چرا برای مهاجرت به آمریکا، اگر(دنبال وکیل مهاجرت در  سن دیگو) باشیم، ایده آل تر است؟

بنا به گزارش سایت وکلای مهاجرت به آمریکا و کانادا (IranianLawyer.info)

مهاجرت به آمریکا همیشه با دغدغه‌های فکری برای مهاجران همراه است. چرا که این کشور، بسیار پهناور است، پنجاه ایالت مختلف، با آب و هوای متفاوت و سبک زندگی متفاوت و قوانین مختص به هر ایالت، و حضور نژاد ها و مذاهب مختلف با گرایش های سیاسی مذهبی خاص، انتخاب را بسیار دشوار می کند. وکلای مهاجرت در شهر سن دیگو این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که با دغدغۀ کمتری مسائل مربوط به مهاجرت خود را پیش ببرید.

اگر شما از شهرهای مهاجر پذیر آمریکا شناخت درستی داشته باشید و از تمرکز ایرانیان در ایالت های مختلف آمریکا مطلع باشید، به راحتی می توانید در این شهرها محیط دنج و دوستانه ای برای خودتان ایجاد کنید.

وکیل مهاجرت در سن دیگو
وکیل مهاجرت در سن دیگو

ایالت کالیفرنیا بیشترین مهاجران ایرانی را در خود جای داده است. سن دیگو از شهرهای ساحل جنوبی کالیفرنیا است و جزو مناطق خوش آب و هوای آمریکا نیز محسوب می شود. امکانات تفرحی و ورزشی بسیاری در سن‌دیگو در انتظار شماست از جمله، قایق سواری، چتر بازی، غواصی، گلف و یا گردش در مناطق ساحلی، مکان‌های تاریخی، پارک های زیبا و بکر.

نکتۀ جالب دربارۀ سن دیگو این است که این شهر نخستین جایی است که توسط اروپاییان در ایالت کالیفرنیا کشف شد و در واقع بنیان اولیۀ کالیفرنیا در این شهر نهاده شده است.

اگر به ایالت کالیفرنیا مهاجرت کرده اید نمی توانید از دیدن این شهر چشم پوشی کنید. حتی اگر در شگفتی های لس‌آنجلس گرفتار شده باشید!

ناحیۀ گسلمپ که به قلب سن دیگو معروف است، پل کرونادو یکی از زیباترین پل های آمریکا، پارک بال بوآ که از زیباترین و تماشایی ترین پارک های جهان قلمداد می شود، تنها بخشی از شگفتی های شهر سن دیگو به شمار می آیند. اگر مهاجرت به شهر سن دیگو را به همراه خانواده و فرزندان خود برنامه ریزی کرده اید، حتما به باغ وحش این شهر سری بزنید چرا که جزو معروف ترین نقاط دیدنی این شهر محسوب می شود. اینجا پیوند سنت و مدرنیته را به وضوح خواهید دید، جایی که روزگاری محل زندگی بومیان سرخ پوست آمریکا بوده، اکنون جزو مدرن ترین و زیباترین شهرهای این کشور شمرده می شود.

همچنین لازم به توضیح است که بزرگترین پایگاه نیروی دریایی آمریکا در این شهر واقع شده است و به همین دلیل شرکت ها و صنایع وابستۀ بسیاری در این شهر مستقر شده‌اند.

منبع: سایت وکیل مهاجرت به آمریکا و کانادا (IranianLawyer.info)