کاردون، بزرگترین مرکز تعمیرات تلویزیون

گاهی اوقات ممکن است تلویزیون را خاموش کنید و به بیرون از خانه بروید وقتی به خانه برمی گردید با تلویزیون روشن مواجه شوید و با خودتان فکر کنید شاید یادتان رفته تلویزیون را خاموش کنید. بنابراین مشکل را نادیده خواهید گرفت اما ساده از این موضوع نگذرید و مشکل را بررسی کنید. البته هنگامی که با قطع و وصل جریان برق مواجه می شوید روشن شدن تلویزیون طبیعی است زیرا عملکرد دستگاه به این صورت طراحی شده است و حالت پیش فرض کارخانه بر روی روشن بودن تلویزیون است. پیشنهاد می کنیم در صورت تکرار شدن این مشکل حتما با تکنسین های ماهر و با تجربه کاردون تماس بگیرید تا مشکل شما را برطرف نمایند.

کاردون، بزرگترین مرکز تعمیرات تلویزیون

یکی از قطعات گران قیمت در تلویزیون که یکی از قطعات اصلی هم محسوب می شود پنل می باشد که وظیفه نمایش تصویر را بر عهده دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ارزش تلویزیون به این قطعه می باشد البته که تشخیص خراب بودن این قطعه کار ساده ای نخواهد بود ولی اگر می خواهید خودتان در خانه مشکل را تشخیص دهید و با تعمیرکاران در میان بگذارید ما راه حل های شناسایی آن را برایتان توضیح خواهیم داد.

دیگر نگران تعمیر تلویزیون خود نباشید !

در صورتی که تلویزیون را روشن می کنید ولی تصویر نمایش داده نمی شود و صدا از خروجی های صدا پخش می شود اولین موضوعی که ذهن شما را درگیر می کند قطعا خرابی پنل تلویزیون خواهد بود. اما نگران نباشید دکمه home کنترل تلویزیون را فشار دهید و منتظر ظاهر شدن تصویر منو باشید اگر باز هم تصویری بر روی صفحه نمایش ظاهر نشد با کاردون تماس بگیرید تا تعمیر کاران و متخصصین ما شما را راهنمایی نمایند و برای تعمیر تلویزیون به محل شما اعزام شوند.

شاید هر یک از ما که در خانه و یا محل کار خود از تلویزیون های هوشمند استفاده می کنیم به این سوال فکر کرده باشیم. جواب این سوال کاملا مشخص است تلویزیون های هوشمند که مجهز به اینترنت هستند امکان ویروسی شدن را دارند بنابراین تولید کنندگان این تلویزیون ها این احتمال را نادیده نگرفته اند و دستگاه ها را مجهز به آنتی ویروس نموده اند.

طبق تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیده اند که بعد از تلفن های همراه دومین مقصد برای هک کردن تلویزیون های هوشمند هستند. باید بگوییم تلویزیون ها و کامپیوتر ها فقط از نظر ابعاد و اندازه با یک دیگر تفاوت دارند در صورت وصل شدن به اینترنت شرایط برای هر دو یکسان می باشد و نگرانی هک شدن و یا ویروسی شدن برای هر دو دستگاه یکسان می باشد.

راهکار تعمیر تلویزیون ال جی زمانی که ویروسی شده !

یکی از مشکلات و معظلات تلویزیون ها در دنیایی که اینترنت پا در آن گذاشته است خطر هک شدن و ویروسی شدن است. باید بگوییم کمتر اتفاق می افتد که تلویزیون ها با این مشکل مواجه شوند ولی این موضوع دور از واقعیت هم نیست. البته تلویزون های هوشمند که برند های ال جی و سامسونگ این روزها به تولید آن پرداخته اند از این قضیه مستثنی نیستند و ویروسی شدن تلویزیون ال جی و یا سایر برند ها یکی از اتفاقاتی است که ممکن است برای این تلویزیون ها رخ دهد.

گاهی اوقات ممکن است تلویزیون شما عملکرد مناسبی نداشته باشد و در هنگام تماشای یک فیلم هیجان انگیز صفحه نمایش شما سیاه شود و یا شاهد مشکلاتی که تا به حال با آن برخورد نکرده اید باشید در این صورت باید احتمال این را بدهید که تلویزیون شما ویروسی شده است و برای رفع این مشکل اقدام کنید. ابتدا دستگاه را روشن کنید به بخش Setting مراجعه کنید سپس بخش General  و زیر بخش smart security  را انتخاب کنید و گزینه اسکن را بزنید تا اسکنر شروع به انجام فعالیت نماید و ویروس ها را شناسایی کند. بهتر است در صورت استفاده از اینترنت هر چند وقت یکبار این کار را انجام دهید تا نگرانی خود را از این بابت از بین ببرید.