کسب نمرات برتر آزمونی همانند تافل یک نیاز بسیار مهم است.چراکه بسیاری از دانشگاه ها ، سفارت کشورها و بسیاری از مراکز نمرات برتر این آزمون را مدنظر قرار داده اند.ما میخواهیم در این مطلب بگوییم چطور نمره آیلتس بالای 90 بگیریم ؟ آیا کسب این نمرات در بازه زمانی کوتاه امکان پذیر است ؟

قطعا بسیاری از متقاضیان به این نمره میرسند و به هیچ عنوان کسب نمرات برتر آزمون تافل دور از دسترس نیست.اما باید به نکات بسیار مهم و کلیدی توجه نمود.

چطور نمره تافل بالای 90 بگیریم ؟ - تکنیک های روز آموزش تافل
چطور نمره تافل بالای 90 بگیریم ؟ – تکنیک های روز آموزش تافل
  1. انتخاب یک مدرس کاملا حرفه ای و مجرب ، که آشنا به تکنیک های روز آموزش تافل باشد

حتما شنیده اید که بسیاری از افراد بصورت خودخوان یا نگاه کردن کلیپ هایی در سایت youtube  و … روش هایی را معرفی میکنند.اما باید دید چند نفر تابحال با دیدن فیلم و استفاده از اپلیکیشن و … به نمرات بالاتر از 90 دستیافته اند.باید بدنبال روش های استاندارد و حرفه ایی باشیم که بصورت آکادمیک از مراکز حرفه ای و قابل اطمینانی معرفی شده است.پس انتخاب یک مدرس و آموزگاری که بتواند همگام با شما باشد و شما را به بهترین نحو کمک دهد امر بسیار مهم است

  1. استفاده از منابع و رفرنس های معتبر طبق استانداردهای بین المللی

باید بدانیم که طبق چه ساختار و با چه کیفیتی میخواهیم این راه را طی کنیم.برای کسب نمرات برتر آزمون تافل قطعا به دانش عمومی بسیار بالای زبان انگلیسی احتیاج است.چرا که بدون داشتن G.E مطلوب ، نمره شما از محدوده نمره 70 بالاتر نخواهد رفت.

  1. تسلط و آگاهی با آخرین متد و تکنیک های برتر آزمون تافل

پس از تکمیل دانش عمومی زبان انگلیسی ، شما قطعا باید تمامی تکنیک های هر چهار مهارت اصلی آزمون تافل را آموزش ببینید.و با آشنایی با فرمت و نحوه تست زدن پیشرفت و دسترسی شما به نمرات بالاتر از 90 نیز میسر خواهد بود.

  1. بهره مندی از مدرسینی که سابقه خوبی در زمینه آموزش تافل دارند

قطعا برای انتخاب استاد باید بسیاری از موارد و نکات را مدنظر داشت.برای دسترسی به نمرات 90 یا 90 به بالا میبایست مدرسی را در اختیار داشت که حداقل چند ده متقاضی را به این نمره رسانده باشد.( قطعا این حداقل فاکتوری است که باید رعایت شود )

  1. رعایت نکات ساده و کلیدی در هرکدام از مهارت های آزمون تافل

این نکات را طبق ساختاری نوین و با استفاده از تکنیک های کاربردی ، مدرس شما باید به شما بیاموزد.چرا که با تریک ها و رعایت نکات ساده ای میتوانید به نمرات عالی در هریک از مهارت ها دستیابید.

  1. آشنایی کامل با کامپیوتر و داشتن عکس العمل مناسب در هر زمان

برای رسیدن به نمرات برتر باید همین ابتدا بدانید که این آزمون کاملا اینترنت Base هست.یعنی شما بطور قطعی نیاز به آشنایی کامل با تایپ سریع داشته باشید.باید بدانید که چطور با میکروفن و هدست بتوانید قسمت اسپیکینیگ و لیسنینگ را تکمیل کرده و بدانید که سروکار شما با کامپیوتر است.

  1. انتخاب مرکز یا مدرسی که بتواند این پروسه را در کوتاهترین مدت زمان ممکن به شما ارایه نماید

بسیاری از مراکز بدلیل نگاه های تجاری محور بر این نیاز متقاضیان ، فرصت را غنیمت شمرده و متاسفانه با ساختن یک غول بزرگ ، قیمت های بسیار نا معقول و پروسه بسیار طولانی را پیش پای زبان آموز میگزارند.اما دسترسی به نمرات برتر این آزمون ابدا نه زمان بر است نه نیاز به پرداخت های عجیب و غریب دارد! تنها باید دانش و کادری مجرب را در اختیار داشت.

رعایت همین این چند نکته ، اولیه ایی ترین اقدام برای شروع و آغاز فرآیند آمادگی شرکت در آزمون تافل است.اما باید این دوره در بازه زمانی کوتاه و با بهره مندی از ساختار مورد تایید دانشگاه های بین المللی و مطرح دنیا ارایه گردد.

آموزش تافل در آموزشگاه ایران کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریج نامی آشنا برای تمامی علاقمندانی است که درخواست کسب نمرات برتر آزمون های تخصصی را دارا میباشند.این مرکز با بیش از 12 سال سابقه برگزاری دوره های تخصصی آزمون تافل توانسته عملکرد بسیار مطلوب و درخشانی را از خود ثبت نماید.

بهره مندی از مدرسینی با دانش دکتری آموزش زبان انگلیسی و همچنین برخوداری از جدیدترین متدهای آزمون تافل توانسته توجه بسیاری از علاقمندان و متقاضیان را به خود جلب نماید.

این مرکز در دوره های گروهی فوق فشرده خود میتواند زبان آموزان را در بازه زمانی سه تا 5 ماه به سطح بسیار مطلوب و آماده کسب نمرات بالاتر از 90 تافل بنماید.

آموزش تافل در ایران کمبریج با هزینه های بسیار معقول و منصفانه ارایه میگردد و پس از ثبت نام کمتر از یکهفته منتظر شروع دوره مناسب سطح خود خواهید ماند. و این بدلیل استقبال بسیار زیاد شرکت کنندگان در این سری از کلاس ها است.

این مجموعه معتبر آموزش زبان به نشانی اینترنتی https://www.ircambridge.com/  با سه شعبه در حال فعالیت است.برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین و کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.این عزیزان همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب حتی در روزهای جمعه پاسخگوی شما خواهند بود.

شعبه مرکزی ( میدان ولیعصر ) : 888854048 – 88854207

شعبه غرب ( میدان صادقیه ) : 44024298 – 44024371

شعبه جردن ( میدان ونک ) : 88054860 – 88064197