وب سایت آی ماینر به عنوان پیشرفته ترین و معتبرترین سامانه آنلاین خرید و اجاره ماینر ، با دریافت مجوزهای لازم، فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرد.

پلتفرم آی ماینر به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به دانش فنی به ماینینگ بپردازید!

استخراج بیت کوین یا بیت کوین ماینینگ
استخراج بیت کوین یا بیت کوین ماینینگ

همانطور که میدانید استخراج بیت کوین یا بیت کوین ماینینگ یکی از متداول‌ترین اصطلاحات مربوط به کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتالی است. اما منظور از ماین کردن بیت کوین یا هر پول دیجیتال دیگر چیست؟

بیت کوین به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال، طی سال‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. حتی افرادی که با دنیای فناوری رابطه چندان خوبی ندارند، به فکر سرمایه‌گذاری در این حوزه افتاده‌اند.

چگونه می‌توان به بیت کوین ماینینگ پرداخت؟

اگرچه هر فرد، حتی با استفاده از گوشی هوشمند خود، می‌تواند بیت کوین استخراج کند، اما این عمل در نهایت، به جز هزینه و ضرر، ثمره دیگری نخواهد داشت! زیرا امروز بیت کوین ماینینگ در انبارهای بزرگ، مجهز به صدها یا شاید هزاران کامپیوتر قدرتمند، صورت می‌گیرد.

به همین دلیل واقعیت تلخ اینجاست که با وجود جذابیت این عمل، بسیاری از کاربران باید فکر ماین کردن بیت کوین را از سرشان بیرون کنند. یک انبار مخصوص این کار را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. به طور واضح، سیستم کامپیوتری عادی شما شانسی در برابر این همه توان پردازشی ندارد!

بنابراین بهترین راه حل چیست؟

اجاره ماینر بهترین روش کسب در آمد از بیت کوین

بسیاری از افراد زمانی که با بیت کوین آشنا می‌شوند به مفهوم استخراج آن علاقه پیدا می‌کنند زیرا این بهترین روش کسب درآمد و خلق پول است.

اما با توجه به هزینه بسیار بالای دستگاه‌های ماینر و برق پرهزینه آن و همچنین دانش و اطلاعاتی که برای ماینینگ لازم است، اجاره ماینر از مزرعه های ماینینگ معتبر راهکار به صرفه تر و ساده تری است. کما اینکه برای بیت کوین ماینینگ بصورت حرفه ای به پیکربندی سخت‌افزار و فضای فیزیکی و نگهداری ماینرها نیاز است که هزینه بالایی دارد.

بنابراین امروز بهترین راهکار کسب در آمد از بیت کوین،  خرید و اجاره ماینر از پلتفرم های معتبر و بین المللی است.

همچنین در بازار کریپتوکارنسی هر ‌فردی می‌تواند تمامی معاملات انجام شده در سراسر دنیا را توسط پلتفرم های معاملاتی و صرافی های آنلاین مشاهده کند. این میزان از شفافیت به هیچ وجه در بازارهای مالی دیگر نظیر بورس یا فارکس که از پول‌های رایج کنونی استفاده می کنند وجود ندارد و به همین علت، ارز‌های دیجیتالی همچون بیت کوین، مورد استقبال بسیار زیادی در کشورهای مختلف جهان قرار گرفته است.

فرآیند به دست آوردن بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری، فرآیند پیچیده و دشواری است که توسط دستگاه هایی به نام ماینر انجام می‌گیرد.

سرویس اجاره و خرید ماینر بیت کوین و استخراج آن
سرویس اجاره و خرید ماینر بیت کوین و استخراج آن

اما بهترین پلتفرم خرید و اجاره ماینر کدام است؟

معتبر ترین و تنها برند بین المللی فعال در حوزه خرید و اجاره ماینر که به تازگی در ایران نیز به کاربران خدمات منحصر به فردی را ارائه میدهد پلتفرم iMiner است.

برند آی ماینر پس از کسب موفقیت در کشور های مختلف مانند ترکیه ، روسیه ، اوکراین و تایلند اکنون در ایران به  سرمایه گذاران و علاقه مندان به استخراج پول های دیجیتالی خدمات قابل توجهی را ارائه میدهد.

آی ماینر سرویس اجاره و خرید ماینر بیت کوین و استخراج آن بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی است که به تازگی تواتسته با اخذ مجوزهای لازم همچون ای نماد به بازار ایران ورود کند.

درواقع آی ماینر، نخستین و پیشرفته ترین سرویس آنلاین اجاره ماینر و استخراج بیت کوین است که منحصرا توسط این شرکت در ترکیه طراحی ، ثبت و تاسیس شده است.

تمرکز اصلی این مجموعه بر روی ارائه خدمات ماینینگ تحت وب و از طریق اجاره ماینر می باشد و تمامی ماینرها در مزرعه اختصاصی آی ماینر و با بروزترین امکانات و بالاترین سطح مانیتورینگ میزبانی می شوند.

سرویس میزبانی ای ماینر در واقع مناسب برای همه افرادی است که علیرغم تمایل به سرمایه گذاری در صنعت ماینینگ ، دانش و موقعیت و زمان کافی برای مدیریت ماینر خود ندارند.

کارشناسان آی ماینر چه خدماتی به شما ارائه میدهند؟

متخصصان و کارشناسان برند iMiner در بیت فارم، ماینر های مخصوص شما را در مزرعه خصوصی نصب و راه  اندازی و کانفیگ میکنند و بصورت شبانه روزی از ماینر شما نگهداری کرده و مدیریت آن را به عهده می گیرند .

سپس تمامی درآمد حاصل از ماینینگ به شما پرداخت خواهد شد و این مجموعه صرفا تعرفه اجاره ماینر را جهت تامین هزینه نگهداری دستگاه ها دریافت خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که؛ شما به صورت لحظه ای میتوانید درآمد خود را در استخر ماینینگ بیت کوین مشاهده کنید و در صورت تمایل به والت (کیف پول مجازی) دیگری منتقل کنید.

کارشناسان iMiner بصورت شبانه روزی در حال بررسی و نگهداری ماینر ها در بهترین شرایط ممکن هستند.

آی ماینر علاوه بر اجاره ماینر ، در زمینه فروش ماینر و تجهیزات ماینینگ نیز فعالیت دارد و با توجه به واردات مستقیم از چین ، کمترین قیمت بازار را به شما ارئه می دهد.

نکته قابل توجه اینکه تمامی ماینرها همراه با گارانتی و با تحویل درب منزل به مشتریان گرامی ارائه می شود.

به جرات می توانیم بگوییم که پیشرفته ترین و کامل ترین سامانه برای خرید بیت کوین و استخراج ماینینگ و اجاره ماینر تا این لحظه، توسط وب سایت آی ماینر iminer.net ارائه شده است .

خبر جدید این است که فارم جديدی در كرج با قابليت ٢٠٠٠ ماينر به شبكه iminer در ايران متصل شده است.

اما بطور کلی ماینر چیست؟

دستگاه ماینر یا Asic اصطلاحی است که برای دستگاه‌های استخراج رمزارزها و ماینر بیت کوین به‌کار برده می‌شود و درحال حاضر این دستگاه‌ها بسیار متنوع هستند.

در سراسر جهان افرادی که به کار استخراج رمزارزها اعم از بیت‌کوین یا سایر ارزهای رمزنگاری شده مشغول هستند، ماینر می‌گویند و آن‌ها تلاش می‌کنند با استفاده از ابزارهای متنوع استخراج به تعداد بیشتری از رمزارزهای استخراج نشده دست یابند و با فروش آنها به سود و درآمدزایی دست پیدا کنند.

 

دستگاه‌های استخراج رمزارزها و ماینر بیت کوین
دستگاه‌های استخراج رمزارزها و ماینر بیت کوین

شارژ هدیه!

آی ماینر” به تمامی کاربران جدید یک دلار شارژ هدیه میدهد تا کاربران از این یک دلار جهت اجاره یک روزه ماینر و بررسی سامانه می توانند استفاده کنند.

در انتها پیشنهاد می کنیم برای اجاره ماینر و یا خرید ماینر بیت کوین به وب سایت iminer.net مراجعه کنید.

منبع : ویرلن