با توجه به تورم روزافزون و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، بسیاری از خانوارها دیگر قادر به خریداری ملک جهت تأمین سرپناه خود نبوده و ناگزیر به سمت اجاره مسکن سوق پیدا می‌کنند. در این شرایط می‌توان گفت که بازار اجاره مسکن بسیار گرم‌تر از خرید است و متقاضیان بسیاری برای تأمین نیاز اصلی و اساسی خود که هزینه بسیاری را بر آنها تحمیل می‌کند،به دنبال خانه‌ای جهت اجاره هستند. در چنین وضعیتی وبسایت‌ها و پلتفرم‌های فعال در حوزه مسکن به یاری متقاضیان می‌شتابند تا بر اساس بودجه فرد متقاضی ملک در کوتاه‌ترین زمان و بدون هزینه اضافی و رفت و آمدهای مکرر به نقاط مختلف شهر و بازدیدهای غیرضروری، خانه مورد نظر خود را جستجو و پیدا کنند.

در میان وبسایت‌ها و پلتفرم‌های فعال در حوزه مسکن سامانه هوشمند کیلید که به‌صورت تخصصی در زمینه ملک به فعالیت می‌پردازد با همکاری آژانس‌های املاک در اقصی نقاط کشور و به‌خصوص تهران بستری را فراهم کرده تا علاوه بر متقاضیان خرید ملک، افراد متقاضی اجاره نیز بتوانند با مراجعه به این سامانه منطقه مورد نظر را جستجو کرده و بر حسب بودجه و شرایط ایده‌آل خود از بین هزاران فایل‌ متنوع ثبت شده اجاره‌ای در این سامانه ملک مورد نظر را رویت کنند و پس از انتخاب، جهت بازدید نهایی و عقد قرارداد به آژانس‌های املاک مراجعه کنند؛ این امر علاوه بر اینکه سبب تسریع در گزینش ملک می‌شود بلکه فرد بدون بازدیدهای پی‌درپی و حضور فیزیکی می‌تواند در کمترین زمان ممکن و هزینه اضافی، ملک مورد نظر خود را جهت سکونت بیابد.

بهترین موردهای اجاره در سعادت آباد، پونک و تهرانپارس را در کیلید پیدا کنید
بهترین موردهای اجاره در سعادت آباد، پونک و تهرانپارس را در کیلید پیدا کنید

اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد

سعادت‌آباد که یکی از مناطق لوکس شمال غرب تهران به شمار می‌رود یکی از محله‌هایی است که علاوه بر خرید ملک، بازار اجاره مناسب و پرطرفداری را نیز دارد زیرا این منطقه با برخورداری از شرایط مطلوب آب‌وهوایی، دسترسی‌های عالی و به دلیل داشتن مراکز تجاری متعدد محل مناسبی برای زندگی در شمال تهران غرب به شمار می‌رود.

در سعادت‌آباد که در منطقه 2 شهرداری تهران قرار دارد، قیمت ملک در محله‌های مختلف آن بسیار متفاوت است هر فرد متقاضی اجاره آپارتمان در سعادت آباد باید بداند که اجاره آپارتمان در این منطقه نیازمند تامین بودجه مناسبی است.

از میان‌ محله‌های سعادت‌آباد، خیابان 24 متری، صرافها، علامه و بلوار اصلی سعادت‌آباد ساختمان‌ها و امکانات بهتری را دارند و شهرک بوعلی در بین محله‌های این منطقه دارای بافتی قدیمی‌تر است؛ بنابراین فرد متقاضی اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد باید در جریان تنوع قیمتی در محلات مختلف سعادت آباد باشد.

متقاضیان اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد بهتر است که برای اجاره ملک با قیمت مناسب‌تر، محله‌های کوی فراز و اطراف پل مدیریت را رصد کنند زیرا در قسمت شرقی و اطراف خیابان دشت بهشت قیمت‌ها به یک‌باره افزایش می‌یابد و باید هزینه به نسبت بیشتری را متحمل شوند.

به‌طور کلی محله سعادت‌آباد از لحاظ امکانات رفاهی بسیار غنی است؛ اما این امر باعث شده بیشتر اوقات ترافیک به‌وفور در اطراف مراکز خرید دیده شود که شاید این امر برای افرادی که تمایل به زندگی در محلی دنج را دارند خوشایند نباشد. درهرصورت سامانه هوشمند مسکن کیلید این امکان را فراهم کرده تا متقاضیان اجاره آپارتمان در سعادت‌آباد نیز بتوانند بر حسب نیاز و علایق خود از میان فایل‌های متنوع موجود ملک مورد نظر را جستجو و بهترین انتخاب را جهت زندگی داشته باشند.

اجاره آپارتمان در پونک

پونک نیز یکی از محله‌های خوش آب و هوای شمال غرب تهران است که در منطقه 5 شهرداری قرار دارد. این منطقه دارای بافتی نوساز و مقاوم بوده و از امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی برخوردار است. این محله به دلیل برخورداری از آب‌وهوای مناسب، کوچه‌های پهن و دسترسی به امکانات حمل‌ونقل عمومی متقاضیان زیادی برای زندگی دارد و آپارتمان‌های مناسبی را از نظر متراژ و تعداد جهت اجاره را در خود جای ‌داده است.

به‌طورکلی بلوار کمالی، خیابان اشرفی اصفهانی، بلوار عدل، بلوار همیلا و خیابان زیتون از بهترین محله‌های پونک هستند و متقاضیان اجاره آپارتمان در پونک در این مناطق به دلیل قیمت منطقه‌ای بالای ملک باید هزینه‌های بیشتری را بپردازند.

پونک به دلیل برخورداری از آپارتمان‌های با متراژ و امکانات متنوع دارای رنج قیمتی متفاوتی جهت اجاره است اما می‌توان گفت که در این منطقه برای متقاضیان مختلف آپارتمان جهت اجاره وجود دارد.

متقاضیان اجاره آپارتمان در منطقه پونک می‌توانند خانه‌های با قیمت بالاتر را در کوچه‌های زوج همیلا و خانه‌های با اجاره‌بهای کمتر را در کوچه‌های فرد همیلا جستجو کنند.

با توجه به اینکه منطقه 5 تهران یکی از مناطق پر متقاضی در شمال غرب تهران جهت اجاره ملک است، متقاضیان اجاره آپارتمان در پونک می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید و انتخاب نام محله پونک فایل‌های متعدد اجاره این منطقه را مشاهده کرده و پس از بررسی اقدام به اجاره ملک مورد نیاز خود کنند.

اجاره آپارتمان در تهرانپارس
اجاره آپارتمان در تهرانپارس

اجاره آپارتمان در تهرانپارس

محله تهرانپارس که در شمال شرق تهران و در منطقه 8 شهرداری قرار دارد، یکی از خوش آب و هواترین محله‌های شرق تهران به شمار می‌رود. این محله به دلیل برخورداری از بوستان‌های متعدد و خوش آب‌وهوا منطقه‌ای مناسب برای افرادی است که علاقه‌مند به زندگی در هوایی دلپذیر هستند.

تهرانپارس به دو بخش غربی و شرقی تقسیم می‌شود که تهرانپارس غربی به‌مراتب مدرن‌تر از محله شرقی آن است و متقاضیان اجاره آپارتمان در تهرانپارس غربی باید هزینه‌های بالاتری را جهت اجاره بپردازند زیرا قیمت ملک در این منطقه گران‌تر است.

تهرانپارس غربی از لحاظ مراکز خرید، بانک‌ها، انواع رستوران‌ها، نسبت بخش شرقی از وضعیت و امکانات مطلوب‌تری برخوردار است و این مسئله‌ای است که می‌تواند در انتخاب ملک برای متقاضیان اجاره آپارتمان در تهرانپارس تأثیرگذار باشد.

با توجه شرایط حاکم بر منطقه تهرانپارس به‌طور کلی قیمت اجاره آپارتمان در تهرانپارس غربی بیش از بخش شرقی است اما این بدان معنی نیست که در تهرانپارس شرقی آپارتمان‌های گران‌قیمت وجود ندارد بلکه در این منطقه نیز می‌توان شاهد خانه‌های مدرن و گران‌قیمت بود اما در این منطقه نیز سامانه هوشمند کیلید با برخورداری از تخصصی‌ترین فایل‌های اجاره می‌تواند شما را در گزینش ملک مورد نظر یاری رساند.