کاغذ دیواری آبرنگی  که امروزه مورد توجه تعداد زیادی از خانه داران قرار گرفته است . این کاغذ دیواری ها که با طرح های آبرنگی گل و نقاشی های بسیار زیبا تشکیل شده است یک انتخاب فوق العاده برای اتاق خواب میباشد . بیایید کمی بیشتر مورد این مدل کاغذ دیواری ها و فلسفه به وجود آمدن آنها صحبت کنیم .

کاغذ دیواری های آبرنگی نوید رویاپردازی و شادی را به شما میدهد ، شاید با نگاه کردن به آن به یاد دوران زیبا دبستان و نقاشی ها بیافتید و یا شاهد در اثر رنگ بندی های آن حالتان کمی بهتر شود .

نکات خرید کاغذ دیواری آبرنگی
نکات خرید کاغذ دیواری آبرنگی

توجه کنید که معماران دکوراسیون داخلی منزل همیشه توجه ویژه ای به این کاغذ دیواری ها داشته اند . کاغذ دیواری های آبرنگی در چند مدل قابل شستشو ، چسب دار ، غیر قابل شستشو و بدون چسب در بازار ایران موجود میباشند . در خرید کاغذ دیواری به جنس آن و ابعاد مورد استفاده خودتان دقت نمایید ، ترجیحا قبل از سفارش با دقت دیوار ها را اندازه کنید و بعد سفارش خود را ثبت کنید . وبسایت های زیادی برای خرید کاغذ دیوار آبرنگی موجود میباشند اما من این وبسایت را جهت خرید به شما معرفی مینمایم :

برای مشاهده کلیک کنید

راستی بیایید کمی در مورد رنگ بندی های کاغذ دیواری های آبرنگی صحبت کنیم . یکی از دلیل هایی که کاغذ دیواری های آبرنگی در بین عموم و مخصوصا خانواده ها محبوب شده است رنگ های شاد استفاده شده در آن است .

در کاغذ دیواری های آبرنگی که طرح گل دارند سعی شده است از ترکیب رنگ های سفید ، آبی و متمایل به قرمز و نارنجی استفاده شود تا حس شادی و شور و هیجان را به فرد منتقل نماید . ازین رو این طرح ها در خانه ها و فضاهای غیر رسمی به شدت مورد استفاده قرار گرفته است.

البته کاغذ دیواری های آبرنگی در مدل ها و طرح های مناسب برای فضاهای رسمی تر هم به وجود آمده اند اما مورد استفاده اصلی این کاغذ دیواری ها در اتاق خواب ها ، پذیرایی و سایر بخش های یک خانه مسکونی میباشد . در انتها شما را دعوت مشاهده 20 عدد از زیباترین کاغذ دیواری های آبرنگی در انواع طرح های تکستچر و گل دار در سایت feathrمینمایم .