گیفت کارت استور وب سایت مطمئن برای خرید گیفت کارت برای استفاده از سرویس‌های مختلفی  نظیر گوگل پلی در ایران است. این وب سایت یک بستر ایمن برای دریافت کد گیفت کارت و استفاده از آن برای دانلود نرم افزار، بازی و کتاب‌های الکترونیکی است.

گیفت کارت گوگل پلی راهکار مناسب خرید نرم افزار و کتاب الکترونیکی
گیفت کارت گوگل پلی راهکار مناسب خرید نرم افزار و کتاب الکترونیکی

گیفت کارت استور امکان خرید گیفت کارت گوگل پلی را برای شما فراهم میاورد؛ حال سؤال این است که گیفت کارت گوگل پلی چیست و چرا برای خرید نرم‌افزارهای مختلف اندروید و کتاب‌های الکترونیکی مناسب است؟

خرید گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل در حقیقت یک کد شامل اعتبار دلاری است که از طریق آن می‌توانید به صورت مستقیم به سرویس‌ها و محتوای ارائه شده در سرویس‌های نرم‌افزاری شرکت گوگل برای دستگاه‌های اندرویدی دسترسی داشته باشید.

در گوگل پلی محصولات نرم‌افزاری مختلفی به فروش می‌رسد که شامل موارد زیر هستند:

  1. نرم‌افزارهای کاربردی برای اندروید
  2. بازی‌های باکیفیت و بدون تبلیغ
  3. کتاب‌های الکترونیکی
  4. سرویس‌های نرم‌افزاری شرکت گوگل

 

نحوه شارژ اکانت گوگل پلی

پس از خرید گیفت کارت گوگل پلی از گیفت کارت استور طی چند مرحله ساده اکانت شما شارژ شده و آماده دریافت محتوای نرم‌افزاری می‌شود. این مراحل شامل موارد زیر هستند.

  1. در گوشی یا تبلت اندرویدی IP را به کشور آمریکا تغییر دهید
  2. ابتدا اپلیکیشن گوگل پلی را Clear Cache کنید
  3. وارد گوگل پلی شوید
  4. در بخش تنظیمات، گزینه Redeem a code را بزنید
  5. کد گیفت کارت را وارد کرده و از آن استفاده کنید

خرید کتاب الکترونیکی یا اپلیکیشن

پس از شارژ گوگل پلی می‌توانید هر یک از کتاب‌های الکترونیکی که به زبان‌های مختلف در گوگل آمده‌اند را دریافت کرده و در اپلیکیشن Google Play Book آن‌ها را مطالعه کنید. علاوه بر این می‌توانید اپلیکیشن‌های پولی ارائه شده در سرویس گوگل را انتخاب کرده و آن را برای حساب خود خریداری کنید..

پس از انجام این فرایند هزینه مربوطه که با گیفت کارت شارژ شده از حساب شما کسر خواهد شد.

خرید کتاب الکترونیکی یا اپلیکیشن
خرید کتاب الکترونیکی یا اپلیکیشن

گیفت کارت‌های دیگر در گیفت کارت استور

گیفت کارت استور کلکسیونی بزرگ از گیفت کارت سرویس‌های گوناگون را آماده کرده است. می‌توانید مواردی چون گیفت کارت آیتونز اپل یا گیفت کارت ps4 و سرویس‌های دیگر را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

در کمتر از 1 دقیقه گیفت کارت بخرید

فرایند ثبت سفارش و خرید گیفت کارت از گیفت کارت استور تنها یک دقیقه زمان می‌برد. این روند بسیار آسان است و تنها می‌توانید با صرف زمانی کم تمام گیفت کارت‌های مورد نظر خود را دریافت کنید. گیفت کارت به محض ثبت سفارش به شما نشان داده خواهد شد.

با پشتیبانی مشورت کنید

پشتیبانی گیفت کارت استور به صورت 24 ساعته در تمامی روزها، حتی ایام تعطیل پاسخگوی سؤالات شما است. اگر سؤالی در مورد خرید گیفت کارت دارید می‌توانید آن را از بخش پشتیبانی بپرسید.