در این دنیایی که سریع در حال حرکت است، نوآوری ها هر روز بیش از پیش و در هر بخشی اتفاق می افتد. یک ظاهر جذاب طراحی شده در منازل و دفاتر شما، برای غنی سازی جلوه فضا، به جزئی جدایی ناپذیر تبدیل شده است. با این حال، انتخاب شیشه مناسب برای منازل و دفاتر شما می تواند کاری طاقت فرسا باشد و باید از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید تا بهترین راهکار را انتخاب کنید.

انتخاب انواع مختلف شیشه برای کاربردهای مختلف
انتخاب انواع مختلف شیشه برای کاربردهای مختلف

سبک ها، مواد و ویژگی های مختلف می تواند برای ما گیج کننده باشد. از این رو، تحقیق در مورد نوع و کاربرد آن ها از اهمیتی اساسی برخوردار است زیرا دانستن بهترین گزینه برای کاربردهای هر نوع شیشه ضروری است. ما به شما انواع شیشه ها مانند شیشه های مات، شیشه های لاکوبل، شیشه های رنگی، شیشه های میرال، شیشه های چند لایه لمینت، شیشه های حرارت دیده سکوریت و انواع مختلف دیگری را به شما ارائه می دهیم. از این نوع شیشه ها می توان هم برای فضای داخلی مکان شما همچون درب ها، پارتیشن ها، کفپوش شیشه ای، شیشه های حمام و… همچنین برای قسمت های خارجی مانند پنجره ها، سقف های شیشه ای، شیشه بالکن و… استفاده کرد که هر کدام از آن ها کارآیی، کاربرد و ویژگی های مربوط به خود را دارند.

جابه جایی و انتقال راحت پارتیشن های شیشه ای نسبت به سایر پارتیشن ها

از مزایای رایجی که می توانید انتظار داشته باشید هنگام نصب پارتیشن شیشه ای در فضای تجاری و اداری و حتی منزل خود از آن بهره مند شوید می توان به سهولت در تغییر پیکربندی اشاره کرد. بنابراین می توان گفت که مهم ترین فایده حاصل از نصب پارتیشن های شیشه ای تا آنجا که به بیشتر دارندگان ساختمان و تیم های مدیریت مربوط می شود، سهولت انتقال آن ها به موقعیت های جدید و به خصوص تغییرات دکوراسیون است. پارتیشن های قابل حمل شما را قادر می سازند تا طرح های جدید مکان را به مراتب راحت تر از آنچه در پارتیشن های سنتی ایجاد می شود را به وجود آورید که برای جابه جایی از یک مکان به مکان دیگر طراحی شده اند. به عنوان مثال، هنگام استفاده از دیوارهای شیشه ای قابل حمل، پارتیشن های تاشو و جمع شونده و مواردی از این قبیل می توانید به راحتی فضای کاری با یک برنامه باز با یک اتاق کنفرانس برای مجالس و یک منطقه برای جلسه های گروهی و خصوصی را به وجود آورید که البته تمامی قسمت ها به لطف شفاف  بودن شیشه های موجود در پارتیشن های شیشه ای از نور طبیعی و افزایش روشنایی برخوردار خواهند بود.

مزیت درب های اتوماتیک شیشه ای در فضاهای تجاری

چه چیزی ابتدا از بازدیدکنندگان شما هنگام ورود به ساختمان دفتر کار یا فروشگاه خرده فروشی استقبال می کند؟ در بسیاری از فضاهای تجاری برای ایجاد تأثیر مثبت بر روی مشتریان، ترجیح می دهند درب های اتوماتیک شیشه ای را در ورودی نصب کنند. درب های شیشه ای اتوماتیک به دلیل مزایای متعددی که دارند، محبوب شده اند. آن ها نه تنها راحتی را فراهم می کنند، بلکه جلوه ای مدرن به ساختمان شما می بخشند. اگر در مجتمع تجاری خود ورودی شیشه ای اتوماتیک نصب نکرده اید، در اینجا چند دلیل وجود دارد که نشان می دهد باید در اولین فرصت در تصمیم خود تجدید نظر کنید.

مزیت درب های اتوماتیک شیشه ای در فضاهای تجاری
مزیت درب های اتوماتیک شیشه ای در فضاهای تجاری

راحتی و سهل کردن رفت و آمد

درب هایی که به طور خودکار باز می شوند مشکل نیاز به باز کردن دستی درب های سنگین را حل می کنند. این راهکاری، راحت و آسان برای ساده کردن عبور و مرور و رفت و آمد است. درب شیشه ای اتوماتیک و انواع درب های شیشه ای و کرکره های برقی یک ورودی بدون دردسر برای مشتریان مسن و معلول شما و افرادی که چمدان سنگین یا کودکان را حمل می کنند فراهم می آورند. بنابراین با نصب این درب ها می توان گفت چندین ویژگی مثبت را یک جا و با هم به دست آورده اید.

ایجاد حس خوب و مثبت در میان مشتریان

جدای از راحتی، ایمنی و بهره وری انرژی، درب های اتوماتیک شیشه ای تصویری بهتر از تجارت شما را نیز ارائه می دهند. این درب ها این تصور را ایجاد می کنند که شما به مشتریان خود اهمیت می دهید و تا آن جا که می توانید خدماتی عالی به مشتری ارائه می دهید.

درب های شیشه ای اتوماتیک از بسیاری جنبه ها سودمند هستند. مهم ترین مزیت آن ها این است که استقبال مثبتی از مشتریان شما می کنند. هنگام انتخاب درب اتوماتیک برای ورودی هایی که عابران پیاده از آن ها استفاده می کنند، مهم است که آن ها بتوانند تمام نیازهای شما را برآورده کنند. بنابراین، خوب است که به مزایای انتخاب سیستم درب کشویی اتوماتیک آگاه باشید. چه در بیمارستان، فروشگاه های مواد غذایی و خرده فروشی، هتل، اداره یا ساختمان های عمومی یا هر جای دیگر، درب های کشویی اتوماتیک همیشه قابل تأمل هستند زیرا تقریباً برای هر محیطی می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشند.

استفاده از شیشه های لاکوبل و شیشه های رنگی برای فضاهای داخلی
استفاده از شیشه های لاکوبل و شیشه های رنگی برای فضاهای داخلی

استفاده از شیشه های لاکوبل و شیشه های رنگی برای فضاهای داخلی

با استفاده از شیشه لاکوبل می توانید فضای داخلی خانه و محل کار خود را بسیار نوآورانه و تازه جلوه دهید. این شیشه ها با استفاده از یک نوع رنگ مخصوص با کیفیت بالا در یک طرف شیشه تولید می شوند. این رنگ می تواند شامل هر رنگی که مطابق با سلیقه شماست باشد. شیشه های لاکوبل با جلوه های رنگی و نوری به شما کمک می کنند تا جلوه ای روشن و خلاقانه برای قسمت های مختلف منزل ایجاد کنید. این رنگ با شیشه تقویت شده و فضای داخلی را روشن تر می کند و گویی محیط را با بازتاب و درخشش به حرکت در می آورد. از این نوع شیشه ها می توان در آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن و دفاتر و همچنین درها، دیوارها، کابینت ها و … استفاده کرد. به راحتی می توانید رنگ آن را با سایر وسایل آشپزخانه هماهنگ کنید. همچنین این شیشه برای استفاده به عنوان شیشه حمام چه به صورت محفظه دوش و چه به صورت پارتیشن حمام می توانید انتخابی بی نظیر و منحصر به فرد باشد.