باهوک یک فروشگاه اینترنتی جامع برای خرید آنلاین کتاب و نوشت افزار است که به لطف آن می توانید به یک آرشیو غنی از کتاب های موضوعی مختلف دسترسی داشته باشید. برای آنکه بیشتر با بزرگی این آرشیو آشنا شوید بهتر است بدانید که در این سایت، شما به بیش از 60 هزار عنوان کتاب دسترسی خواهید داشت که در بخش های مختلفی همچون داستانی، تاریخی، علمی، آموزشی، مذهبی، کودکانه و … دسته بندی شده اند.

خرید ساده در باهوک با بی نهایت انتخاب
خرید ساده در باهوک با بی نهایت انتخاب

در ادامه این سرویس را که با شعار “خرید ساده، بی نهایت انتخاب” در اختیار کاربران قرار گرفته، معرفی خواهیم کرد.

اولین موضوعی که در تمام سرویس های آنلاین مورد توجه مخاطب قرار می گیرد، رابط کاربری و ظاهر یک سایت است. بسیار بوده اند سایت هایی که در باطن محتویات فوق العاده ای ارائه می دادند اما به دلیل ظاهر ضعیف، مورد استقبال مخاطبین قرار نگرفته اند. خوشبختانه باهوک علاوه بر باطن و آرشیو غنی، ظاهر زیبا و گویایی را نیز برای سایت خود طراحی کرده است که ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کرده به طوری که حتی کاربران غیرحرفه ای، می توانند به سادگی متوجه عملکرد سایت شده و به اطلاعات موجود دسترسی پیدا کنند.

در صفحه اول شما به چند بخش دسترسی خواهید داشت. در نوار بالا، کادری برای جستجو در اختیار شما قرار گرفته است که می توانید با جستجوی نام کتاب یا محصول مورد نظر، به سادگی به آن دسترسی پیدا کنید. در بخش پایین این نوار جستجو نیز دسته بندی جامعی از کتاب های موجود قابل مشاهده است که از میان آن ها می توان به بزرگسال، دانشگاهی، زبان و … اشاره کرد.

بخش دیگری که در صفحه اول قرار گرفته نیز مربوط به نمایش پرفروش ترین کتاب ها و همچنین دسته بندی تصویری محصولات نوشت افزار است.

فروشگاه بزرگ کتاب
فروشگاه بزرگ کتاب

فروشگاه بزرگ کتاب

بخش اصلی باهوک، مربوط به فروش آنلاین کتاب ها است. همانطور که اشاره شد بیش از 60 هزار کتاب در باهوک وجود دارد که می توانید آن ها را خریداری کنید. در نگاه اول تعداد بالای کتاب های موجود بزرگترین الویت باهوک محسوب می شود اما تنها چند دقیقه گشت و گذار در سایت کافیست تا متوجه شوید که مهم تر از 60 هزار کتاب، دسته بندی فوق العاده ی آن است. در نوار بالای سایت چند دسته بندی جامع برای کتاب های باهوک مانند بزرگسال، دانشگاهی و … در نظر گرفته شده است که هر کدام، شامل ده ها زیر شاخه، و هر زیرشاخه نیز شامل چندین زیرمجموعه است. این موضوع باعث شده است تا بتوانید به جزئی ترین شکل ممکن، به موضوعیت کتاب ها دسترسی داشته باشید و کتاب مورد نظرتان را به سادگی هرچه تمام تر پیدا و خریداری کنید.

در صفحه مربوط به هر کتاب، اطلاعات جامعی از جمله قیمت، ناشر، تاریخ نشر، تعداد صفحات و … درج شده است تا اطلاعات جزئی کاملی در اختیار کاربران قرار بگیرد. همچنین باهوک به مناسبتهای مختلف تخفیفاتی را برای محصولات خود درنظر میگیرد و سعی بر این دارد که مناسبترین قیمت ها را برای محصولات خود داشته باشد. مشتریان با عضویت در باشگاه مشتریان این وب سایت می توانند از تخفیفات ویژه آگاه شوند و همچنین از امکانات باشگاه مشتریان استفاده نمایند.

خرید ساده در باهوک با بی نهایت انتخاب

باهوک ریویو

وب سایت باهوک در کنار فعالیت فروشگاهی خود، در بخش باهوک ریویو در نظر دارد با ارائۀ محتواهای آموزشی، سرگرمی، خبری و تحلیلی در حوزه‌های تکنولوژی، علم، روانشناسی، کسب و کار، هنر، سبک زندگی و… مرجع کاملی برای خوانندگان فارسی زبان باشد تا تبدیل نقطه ی روشنی در محتواهای اینترنتی شود.

منبع : ویرلن