دور از جون شما مریضی واسه همه ممکنه پیش بیاد، درد و ناراحتی بیماری به کنار چندتا مشکل بزرگ وجود داره که هم مریض و هم خانواده‌ش رو حسابی کلافه می‌کنه، مثل دردسرای نوبت گرفتن از یک دکتر خوب!

چطور می‌شه به صورت اینترنتی از یک دکتر خوب نوبت گرفت؟
چطور می‌شه به صورت اینترنتی از یک دکتر خوب نوبت گرفت؟

حتما برای شما هم پیش اومده که کلی بگردین و از دوست و آشنا و فامیل و غریبه اسم و آدرس چندتا دکتر خوب رو گیر بیارین بعدشم هزار بار باید زنگ بزنین یا برید مطب دکتر و با کلی خواهش و التماس یه وقت ویزیت بگیرین اونم واسه شاید چند روز دیگه! از همه بدتر اینکه این همه انتظار بکشین تو مطب تا نوبتتون بشه، بعد که با دکتر برخورد می‌کنی می‌بینی به نظرت دکتر خیلی خوب و متخصصی به نظر نمی‌رسه! به نظرت راهی واسه حلی این مشکل وجود داره؟

خب چندتا راه واسه نوبت گرفتن از یه دکتر خوب اونم به صورت اینترنتی وجود داره که در ادامه یک راه خیلی آسون و مطمئن برای اینکار توضیح می‌دهیم: سایت درمانکده برای نوبت دهی مطب ها.

اصلا داستان به‌وجود آمدن سایت درمانکده هم همین بوده که محسن دچار یه بیماری سخت شده بوده و خیلی دردسر کشید تا بتونه از یک دکتر خوب نوبت بگیره، بعد پیش خودش فکر کرد چطوری می‌شه این مشکل رو حل کنه که با کمک دوستاش سایت درمانکده رو راه‌اندازی می‌کنه.

روش دریافت وقت ویزیت پزشک متخصص از طریق سایت درمانکده
روش دریافت وقت ویزیت پزشک متخصص از طریق سایت درمانکده

روش دریافت وقت ویزیت پزشک متخصص از طریق سایت درمانکده

گرفتن نوبت از سایت درمانکده خیلی راحته، کافیه وارد سایتش بشی و ثبت نام کنی. بعد میتونی از قسمت دسته بندی تخصص‌ها بگردی دنبال دکتری که تخصصش در مورد مشکل شماست. روی هر تخصصی که کلیک کنی ده‌ها دکتر باتجربه و خوشنام برات نشون داده میشه که میتونی بین اون‌ها جستجو کنی و اونی که مد نظرت هست رو انتخاب کنی. همچنین می تونی هم برای ویزیت حضوری و هم برای مشاوره آنلاین با پزشکان و روانشناسان وقت بگیری.

با وجود اینکه همه پزشکان همکار با درمانکده کاملا متخصص و تجربه هستند برای اینکه تصمیم گیری راحت‌تر بشه نظر سایر بیمارانی که به این متخصص مراجعه کردن هم نمایش داده می شه به این ترتیب میشه فهمید چند درصد مراجعین هر متخصص، از نتیجه درمان راضی بودن.

مزایای استفاده از سایت درمانکده چیه؟
مزایای استفاده از سایت درمانکده چیه؟

مزایای استفاده از سایت درمانکده چیه؟

شاید این سوال براتون پیش بیاد سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دیگه‌ای هم هستن امکان نوبت دهی اینترنتی رو فراهم میکنن چرا ما سایت درمانکده رو پیشنهاد کردیم؟

درمانکده چندتا مزیت خیلی خوب داره که اون‌رو نسبت به سایت‌ها مشابه متمایز می‌کنه که در ادامه توضیح می‌دهیم:

۱. هزینه نوبت دهی از طریق درمانکده هیچ تفاوتی با نوبت گرفتن از خود مطب نداره چون سیاست کاری درمانکده اینه که کاربران بیشترین سود رو ببرن. بنابراین با مشارکت با متخصصان این امکان فراهم شد که هیچ کارمزدی از بیمارانی که قصد گرفتن نوبت از طریق درمانکده رو دارن دریافت نشه.

۲. یکی دیگه از مزایای درمانکده اینه که نظرات مراجعین بدون هیچ سانسوری منتشر میشه! یعنی اگه بیماری به یک متخصص مراجعه کنه می‌تونه نظر مثبت یا منفی‌شو خیلی راحت در سایت یا اپلیکیشن درمانکده ثبت کنه، به این ترتیب بیمارانی که قصد انتخاب این متخصص رو دارن خیلی دقیق می‌تونن بررسی کنن و تصمیم بگیرن.

۳. نکته خیلی مهم در مورد درمانکده اینه که فقط با پزشکان متخصص و فوق تخصص همکاری می‌کنه و همه روانشناسانی که با این مجموعه همکاری می‌کنند دارای مدارک ارشد و دکترا هستن و تجربه خوبی دارن. بنابراین خبری از پزشکان رزیدنت و روانشناسان بی تجربه در مجموعه درمانکده نیست.

  1. مجله پزشکی درمانکده که هر روز مطالب جدید و جالب منتشر می کنن و به درد همه ما می خوره که به دنبال سلامتی هستیم.