سیستم گرمایشی – سرمایشی ، از مهمترین بخش امکانات رفاهی هر خانه ای است . با تغییر فصل  و بروز گرم و سرما نیاز به تهویه و تامین دمای مناسب باعث می شود انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در ساختمان ها بکار گرفته شوند.
از مهمترین این تجهیزات پکیج ، شوفاژ و رادیاتورها هستند که بطور فزاینده ای مورد اقبال عموم هستند و  روز به روز کاربران بیشتری پییدا می کنند.

برای خرید و نصب پکیج در کرج به کجا مراجعه کنیم؟
برای خرید و نصب پکیج در کرج به کجا مراجعه کنیم؟

پکیج چیست؟

دستگاهی که وظیفه گرم کردن آب مصرفی و گرمایش محیط را برعهده دارد ، پکیج نام دارد .
این دستگاه جایگزین موتورخانه های قدیمی شده و از نظر ایمنی و صرفه جویی در مصرف انرژی بهینه می باشد.
پکیج ها شامل دو نوع زمینی و دیواری  بوده و سوخت مصرفی آنها به صورت گازسوز، گازوئیل سوز، دوگانه سوز و برقی می باشد .
به طوری که پکیج های دیواری به صورت برقی و گاز سوز بوده و پکیج های زمینی از نوع گازوئیل سوز ، دوگانه‌سوز یا برقی می‌باشند.

مزایای پکیج

در گذشته افراد برای گرم کردن خانه های خود از بخاری و کرسی های ذغالی استفاده می‌کردند، سپس استفاده از موتورخانه های مرکزی رواج یافت اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و ظهور دستگاه‌های جدید گرمایش منازل و تامین آب گرم مصرفی توسط پکیج انجام شده و رفاه زیادی را برای افراد به ارمغان آورده است.
استفاده از پکیج مزایای زیادی را به همراه دارد که از میان آنها می توان به تامین شدن آب گرم به صورت فوری و دائم ، صرفه جویی در مصرف انرژی ، عدم نیاز به عایق کاری، کارکرد بدون سر و صدا و ایمن ، محافظت از محیط زیست ، هزینه تعمیر و نگهداری پایین و اشغال کردن جای کم اشاره نمود.
برای خرید پکیج در کرج می‌توانید با مراجعه به نمایندگی های مجاز و مشاوره گرفتن از آنها بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید .

رادیاتور  چیست؟

رادیاتور وسیله ای است که کاربردهای گوناگونی داشته و جنس آن بسته به کاربردی که دارد به صورت فلزی یا نیمه فلزی می باشد .
از رادیاتورها در خودرو،  خنک کردن موتورهای احتراق داخلی ، و ساختمان ها
استفاده می شود.
رادیاتور به عنوان یک منبع حرارتی عمل نموده و می تواند گرمایش محیط را فراهم کند .
در واقع این وسیله همان پانل هایی است که در آن  آب گرم شده  و توسط بویلر از طریق لوله ها به گردش در می آید و باعث گرم شدن محیط می شود.
رادیاتورها دارای انواع گوناگونی می باشند که شامل رادیاتورهای آلومینیومی ، پره ای  ، چدنی، پنلی و فولادی می باشد.
نحوه عملکرد رادیاتورها بدین صورت است که آب در سیستم حرارت مرکزی که معمولا پکیج می‌باشد گرم شده و دمای آن به ۱۸۰ درجه فارنهایت می‌رسد ، این آب برای وارد شدن و به گردش درآمدن درون رادیاتورها از داخل لوله هایی گذشته و دمای آن به ۱۶۰ درجه فارنهایت کاهش پیدا می کند و باعث گرم شدن رادیاتور و انتقال حرارت به محیط اطراف می شود .
نحوه گرم شدن محیط توسط رادیاتور به صورت جابجایی آزاد یا طبیعی هوا می باشد ، به طوری که هوای گرم به خاطر سبک بودن به طرف بالا حرکت نموده و جایگزین هوای سرد اتاق می شود و این چرخش هوا باعث گرم شدن فضا می شود.
رادیاتور به علت گرم کردن هوای محیط باعث کاهش رطوبت نسبی دمای هوا شده و برای تامین رطوبت مورد نیاز باید به آن محیط بخار را اضافه نمود.
از مزایا و ویژگی های رادیاتور می توان به گرم شدن سریع محیط ، بالا بودن ظرفیت حرارتی در کمترین فضا،  باقی ماندن حرارت ناشی از رادیاتور در مدت زمان طولانی در فضا ، داشتن ویژگی های دینامیکی مناسب و بهینه و دارا بودن حداکثر توان تشعشعی اشاره نمود

برای خرید و نصب پکیج در کرج به کجا مراجعه کنیم؟

محصولاتی مانند پکیج و رادیاتور از طرفداران زیادی برخوردار بوده و افراد زیادی تمایل به استفاده از آنها در منازل و محل کار خود دارند.

برای خرید این تجهیزات، بهترین گزینه نمایندگی ها و فروشندگان معتبر هستند . زیرا گارانتی و خدمات پس از فروش هم توسط نمایندگی ها و مراکز مجاز ارائه می شود.

چنانچه ساکن استان البرز و کرج هستید فروشگاه تاسیسات مرکزی ایران فروشنده انواع پکیج در کرج ، انواع پکیج 2000 در کرج با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می نماید.
این مرکز علاوه بر ارائه مشاوره و فروش محصولات ایران رادیاتور در کرج  ، با تیم سرویس کاران ماهر و مجرب در زمینه نصب و سرویس این وسایل فعالیت داشته و آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود می باشد.
تاسیسات مرکزی ایران – www. tmilotfi.ir  – 09125641224