شیوع کرونا و خطرناک شدن بیمارستان‌ها و مطب پزشکان باعث شده بسیاری از ما که لازم داشتیم تحت نظر پزشک باشیم با مشکل مواجه شویم. در این دوران تنها اگر علائم وخیمی در سلامت ما بروز پیدا می‌کرد به پزشک مراجعه می‌کردیم. حوزه فناوری برای برطرف کردن این مشکل به کمک بشر آمد. مشاوره پزشکی آنلاین در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. با استفاده از سرویس‌های مشاوره از راه دور پزشکی (Telemedicine) شما در هر زمان و مکانی و تحت هر شرایطی به خدمات سلامت دسترسی دارید. مزیت‌های استفاده از این نوع خدمات درمانی باعث شده است افراد هر دغدغه‌ای که در لحظه برایشان به‌وجود می‌آید را از پزشکان فوق تخصص و متخصص بپرسند و پیش از جدی شدن مشکل‌شان جلوی بیماری را بگیرند.

با این روش در هر زمان و مکانی به پزشک دسترسی دارید!
با این روش در هر زمان و مکانی به پزشک دسترسی دارید!

سامانه مشاوره پزشکی اینترنتی دکتر ساینا یکی از سرویس‌های مشاوره از راه دور ایران است. این استارت‌آپ با در اختیار داشتن بیش از 450 متخصص از رشته‌های مختلف، پاسخگوی تمام نیاز درمانی شما به شکل آنلاین است.

با مشاوره پزشکی دکتر ساینا در هر شرایطی به پزشکان فوق‌تخصص و متخصص دسترسی دارید. در این نوشته توضیحاتی درباره رایج‌ترین متخصصان حوزه پزشکی ارائه می‌کنیم.

مشاوره با پزشک عمومی

گروهی از پایه‌ای‌ترین انواع درمانگران فیزیولوژیکی، پزشکان عمومی هستند. تمام پزشکان باید قبل از شروع ارائه مشاوره پزشکی هفت سال در رشته پزشکی عمومی به تحصیل بپردازند. معمولاً برای بررسی سلامت دوره‌ای بدنتان می‌توانید از پزشکان عمومی کمک بگیرید. یکی از بهترین راه‌حل‌ها این است که در قدم اول به پزشک عمومی مراجعه کنید. اگر علائم مرتبط با بیماری جدی باشد، پزشک شما را به متخصص مربوطه ارجاع می‌دهد.

گفتگو با متخصص کودک

برای درمان بیماری‌ها و مشکلاتی که کودکان و نوجوانان با آن مواجه می‌شوند و همچنین بررسی رشد طبیعی این گروه‌های سنی، باید از متخصصان کودک مشاوره پزشکی دریافت کرد. این متخصصان از پیش از تولد کودک تا رسیدن او به سن بزرگ‌سالی همراه خانواده‌ها هستند تا سلامت بیماران کوچک خود را تضمین کنند. متخصصان کودک به طور ویژه در زمینه درمان بیماری‌های مرتبط با کودکان آموزش دیده‌اند.

متخصص زنان و زایمان

بدن زنان می‌تواند دچار تغییرات زیادی شود. بنابراین برای حل مشکلات هورمونی و مراقبت‌های دوران بارداری و یائسگی، کمک پزشکانی لازم است که از بدن خانم‌ها و سازوکار پیچیده‌ی آن آگاه باشند. متخصصان زنان و زایمان در این زمینه دانش آکادمیک کسب کرده‌اند و می‌توان از آن‌ها مشاوره آنلاین پزشکی دریافت کرد. از آنجایی که بدن خانم‌ها توان نگهداری از جنین را دارد، باید به سلامت آن توجهی ویژه شود. بنابراین پیشنهاد ما به خانم‌ها این است که علائم مختلف بدنی را جدی بگیرند و در دریافت کمک درمانی برای حل علائم تعجیل کنند.

برای دریافت مشاوره درمانی می‌توانید از سامانه اینترنتی دکتر ساینا کمک بگیرید. پزشکان مختلف با تخصص‌های ویژه در این سامانه فعالیت می‌کنند. تمام متخصصان فعال در سامانه توسط کمیته پزشکی دکتر ساینا بررسی شده‌اند و صلاحیت آن‌ها موردتایید قرار گرفته است. بنابراین می‌تواند با خیال راحت به توانایی و تجربه این پزشکان اعتماد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر به وبسایت دکتر ساینا ( www.drsaina.com ) مراجعه کنید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن دکتر ساینا را روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایید.

https://www.drsaina.com/ConsultationDoctor/مشاوره-آنلاین/

مشاوره با متخصص جراحی

متخصصان جراحی دسته‌ای از درمانگران پزشکی هستند که ممکن است در تخصص جراحی عمومی فعالیت داشته باشند یا در تخصص‌های ویژه‌ای مانند جراحی مغز و اعصاب کار کنند. مشاوره پزشکی از این متخصصان می‌تواند به شما در مقابله با بسیار از مشکلات کمک کنند. متخصصان در برنامه‌ریزی جراحی، انجام آن و مراقبت‌های پس از انجام جراحی‌های مختلف و توجه به اینکه آیا جراحی موفقیت‌آمیز بوده است یا خیر، به بیماران مشاوره و یاری می‌رسانند.

مشاوره با متخصص جراحی
مشاوره با متخصص جراحی

مشورت با متخصص روانپزشکی

دسته‌ی ویژه‌ای از پزشکان برای سلامت روان بیماران تلاش می‌کنند و در این زمینه آموزش دیده‌اند. این گروه متخصصان روانپزشکی هستند. برای مقابله با فشارهای زندگی می‌توانید از این متخصصان مشاوره پزشکی دریافت کنید. روانپزشکان از مدل‌های مختلف رواندرمانی آگاهی دارند و برای تقویت انرژی روانی شما تلاش خواهند کرد. تخصص‌های ویژه‌ای در زمینه‌ی روانپزشکی نیز وجود دارد.

مثلاً گروهی از روانپزشکان بیشتر برای یاری‌رسانی روانی به کودکان و نوجوانان تلاش می‌کنند. گروه دیگری نیز هستند که به درمان انواع مختلف اعتیادها می‌پردازند. بهتر است در صورتی که به کمک این متخصصان نیاز دارید، درباره زمینه‌ی فعالیت آن‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید.

متخصص قلب و عروق

یکی از شاخه‌های مهم پزشکی، تخصص قلب و عروق است. این متخصصان در زمینه درمان و محافظت از قلب و سیستم گردش خون فعالیت دارند. اگر علائم مرتبط با مشکلات این ارگان‌های بدن در شما دیده می‌شود، لازم است در اسرع وقت از این متخصصان مشاوره پزشکی دریافت کنید. این تخصص معمولاً نیاز به آموزش گسترده و ویژه‌ای است. گروهی از متخصصان قلب و عروق در زمینه جراحی‌های مرتبط با قلب و رگ‌ها نیز فعالیت دارند.

واقعیت این است که بدنمان ارزشمندترین دارایی ما در این جهان است. بنابراین نیاز است تمام تلاشمان را برای سلامت بدن و اندام‌های مختلفمان داشته باشیم. پزشکان به شکل تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند و برای کمک به ما آماده هستند. دریافت مشاوره پزشکی آنلاین دردسرهای ملاقات با پزشکان مختلف را کاهش داده است و به ما کمک می‌کند تا به آسان‌ترین و سریع‌ترین شیوه خدمات درمانی را دریافت کنیم. سامانه اینترنتی دکتر ساینا در این زمینه به یاری کاربران آمده است. برای دریافت خدمات درمانی آنلاین به وبسایت سامانه مراجعه کرده و یا از اپلیکیشن دکتر ساینا کمک بگیرید.