خرید اینترنتی فرش کاشان نسبت به شیوه سنتی خرید فرش کاشان دو مزیت عمده دارد که عبارت اند از تنوع بسیار بالای طرح و نقش و قیمت بسیار پایین تر فرش در خرید اینترنتی نسبت به خرید از فروشگاه های سطح شهر!

مهمترین نکات هنگام خرید اینترنتی فرش کاشان
مهمترین نکات هنگام خرید اینترنتی فرش کاشان

این دو مزیت ویژه باعث شده که هر روز به تعداد افرادی که گزینه خرید اینترنتی فرش را انتخاب می کنند افزوده شود. اما در کنار این مزیت های ویژه، مساله ای که برخی از خریداران را از نگران می کند این است که آیا سایت های فروش اینترنتی فرش، قابل اعتماد هستند؟ از آنجایی که فرش جزو کالاهای گران قیمت محسوب می شود این نگرانی کاملا به جاست، و به همین دلیل در این مقاله، قصد داریم نکاتی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد را شناسایی کنید و با خیال راحت فرش مورد نظر خود را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری کنید.

آیا سایت فروشگاه اینترنتی فرش نماد اعتماد الکترونیکی واقعی دارد؟!

اگر یک سایت فروش اینترنتی فرش کاشان نماد اعتماد الکترونیکی ندارد، به هیچ وجه به آن اعتماد نکنید! اما به محض اینکه در یک سایت لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی را مشاهده کردیم هم نباید فورا به آن اعتماد کنیم! باید ابتدا بررسی کنیم که آیا این نماد اعتماد واقعی است یا تقلبی! برای اینکار بر روی لوگوی نماد اعتماد سایت کلیک کنید، با این کار باید صفحه ای دیگر باز شود که آدرس آن با …. شروع شده باشد. پس حتما به ابتدای آدرس صفحه ای که باز می شود به خوبی دقت کنید. و البته اگر با کلیک روی لوگو نماد اعتماد صفحه ای باز نشد، و یا ابتدای آدرس صفحه ای که باز شد با آدرس فوق متفاوت بود، به این معناست که این نماد تقلبی است! و به چنین سایتی نباید اعتماد کرد!

اما داشتن نماد اعتماد الکترونیکی تنها فاکتور برای اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی فرش نیست! بعد از بررسی صحت نماد اعتماد، باید مطابقت اطلاعات درج شده در این صفحه را با اطلاعات درج شده در سایت فروشگاه اینترنتی فرش را هم بررسی کنیم. در ادامه به چند مورد از مهمترین مواردی که باید در این صفحه بررسی شوند اشاره می کنیم:

بررسی اطلاعات صاحب فروشگاه اینترنتی

قبل از خرید اینترنتی فرش اولین بخشی که در صفحه نماد اعتماد الکترونیکی باید به آن توجه کنیم، بخش اطلاعات صاحب فروشگاه اینترنتی فرش است، که شامل نام و نام خانوادگی صاحب فروشگاه، و تاریخ اعتبار نماد می باشد. در همین بخش تصویری از صفحه اول فروشگاه اینترنتی درج شده. دقت داشته باشید که این تصویر یک تصویر زنده و لحظه ای است و باید دقیقا مشابه صفحه اول سایتی باشد که نماد در آن درج شده است.

در این جا باید به یک نکته خیلی مهم اشاره کنیم، و آن اینکه اگر در یک سایت فروشگاه اینترنتی، فرش قصد واریز وجه به حساب و یا کارت بانکی فروشنده را دارید باید حتما شماره حساب به نام فردی باشد که در صفحه نماد اعتماد الکترونیکی سایت، به عنوان صاحب کسب و کار معرفی شده است.

بررسی سوابق عملكرد كسب و كار فروشگاه اینترنتی فرش
بررسی سوابق عملكرد كسب و كار فروشگاه اینترنتی فرش

بررسی سوابق عملكرد كسب و كار فروشگاه اینترنتی فرش

این بخش همان دیوار شیشه ای فروشگاه های اینترنتی است و بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا متوجه شوید که آیا سایر مشتریان از خرید خود راضی بوده اند یا خیر! و این یک مزیت فوق العاده به حساب می آید، چون شما در مراجعه به فروشگاه های فرش سطح شهر هیچ وقت نمی توانید متوجه شوید که آیا این فروشگاه مشتریان ناراضی و شاکی هم داشته یا نه، اما با مراجعه به نماد اعتماد یک فروشگاه اینترنتی معتبر می توانید این اطلاعات را از طریق یک مرجع معتبر که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت است مشاهده کنید.

بررسی آدرس و اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی فرش

در ادامه به بخش اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی فرش می رسیم، در این بخش اطلاعاتی از قبیل آدرس دفتر مرکزی فروشگاه، تلفن ثابت، آدرس ایمیل و ساعت پاسخگویی پشتیبانی فروشگاه درج شده است. و همچنین در کنار این اطلاعات، محل دقیق دفتر فروش بر روی نقشه گوگل نیز درج شده است. نکته مهمی که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که باید حتما اطلاعت موجود در این بخش را با اطلاعات درج شده در صفحه تماس با بما سایت مطابقت بدهید و بررسی کنید که این اطلاعات با هم مغایرت نداشته باشد!

سایت قالی کاشان یکی از معتبرترین سایت های خرید اینترنتی فرش کاشان

اگر عبارت خرید فرش کاشان را در سایت گوگل جستجو کنید مشاهده می کنید که همراه یکی از سه گزینه اول پیشنهادی گوگل سایت قالی کاشان به نشانی https://ghaliekashan.com است. سایت قالی کاشان جزو اولین سایت هایی است که در حوزه فروش اینترنتی فرش به صورت مستقیم از کارخانه های کاشان شروع به فعالیت کرده است.

اگر قیمت یک فرش را در سایت قالی کاشان با قیمت همان فرش در یک نمایشگاه سطح شهر مقایسه کنید حتما از میزان بالا تفاوت قیمت شگفت زده می شوید! دفتر مرکزی فروش فروشگاه اینترنتی قالی کاشان، در دل شهرک صنعتی فرش کاشان (شهرک سلیمان صباحی) قرار دارد، به همین دلیل این مجموعه توانسته با برقراری ارتباط مستقیم با صاحبان برترین و معتبرترین کارخانه های فرش کاشان، امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه را به معنای واقعی ایجاد کند. و به همبن دیلی لین فروشگاه می تواند با کیفیت ترین فرش ها را با پایین ترین قیمت به شما عرضه کند.