امروزه در هر خانه ای وسایل مختلفی وجود دارند که ضمن کاربردی بودن، بسیار در زیبایی داخل منزل موثر هستند. میز تلویزیون، میز تحریر و شلف دیواری از این دسته وسایل هستند. میز تلویزیون، میز تحریر و شلف دیواری معمولا چوبی هستند و ضمن کاربری های خاص خود، محیط خانه شما را نیز بسیار زیبا می کنند.

راهنمای خرید انواع میز و قفسه دیواری
راهنمای خرید انواع میز و قفسه دیواری

در ادامه قصد داریم ضمن ارائه راهنمای خرید میز تلویزیون، راهنمای خرید میز تحریر و راهنمای خرید شلف دیواری، شما را با بهترین مرجع مشاهده قیمت این وسایل آشنا کنیم.

راهنمای خرید میز تلویزیون

امروزه میزهای تلویزیون یکی از اجزای جدایی ناپذیر دکوراسیون منازل شده اند و دارای طراحی های و کیفیت های ساخت بسیار متنوعی نیز می باشند. بسیاری از افراد هنگام تهیه میز تلویزیون لازم است دقت داشته باشند تا میز مورد نظر از نظر ابعاد و رنگ متناسب با فضای داخلی و چیدمان منزلشان باشد تا جلوه بصری بسیار زیبایی را بتوانند خلق کنند.

راهنمای خرید میز تلویزیون
راهنمای خرید میز تلویزیون

منازل مکانی برای آرامش و استراحت افراد هستند و لازم است تا در چینش و ترکیب رنگ آنها توجه بسیار زیادی صوت بگیرد. یکی از فاکتورهایی که افراد در هنگام تهیه میز تلویزیون لازم است به آن توجه بسیار ویژه ای داشته باشند، ابعاد و اندازه تلویزیون است.

این فاکتور بسیار مهم بوده و لازم است میز آن حداقل در حدود 10 سانتی متر از اطراف تلویزیون بزرگتر باشد. البته لازم به ذکر است که افراد پیش از تهیه میز تلویزیون لازم است تا محل قرارگیری آن را نیز بررسی نمایند و میزی متناسب با ابعاد محل مورد نظر تهیه نمایند.

امروزه میزهای تلویزیون از طراحی هایی بسیار متنوع برخوردار هستند و امکان استفاده از آنها در فضاهای کوچک نیز وجود دارد. همچنین میزهایی که ابعاد کوچکتری دارند جابه جایی آنها راحت تر بوده اما لازم است توجه شود که برای منازل بزرگ تهیه میز با ابعاد کوچک مناسب نمی باشد.

در هنگام خرید میز تلویزیون لازم است افراد دقت داشته باشند که این میز با چیدمان و مبلمان منزلشان هماهنگی مطلوبی داشته باشد. انتخاب رنگ های خنثی می تواند به افراد کمک کند تا تطبیق پذیری مناسبی در میان این دست از لوازمات منزل ایجاد کنند.

در هنگام خرید میز تلویزیون لازم است افراد به طراحی و رنگ بندی آن میز توجه نمایند و طرحی را انتخاب کنند که از هماهنگی مناسبی با چیدمان و دکوراسیون منزلشان برخوردار باشد.

برای افرادی که در منزل از لوازماتی با رنگ روشن برخوردار هستند بهتر است تا میزی با رنک روشن انتخاب نمایند و برای افرادی که از لوازمات با رنگ تیره برخوردار هستند بهتر از به رنگ های قهوه ای و یا مشکی توجه داشته باشند. برای مشاهده بهترین قیمت میز تلویزیون، به سایت ایمالز مراجعه کنید.

راهنمای خرید میز تحریر

اغلب دانش آموزان برای انجام تکالیف مدرسه خود در مقابل تلویزیون به صورت درازکش اقدام به انجام تکالیف مدرسه خود می کنند و یا برخی از آنها نیز این کار را بر روی میز ناهارخوری انجام می دهند که این امر می تواند زمینه ساز کاهش و یا عدم تمرکز آنها گردد.

همچنین این نوع فعالیت در دراز مدت می تواند آسیب های جسمی را نیز برای آنها ایجاد کند که در برخی از موارد ممکن است جبران ناپذیر باشند. برای جلوگیری از چنین شرایطی می توان اقدام به تهیه میز تحریر مناسب برای فرزندان نمود تا بتوانند با تمرکز کافی و طریقه نشستن صحیح اقدام به انجام تکالیف خود نمایند.

امروزه میزها از چوب و یا با استفاده از روکش چوبی طراحی و ساخته شده اند که ابزارهای بسیار مناسبی برای انجام فعالیت های روزانه می باشند و همچنین دانش آموز می تواند لوازمات مورد نیاز خود را به راحتی بر روی آن قرار دهد.

هسته مرکزی این دست از میزها از چوپ تشکیل شده است و در ساخت رویه آن از روکش پلاستیکی که به اصطلاح به آن لمینت گفته می شود استفاده شده است. استفاده از لمینت های پلاستیکی در ساخت میزهای تحریر مقاومت آنها را افزایش داده و همچنین بسیار مقرون به صرفه می‎باشند و از طول عمر مطلوبی برخوردار هستند.

لمینت های مورد استفاده در ساخت رویه میزهای تحریر ممکن است از ضخامت اندکی برخوردار باشند اما از مقاوت بسیار بالایی در برابر فشار برخوردار هستند.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید میزهای تحریر باید به آن توجه شود، تناسب ابعاد میز به جثه فرد است. در صورت تهیه میز تحریر برای دانش آموزان لازم است آن میز از ابعاد استانداردی برخوردار باشد تا موجبات خستگی زودرس را برای آنها فراهم نکند و فشاری به اسکلت بدن آنها وارد نگردد.

دانش آموز در هنگام استفاده از میز تحریر لازم است تا مچ و آرنج در امتداد یکدیگر قرار گیرند و در همین راستا باید آرنج و بازو نیز دارای زاویه 110 درجه باشند. این استاندارد در صورتی رعایت شده است که میز از ارتفاع مناسبی برخوردار باشد.

لازم است از میزهای کامپیوتر و یا لپ تاپ به عنوان میز تحریر استفاده نگردد که معمولاً هم این اتفاق رخ نمی دهد. میزهای کامپیوتر از ابعاد بسیار بزرگتری برخوردار هستند و همچنین دارای قیمت بیشتری می باشند و این موضوع چندان مقرون به صرفه نمی باشد.

البته در صورتی که افراد تمایل دارند از یک میز برای تحریر و کامپیوتر خود استفاده کنند لازم است تا آن میز از سطحی بزرگتر برخوردار باشد.

امروزه میز های تحریر از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. به همین دلیل توصیه می کنیم برای انتخاب بهتر میز تحریر، سری به سایت ایمالز بزنید. ایمالز ضمن ارائه بهترین محصولات، بهترین قیمت میز تحریر را نیز به شما ارائه می دهد.

راهنمای خرید شلف دیواری

امروزه از لوازمات بسیاری برای زیبایی بخشیدن به اماکن استفاده می گردد که از جمله آنها می توان به شلف دیواری نیز اشاره نمود. شلف و یا همان جعبه هایی که قابلیت اتصال به دیوار را دارند و افراد به راحتی می توانند لوازمات تزئینی و دکوری خود را درون آنها قرار دهند.

شلف های به صورتی طراحی و ساخته شده اند که افراد برای قرار دادن لوازمات بر روی آن ها به راحتی امکان طبقه بندی آنها را دارا می باشند و این وجه تمایز شلف با جعبه های تزئینی عادی است.

راهنمای خرید شلف دیواری
راهنمای خرید شلف دیواری

امروزه از شلف دیواری برای مکان های بساری همانند اتاق های نشیمن استفاده می گردد که می تواند جلوه بصری مطلوبی را برای بیننده ایجاد کند.

امروزه طراحی فضاها به صورتی انجام می شود که از سمت فضاهای بسته و قدیمی به سمت طراحی فضاهای باز پیش رفته است که به آن طرح های با پلان باز نیز گفته می شود.

این سبک طراحی از مزایای بسیاری برخوردار است و البته دارای نواقصی نیز می باشد. در این نوع از طراحی لوازمات بسیاری به درون اتاف نشیمن وارد می شوند که ممکن است از نظر برخی افراد موجبات بی سروسامانی را فراهم آورد.

در این راستا استفاده از شلف ها موجب می شود تا افراد و یا طراحان بتوانند به چیدمان آن فضا ترتیب بخشیده و از تداخل لوازمات با فضاهای دیگر جلوگیری به عمل آورند.

استفاده از شلف های امروزه به امری ضروری تبدیل شده است و بسیاری از طراحان بدون استفاده از این ابزارها احتمالاً موفق به ایجاد جذابیت در دکوراسیون فضا نخواهند شد.

شلف ها به صورتی طراحی و ساخته شده اند که فضای بسیار اندکی را به خود اختصاص می دهند. در اغلب مکان هایی که از طراحی مدرن و پلان باز برخوردار هستند معمولاً از این ابزار برای چیدمان و ترتیب دکوراسیون استفاده می گردد.

منزل فضایی است که لازم است موجبات آرامش روحی و روانی ساکنین را فراهم کند و این امر به راحتی با طراحی و چیدمان زیبا و بر اساس اصول می تواند حسی مطلوب را به ساکنین القا کند.

افراد به راحتی می توانند از شلفبرای ایجاد فضایی خاص و منحصربه فرد استفاده نمایند. برخی از شلف ها نیز ساده بوده و افراد به راحتی می توانند به آنها تابلوهایی ساده و با زمینه مشابه متصل نمایند تا جلوه بصری مطلوبی ایجاد شود.

اگر قصد خرید شلف دیواری را دارید، بد نیست سری به سایت ایمالز بزنید. ایمالز انواع مختلفی از شلف های دیواری را به شما معرفی می کند و بهترین قیمت شلف دیواری را به شما ارائه می نماید.