چه مالک رستوران سنتی باشید یا یه فست فودی مدرن همیشه نیازه با مشتری ارتباط خوبی داشته باشین.
همچنین در کنار ارتباط با مشتری های قدیمی نیازه تا برای جذب مشتری جدید کارهایی مثل تبلیغات انجام بدین. در کنار بازاریابی یابی دیجیتال هنوز بازارییابی سنتی کارآیی خودش رو داره مخصوصا برای رستوران ها.
همیشه سعی کنید با مخاطب در ارتباط باشین و راه های ارتباطی رو برای مشتری باز بزارید از جمله این راه های میشه به کارت ویزیت اشاره کرد.

رستوران و بازاریابی سنتی

کارت ویزیت رستوران همیشه برای تبلیغ نیست با در مشخصات خودتون در کارت ویزیت مخصوصا شماره تماس و آدرس و کانال های ارتباطی این اجازه رو به مشتری بدین که هر زمانی خواست شما با شما ارتباط برقرار کنه.

بازاریابی سنتی هنوز برای رستوران ها کارساز است

گرچه خیلی ها معتقد هستند دوران بازاریابی سنتی با تراکت تموم شده اما هنوز برای رستوران ها و فست فود ها این مدل تبلیغات ارزش زیادی داره

یه تراکت خوب با المان های مربوط به رستوران خود طراحی کنید تراکت رستوران لایه باز رو با غذاهای رستورانتون پر کنید این طرح رو هر چه زیباتر طراحی کنید در جذب مخاطب تاثیر خاصی خواهد داشت . در مرحله پخش نیز سعی کنید با مشتری و مخاطب با احترام برخورد کنید.

مرحله آخر جذب مشتری استفاده از یه منو خوب و جذاب هست.

مشتری ها به منوهای رستوران ها خیلی با دقت نگاه میکنن.

موقع طراحی منو رستوران لایه باز سعی کنید غذاها و سالادها و دسرها رو به خوبی و زیبایی طراحی کنید و از رنگهای جذاب استفاده کنید.یادتون نره مشتری همیشه این منو زیبا رو بخاطر خواهد داشت