همان طور که می دانید پوست صاف و سالم تاثیر زیادی بر زیبایی چهره دارد و همه انسان ها دوست دارند که پوستی شاداب، جوان و صاف داشته باشند که برای داشتن چنین پوستی باید از آن به خوبی مراقبت کرد. اولین و مهم ترین اقدام برای مراقبت از پوست و حفظ شادابی و جوانی آن، استفاده مداوم و مرتب ازکرم ضد آفتاب می باشد، زیرا اشعه های خورشید موجب ایجاد لک و تیرگی در پوست می شود وهمچنین موجب پدیدار شدن زودترچروک های پوستی می گردد.
با استفاده کرم ضد آفتاب معتبر و با کیفیت درطول روز، پوست خود را در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت خواهید نمود و با خیالی آسوده می توانید آفتاب بگیرید و ویتامین دی مورد نیاز بدن خود را تامین کنید بدون اینکه نگران آفتاب سوختگی ویا تیره شدن پوست خود باشید.

چرا استفاده از کرم ضد آفتاب لازم  و ضروری است؟
چرا استفاده از کرم ضد آفتاب لازم و ضروری است؟

برخی از افراد تصور می کنند از کرم ضد آفتاب فقط باید در ماه های گرم تابستانی استفاده کنند و در دیگر فصل ها مثل زمستان استفاده از آن ضرورت ندارد، اما باید بدانید که این تصور کاملا نادرست و اشتباه است، زیرا که آفتاب زمستان و پاییز هم  برای پوست مضر می باشد و می تواند باعث ایجاد لک و حتی آفتاب سوختگی بر روی پوست شود.
بنابرین اگر خواهان داشتن پوستی شاداب و جوان بدون لک و تیرگی هستید، حتما قبل از خروج از منزل از کرم ضد آفتاب مناسب با پوست خود از برند معتبر استفاده نمایید و مصرف آن هر سه تا چهار ساعت یکبار تمدید نمایید. درهنگام استفاده از ضد آفتاب مقدار کافی از آن را برروی پوست خود بزنید و تمام پوست صورت خود را  با آن پوشش دهید.
در فروشگاه دو چهره انواع مختلفی از کرم های ضد آفتاب برای پوست های  چرب، خشک، معمولی و مختلط از برندهای معتبر با مناسب ترین قیمت عرضه می گردد که در ادامه به معرفی چند تا از پرفروش ترین کرم های ضد آفتاب  موجود در فروشگاه می پردازیم.

کرم ضد آفتاب  BB  گارنیر

کرم ضد آفتاب  گارنیر یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین کرم های ضد آفتاب می باشد که به دلیل کیفیت عالی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این کرم ضد آفتاب با دارا بودن SPF 60  به خوبی از پوست در برابر نور آفتاب محافظت می کند و مانع از آسیب دیدن آن توسط نور خورشید می شود.
این کرم ضد آفتاب از برند گارنیر، بافت بسیار سبکی دارد که از این رو احساس سنگینی وچربی بر روی پوست ایجاد نمی کند و به خوبی روی پوست می خوابد. این محصول به گونه ای است که چربی و خشکی پوست را تعدیل می کند که به همین دلیل برای انواع  پوست ها مناسب می باشد.
کرم ضد آفتاب BB گارنیر همچنین از رنگ طبیعی برخوردار است و پوست را تا حدی کاور می کند و می تواند جایگزین مناسبی برای کرم پودر به ویژه کرم پودرهای روزانه باشد.

کرم ضد آفتاب  BB  گارنیر
کرم ضد آفتاب  BB  گارنیر

کرم ضد آفتاب و ضد چروک  لیراک

کرم ضد آفتاب و ضد چروک لیراک با کیفیت عالی و فوق العاده ای که دارد به خوبی پوست را محافظت می کند و شادابی و نشاط را برای آن به ارمغان می آورد که همین امر موجب شده است که به یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین کرم های ضد آفتاب تبدیل شود و سهم زیادی از فروش بازار را به خود اختصاص دهد.
کرم ضد آفتاب لیراک دارای SPF50  می باشد که این میزان SPF  برای محافظت پوست در برابر نور خورشید بسیار مناسب و ایده آل است و به خوبی می تواند از ایجاد لک  و یا تیرگی بر روی پوست ناشی از تابش آفتاب جلوگیری کند.
این محصول درکنار ضد آفتاب بودن از خاصیت ضد چروک نیز برخوردار است و بدین ترتیب مانع ایجاد چروک در پوست می گردد و به جوان ماندن بافت پوست کمک زیادی می کند.
نکته لازم به ذکر دیگر در مورد این کرم این است که از قدرت پوشانندگی نسبتا بالایی برخوردار است و با رنگ طبیعی  که دارد پوست را کاور می کند و لک و یا تیرگی های پوست را پوشش می دهد. دارا بودن بافت سبک از دیگر ویژگی های کرم ضد آفتاب لیراک می باشد که همین ویژگی باعث می شود تا با استفاده از آن، پوست چرب و براق نشود و احساس سنگینی روی پوست ایجاد نگردد.

کرم ضد آفتاب و ضد چروک  لیراک
کرم ضد آفتاب و ضد چروک  لیراک

کرم ضد آفتاب شتر مرغ کیس بیوتی

کیس بیوتی یکی از معتبر ترین برندها در زمینه تولید  لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد که به دلیل تولید محصولات با کیفیت بسیارمورد استقبال قرار گرفته است. کرم ضد آفتاب شتر مرغ  از پرفروش ترین محصولات این کمپانی آرایشی می باشد که با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دو چهره قابل تهیه است.
این نوع کرم ضد آفتاب می تواند به شکل عالی از پوست مراقبت کند و شادابی آن را حفظ  کند، چون که از درجه  SPF مناسبی یعنی SPF 60  برخوردار است که این میزان spf، برای محافظت از پوست در برابر اشعه های خورشید بسیارمناسب است. این کرم همچنین به دلیل دارا بودن عصاره شتر مرغ، رطوبت پوست را حفظ  می کند و از خشک  شدن آن جلوگیری می کند. این کرم از برند کیس بیوتی علاوه بر ضد آفتاب بودن از پوشانندگی مناسبی نیز برخوردار است و به دلیل بافت سبکی که دارد می تواند به عنوان یک کرم پودر روزانه مورد استفاده قرارگیرد.
با استفاده از کرم کیس بیوتی هم به سلامت پوست خود کمک کرده اید و هم می توانید پوستی صاف و یکدست با رنگ طبیعی داشته باشید.

کرم ضد آفتاب شتر مرغ کیس بیوتی
کرم ضد آفتاب شتر مرغ کیس بیوتی

قیمت کرم های ضد آفتاب

فروشگاه اینترنتی دوچهره عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت از پرفروش ترین برندها می باشد که همواره در تلاش است با جلب رضایت مشتریان محصولات خود را با مناسب ترین قیمت به فروش برساند. انواع کرم ضد آفتاب از جمله اقلام بهداشتی  ای است که  در فروشگاه دوچهره با کیفیت تضمینی و قیمتی استثنایی عرضه می شود. برای مشاوره در مورد انواع کرم ضد آفتاب و تهیه نوع مناسب و سازگار آن با پوست خود می توانید  با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

09192795790