چشمها نقطه کانونی چهره محسوب شده و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی شما خواهند داشت. حالت و فرم مژه ها در این زیبایی بی تاثیر نخواهند بود. از اساسی ترین لوازم آرایشی برای هر خانم ریمل است ریمل موجب جذابیت و زیبایی بیشتر چشمان شما خواهد شد و جلوه ای چشمگیر به چشمان شما می بخشد. همانطور که ریمل می تواند موجب جذابیت چهره و چشمان شما شود انتخاب نادرست آن نتیجه ای عکس خواهد داشت.

ریمل ها انواع متنوعی دارند که شما می توانید متناسب با نوع و فرم مژه های خود ریمل مناسب را انتخاب نمایید. تفاوت ریمل ها در نوع فرچه آنها می باشد. برخی از فرچه ها دارای دندانه هایی مویی ریز می باشند و برای افزایش حجم تارهای مژه مورد استفاده قرار می گیرند و اگر از آن دسته افرادی هستید که مژه هایی نازک و کم پشت دارید استفاده از این نوع ریمل به شما توصیه می شود.

نوع دیگر فرچه ریمل حالت ژله ای آن است که با دندانه های مستحکم موجب افزایش طول مژه ها شده و برای افراد با مژه های کوتاه مناسب می باشد. برخی از ریمل ها در فرچه ی خود هر دو ویژگی را دارا می باشد که ضمن افزایش حجم تارهای مژه، طول مژه ها را نیز افزایش خواهند داد. در ادامه به معرفی برخی از ریمل های پرطرفدار و پرفروش عرضه شده در فروشگاه پیراکده می پردازیم.

معرفی انواع ریمل/قیمت انواع ریمل/انواع ریمل لانکوم/بهترین ریمل چیه/انواع ریمل ماسکارا/ریمل اسنس/معرفی انواع ریمل اسنس/ریمل دوسه
انواع ریمل

 

ریمل 24 ساعته کالیستا اصلی CALISTA

از جمله ریمل های پرطرفدار در بین بانوان ریمل کالیستا می باشد که با برس مخصوص موجب افزایش حجم تارهای مژه شده و مژه های پرپشت را برای شما به ارمغان می آورد.

این ریمل کاملا گیاهی و ضدحساسیت بوده و برای چشم های حساس و افرادی که از لنز استفاده می کنند مناسب می باشد. ریمل کالیستا با پوکه نقره ای با برس مخصوص موجب افزایش طول مژه ها شده و تارهای مژه را بطور کامل پوشش خواهد داد و از تجمع مواد بر روی تارهای مژه جلوگیری می نماید.

پوشش این ریمل بسیار سبک بوده و با خاصیت ضدآب و ماندگاری 24 ساعته هیچ گونه سنگینی بر روی پلک و مژه های شما به همراه نخواهد داشت. ریمل کالیستا با ماندگاری و کیفیت بالا و خاصیت حجم دهنده و بلند کننده تارهای مژه را می توانید در فروشگاه پیراکده با قیمت مناسب و بهترین کیفیت سفارش دهید.

ریمل گاش بیوتی/ریمل گاش مشکی/ریمل گاش اصل/قیمت ریمل گاش مشکی/ریمل گاش طلایی/ریمل گاش خوبه؟/ریمل گاش قرمز/قیمت ریمل گاش طلایی
ریمل گاش بیوتی

ریمل گاش مدل فول لش بل GASH

برند گاش جزء برندهای تولید کننده محصولات آرایشی می باشد که با کیفیت بالا توانسته محبوبیت بسیاری برای محصولات خود در میان بانوان کسب نماید. از جمله محصولات این برند پرفروش ریمل مدل فول لش بل می باشد که دارای خرده مژه بر روی فرچه خود بوده و با الیاف طبیعی موجب افزایش حجم تارهای مژه شده و طول مژه ها را افزایش خواهد داد.

ریمل گاش حاوی ترکیبات تقویت کننده ریشه و تارهای مژه می باشد که از ریزش مژه ها جلوگیری می نماید. این ریمل دارای رنگدانه های بسیار مشکی با پوششی یکدست و ابریشمی بوده که با جدا کردن تارهای مژه از هم موجب جذابیت چشمان شما خواهد شد. ریمل گاش مدل فول لش بل GASH را می توانید با بهترین کیفیت در فروشگاه پیراکده سفارش دهید.

قیمت ریمل دایسل آبی/ریمل دایسل خوبه/ریمل دایسل صورتی/قیمت ریمل دایسل اصل/ریمل حجم دهنده daycell/نظرات ریمل دایسل/خرید ریمل دایسل
قیمت ریمل دایسل آبی

ریمل ضد آب دایسل Daycell

از محبوب ترین و پرفروش ترین ریمل های موجود در بازار ریمل دایسل آبی می باشد. ریمل دایسل با فرچه مخصوص خود موجب افزایش حجم فوق العاده تارهای مژه شده و برای افراد با مژه های نازک و کم پشت بسیار مناسب می باشد.

این ریمل دارای رنگدانه های بسیار مشکی بوده و جذابیت بی نظیری به چشمان شما می بخشد. این ریمل موجب جداسازی تارهای مژه از هم شده و تمام مژه ها را پوشش خواهد داد و از تجمع مواد ریمل بر روی مژه ها جلوگیری می نماید.

ریمل دایسل با خاصیت ضدآب دارای ماندگاری بالا بوده و در زیر پلک شما ریزش نخواهد داشت و در فروشگاه پیراکده با قیمت مناسب و کیفیت بالا بفروش می رسد.

قیمت ریمل دایسل آبی
قیمت ریمل دایسل آبی

ریمل ژله ای ضدآب اوریفلیم Oriflame

از جمله ریمل های گیاهی و ضدحساسیت می توان ریمل اوریفلیم سبز را نام برد. این ریمل با طراحی خاص برس خود موجب افزایش حجم تارهای مژه شده و تمام مژه ها را تحت پوشش مواد ریمل قرار خواهد داد.

مواد این ریمل حاوی رنگدانه های بسیار مشکی بوده و موجب جداسازی تارهای مژه از هم می شود. برس ریمل اوریفلیم مانع از تجمع مواد ریمل بر روی مژه ها شده در نتیجه شما هیچگونه سنگینی بر روی مژه های خود احساس نخواهید کرد.

ریمل اوریفلیم با خاصیت ضد آب از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. مواد ریمل اوریفلیم در زیر چشم شما ریزش نخواهد داشت و با ترکیبات گیاهی و تقویت کننده موجب تقویت و جلوگیری از ریزش تارهای مژه خواهد شد.

معرفی انواع ریمل - ریمل ها انواع متنوعی دارند

ریمل بلند کننده طلایی اوریفلیم Oriflame

ریمل اوریفلیم طلایی با برس ژله ای موجب افزایش فوق العاده طول تارهای مژه شده و مژه ای بلند با انعطاف پذیری بالا را به شما هدیه خواهد داد. مواد ریمل اوریفلیم فاقد سرب بوده و با خاصیت گیاهی و ضد حساسیت ضدالتهاب و الرژی بوده و برای چشم های حساس و افرادی که از لنز استفاده می کنند مناسب می باشد.

مواد این ریمل به هیچ عنوان در زیر پلک شما ریزش نخواهد داشت و سیاهی زیر چشم شما ایجاد نمی کند. این ریمل محصول کشور سوئد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما می توانید انواع محصولات برند اوریفلیم را  در فروشگاه پیراکده با بهترین کیفیت و قیمت مناسب سفارش دهید.

معرفی انواع ریمل - ریمل ها انواع متنوعی دارند

قیمت انواع پک رژلب

فروشگاه پیراکده در تلاش است برای جلب رضایت و رفاه حال مشتریان خود محصولات باکیفیت بی نظیر را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. انواع ریمل با ویژگی و مشخصات متنوع از برند های پرطرفدار و پرفروش را می توانید در فروشگاه پیراکده مشاهده نمایید.

با توجه به تغییر و افزایش قیمت محصولات آرایشی موجود در بازار فروشگاه اینترنتی پیراکده این اطمینان را به مشتریان خود می‌ دهد که تمامی محصولات آرایشی موجود در سایت این فروشگاه از جمله انواع ریمل با کیفیتی بالا و با قیمتی بسیار مناسب قابل سفارش می‌ باشند.

همچنین برای دریافت بهترین مشاوره خرید می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

09362423974 02634649738

Pirakade.ir