برند آی ماینر، معتبر ترین برند در حوزه خرید و اجاره ماینر و استخراج بیت کوین اعلام کرد؛ باتوجه به استقبال بسیار بالا در ایران، از امروز فارم های روسیه نیز در اختیار کاربران ایرانی قرار میگیرد.

تخفیف ویژه اجاره ماینر در جشنواره نوروزی برند iMiner
تخفیف ویژه اجاره ماینر در جشنواره نوروزی برند iMiner

در آخرین روزهای سال با استفاده از تخفيف منحصر به فرد آی ماینر، از بهترین فرصت کسب درآمد در تعطیلات نوروزی استفاده کنید.

همانطور که میدانید چندی پیش آی‌ماینر به عنوان معتبر ترین برند بین المللی و بهترین پلتفرم آنلاین، خرید و اجاره ماینر را در ایران ارائه کرد و به سرعت کابران بسیاری در ایران از خدمات این مجموعه برای کسب درآمد از بیت کوین استفاده کردند.

طبق گفته مدیر این برند بین المللی، استقبال ایرانیان نیز مانند سایر کشورها آنچنان خوب بوده است که تمامی ظرفیت فارم های این شرکت در ترکیه و ایران پرشده است و این شرکت تصصم گرفته است بخشی از فارم های خود در روسیه را نیز به کاربران ایرانی تخصیص دهد.

تخفیف ویژه اجاره ماینر در جشنواره نوروزی برند iMiner

۲۰ درصد تخفیف اجاره ماینر در جشنواره نوروزی iMiner

آی ماینر از ارائه تخفیف ویژه این شرکت به عنوان جشنواره نوروزی خبر داد.

بنابراین کاربران ایرانی اکنون میتوانند علاوه بر استفاده از تخفیف منحصر به فرد iMiner  از ظرفیت جدید این مجموعه در تعطیلات نوروزی به بهترین نحو استفاده کنند تا از خانه ، و بدون نیاز به دانش فنی به کسب درآمد ارزی از استخراج بیت کوین بپردازند.

Bitfily Snow Panther A1 20% Off

دستگاه ماینر مدل Snow Panther A1 یک نوع دستگاه استخراج ارز دیجیتال است که در تاریخ ژئون سال 2018 توسط شرکت Bitfily معرفی شده و در ابعاد 599 * 483 * 275 میلیمتر و وزنی معادل 40 گیلوگرم تولید و در بازار قطعات کامپیوتر با کیفیت ساخت عالی به فروش می رسد. این دستگاه ماینر جهت رمزنگاری از الگوریتم SHA-256 بهره برده و میزان حداکثر هش ریت آن برابر با 49Th/s می باشد و برای خنک نگه داشتن دستگاه به 6 عدد فن خنک کننده مجهز شده که می تواند هوای خنک بیرون را وارد دستگاه کرده که این امر باعث خنک شدن آن می شود.

  • هزینه اجاره: 0.02073704
  • بیت کوین قابل استخراج: 0.05027160
  • هزینه نگهداری: 0.01256790

تخفیف ویژه اجاره ماینر در جشنواره نوروزی برند iMiner

برای استفاده از تست یک ساعته رایگان  کلیک کنید.

اما اگر هنوز با نحوه کسب درآمد از طریق آی ماینر آشنایی ندارید توصیه میکنیم به وب سایت iMiner مراجعه کنید و باتوجه فیلم و مقالات آموزشی به جمع بیت کوینی ها بپیوندید.

کارشناسان آی ماینر چه خدماتی به شما ارائه می دهند؟

شعار اصلی این برند استخراج بیت کوین بدون نیاز به دانش فنی و صرف وقت است.

متخصصان و کارشناسان برند iMiner در بیت فارم، ماینر های مخصوص شما را در مزرعه خصوصی نصب و راه  اندازی و کانفیگ میکنند و بصورت شبانه روزی از ماینر شما نگهداری کرده و مدیریت آن را به عهده می گیرند .

سپس تمامی درآمد حاصل از ماینینگ به شما پرداخت خواهد شد و این مجموعه صرفا تعرفه اجاره ماینر را جهت تامین هزینه نگهداری دستگاه ها دریافت خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که شما به صورت لحظه ای میتوانید درآمد خود را در استخر ماینینگ بیت کوین مشاهده کنید و در صورت تمایل به والت (کیف پول مجازی) دیگری منتقل کنید.

کارشناسان iMiner بصورت شبانه روزی در حال بررسی و نگهداری ماینر ها در بهترین شرایط ممکن هستند.

آی ماینر علاوه بر اجاره ماینر ، در زمینه فروش ماینر و تجهیزات ماینینگ نیز فعالیت دارد و با توجه به واردات مستقیم از چین، کمترین قیمت بازار را به شما ارئه می دهد.

نکته قابل توجه اینکه تمامی ماینرها همراه با گارانتی و با تحویل درب منزل به مشتریان گرامی ارائه می شود.

به جرات می توانیم بگوییم که پیشرفته ترین و کامل ترین سامانه استخراج ماینینگ و اجاره ماینر تا این لحظه، توسط وب سایت آی ماینر ارائه شده است.

ویژگی‌های متمایز آی ماینر

iMiner  درواقع معتبر ترین سامانه اجاره ماینر در ایران است.

این مجموعه اولین و بزرگترین سامانه اجاره ماینر و استخراج بیت کوین در ایران است که با دارا بودن بیش از ۲۰۰۰ دستگاه قدرتمند ماینر که در مزرعه اختصاصی آی ماینر و در کشور خودمان ایران میزبانی می شوند، بدون تردید مطمئن ترین و معتبر ترین سامانه اجاره ماینر است.

برای شروع کسب درآمد دلاری و استفاده از تخفیف های ویژه آی ماینر آماده اید؟

برای تجربه راحت ترین ، سریع ترین ، مطمئن ترین و کم هزینه ترین روش کسب در آمد از استخراج بیت کوین با استفاده از خدمات اجاره ماینر، به سایت iminer.net/fa مراجعه کنید.