هدف یکی از مهم ترین اصول در زندگی ماست. ما در طول روز سعی می کنیم برای یک هدفی، تلاش کنیم. اگر در یک دوره آموزشی شرکت می کنیم، یکی از اهداف ما، یادگیری مهارت آن و کسب درآمد است.

راهکارهایی ارزشمند برای کسب درآمد با آموزش سئو
راهکارهایی ارزشمند برای کسب درآمد با آموزش سئو

این مسئله خیلی ساده است و شما با تلاش مداوم و تمرینات لازم می توانید آن را محقق کنید. به عنوان مثال شخصی که برای آموزش سئو، در دوره های آن شرکت می کند، قطعا یا می خواهد سئوکار شود و درآمد بیش از 10 میلیون در ماه داشته باشد، یا اینکه می خواهد درآمد کسب و کار خود را بیش از 50 برابر افزایش دهد.

ما در این مقاله می خواهیم راه های درآمدزایی با یادگیری سئو را به شما نشان دهیم. این راه هایی است که برندهای برتری مانند دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و … توانسته اند، موفقیت بزرگی را برای خود رقم بزنند.

قطعا برای شما جالب است بدانید که دیجی کالا چگونه درآمد خود را پس از مدتی 100 برابر کرد.

اینکه سایت و اپلیکیشن دیوار، چگونه توانست خود را بر سر زبان ها بیاندازد.

نیوسئو چگونه به یکی برندهای برتر آموزش سئو کشور تبدیل شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا چند راهکار درآمدزایی با سئو سایت را با هم بررسی کنیم.

مشاور و کارشناس سئو و درآمد چند 10 میلیونی آن
مشاور و کارشناس سئو و درآمد چند 10 میلیونی آن

مشاور و کارشناس سئو و درآمد چند 10 میلیونی آن

یکی از روش های کسب درآمد در دنیا حال حاضر، ارائه مشاوره و مهارت خود به دیگران برای توسعه کسب و کارهای آن هاست. در سئو نیز داستان به همین صورت است. برخی از دانشجویان دوره آموزش سئو، پس از اینکه دوره را به طور کامل به پایان رساندند، در تلاش اند که به عنوان مشاور سئو، به کسب و کارهای مختلف در راستای افزایش درآمد آن ها، نکاتی را بیان کنند. برخی نیز به عنوان کارشناس سئو، در شرکت های کسب و کار اینترنتی استخدام شده و درآمد زیادی را به جیب می زنند. من میخواهم یک مثال ساده بزنم. شما که فروشگاه اینترنتی لباس دارید، اگر فردی، تکنیک های افزایش درآمد را به شما بگویید یا اینکه این تکنیک ها را بر روی سایتتان، پیاده سازی کند، حاضر نیستید، به او پاداش فوق العاده ای بدهید؟ این را در نظر بگیرید که این فرد باعث می شود که درآمد شما چند 10 برابر، افزایش یابد.

راه اندازی و توسعه کسب و کار اینترنتی با یک ایده خاص

این بخش برای شما، 3 حالت دارد:

  1. شما کسب و کار اینترنتی دارید و می خواهید آن را توسعه دهید تا درآمدهای فوق العاده ای را از آن خود کنید.
  2. شما می خواهید یک کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی کنید.
  3. شما می خواهید کسب و کار سنتی خود را در دنیا اینترنت توسعه دهید.

آنچنان تفاوتی نمی کند که شما جز کدام گروه هستید. مهم این است، که چطور بتوانید از تکنیک هایی که در دوره آموزش سئو، به شما یاد می دهند، استفاده کنید.

در هر صورت اگر به خوبی بتوانید ترفندهای بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجوگر گوگل، یاد بگیرید، می توانید به راحتی کسب و کار خود را در دنیا اینترنت، توسعه دهید و درآمد چند 100 میلیون را برای خود ایجاد کنید.

توسعه کسب و کار اینترنتی برای درآمدزایی چند 10 برابری

به عنوان مثال شما یک وب سایت ارائه خدمات تعمیرات کولر گازی دارید، با آموزش سئو شما متوجه می شوید که چگونه بازدید وب سایت خود را چند برابر کنید. این یک امتیاز فوق العاده برای شماست تا از این راه بتوانید خدمات خود را به طیف گسترده ای مردم در شهر یا استان خود، ارائه دهید.

راه اندازی کسب و کار اینترنی با یک ایده ناب

شما می توانید حرفه یا مهارت خود را در قالب خدمات به کاربران ارائه دهید یا اینکه یک وب سایت فروشگاهی برای خود راه اندازی کنید و با تکنیک های سئو سایت و بهینه آن سازی آن بر اساس اصولی که برای گوگل و کاربر جذابیت دارد، آن را به رتبه ها برتر در نتایج جستجو برسانید. نتیجه این کار، بالا رفتن آمار بازدید سایت، تبدیل کاربر به مشتری و درآمدزایی فوق العاده از این راه است.

توسعه کسب و کار سنتی خود در دنیا اینترنت
توسعه کسب و کار سنتی خود در دنیا اینترنت

توسعه کسب و کار سنتی خود در دنیا اینترنت

این یکی از متداول ترین اتفاقاتی است که امروزه در کسب و کارهای اینترنتی می افتد. بهتر است در قالب مثالی برای شما توضیح دهم. اگر مهارت تعمیر هر خودرویی را دارید، می توانید با راه اندازی یک وب سایت برای خود، محتواهایی در قالب آموزش تعمیر خودرو را به کاربران در دنیا اینترنت، ارائه دهید. این بهترین راه معرفی خود به کاربران است. نکاتی با آموزش سئو متوجه می شوید به شما بهترین روش های معرفی خود به کاربران را آموزش می دهد. روش هایی که هر کدام برندهایی مانند دیجی کالا، آمازون در حوزه فروشگاه های اینترنتی، نیوسئو، وبسیما و … در حوزه آموزش سئو را به رتبه های برتر در نتایج گوگل رسانده است.

این فرصت طلایی را از دست ندهید

این روزها بیشتر مردم ساعت ها، وقت خود را در دنیا اینترنت سپری می کنند. این یعنی دیگر، مردم با دنیا اینترنت و چگونگی استفاده از آن، بیگانه نیستند. این یک فرصت استثنایی برای شماست. چرا نباید کاربران، شما را در دنیا اینترنت جستجو کنند؟ آیا دیده شدن و مشهور شدن کار سختی است؟ خیر، کافی است راه آن را بیابید و درآمدهای فوق العاده را از آن خود کنید. نیوسئو درباره توانمندی های دانشجویان خود بعد از شرکت در دوره آموزش سئو، مواردی را لیست کرده است جالب دانستم به شما این لیست را نشان دهم:

  1. تبدیل شدن به مشاور و کارشناس برتر سئو
  2. تبدیل شدن به تحلیلگر سئو
  3. راه اندازی کسب و کار جدید و پردرآمد اینترنتی
  4. استخدام در تمامی سایت ها و شرکت های برتر اینترنتی ایران
  5. توانایی کسب درآمد میلیونی از اینترنت در هر زمان و هر مکان
  6. بالا آوردن عبارات کلیدی پررقابت و برتر به رنک یک گوگل
  7. رفع عیوب کامل Search Console و ستاره دار کردن محتوا در گوگل
  8. افزایش ورودی گوگل هر سایتی به میزان 50 برابر قبل
  9. آمادگی برای شرکت در دوره فوق حرفه ای سئو و تبدیل شدن به کارشناس سئو
  10. تخصص در بحث تحلیل و شناسایی تاثیرات الگوریتم های گوگل
  11. توانایی عکس العمل مناسب در زمان الگوریتم های جدید گوگل

آموزش سئو یا آموزش مهارت های درآمدزایی؛ مسئله این است!

نکات و مطالبی که در بالا برای شما بررسی کردیم، شاید حالت شعار گونه داشته باشد، اما حقیقت است. این ها زمانی برای شما تحقق پیدا می کند که در دوره های آموزش سئو شرکت کنید، تا بتوانید نهایت استفاده را از دنیا اینترنت داشته باشید و دید بهتر با سودهای شگفت انگیز، برای خود داشته باشید. حال که با این موارد آشنا شدید، زمان آن رسیده است که برای تغییری بزرگ، شروعی فوق العاده را با یادگیری سئو برای خود، رقم بزنید.