تصور اولیه از اسباب بازی های دخترانه انواع عروسک ها، اسباب بازی دخترانه آشپزخانه و انواع اسباب بازی های فانتزی است.  تقریبا همه دختربچه‌ها هم این نوع اسباب‌بازی‌ها را در همان سنین پایین دارند یا انواع و اقسام آنها را هدیه گرفته‌اند.

تصور کنید که تولد ۴ سالگی دخترتان نزدیک است و می خواهید یک اسباب بازی دخترانه جدید بخرید و به او هدیه بدهید. اینجاست که اهمیت انتخاب یک اسباب بازی به ویژه اسباب بازی مناسب برای دختران خودش را نشان می دهد.

اسباب بازی های دخترانه انواع عروسک ها،
اسباب بازی های دخترانه انواع عروسک ها،

باتوجه به اهمیت بالای نحوۀ تربیت و تعلیم کودکان، نقش اسباب‌بازی‌های دوران کودکی در رشد مهارت‌ها و ایجاد علاقه‌مندی‌های آتی کودکان بر کسی پوشیده نیست. به همین جهت گسترۀ انواع اسباب‌بازی‌های خلاقانه، روزبه‌روز وسیع‌تر شده است.

گسترۀ انواع اسباب‌بازی‌های خلاقانه، روزبه‌روز وسیع‌تر شده است
گسترۀ انواع اسباب‌بازی‌های خلاقانه، روزبه‌روز وسیع‌تر شده است

اسباب بازی ساختنی انجینو

اسباب‌بازی انجینو از سری اسباب‌بازی‌های ساختنی با رویکرد آموزشی است. مدل‌های مختلف از ماشین‌ها و موتورها تا انواع برج‌ها و پل­ها، از حیوانات کوچک گرفته تا دایناسورها را می‌توان با کیت های انجینو ساخت. انجینو انواع اسباب بازی ‌های دخترانه و همچنین اسباب بازیهای پسرانه  را برای گروه­های سنی مختلف عرضه می‌کند.

اسباب بازی دخترانه انجینو برای مهندسان کوچک
اسباب بازی دخترانه انجینو برای مهندسان کوچک

اسباب بازی دخترانه انجینو برای مهندسان کوچک

برند انجینو در سری inventor girl با رویکرد ویژۀ آموزشی خود، اسباب‌ بازی دخترانه منحصر به‌فردی برای بچه­های علاقمند به مهندسی تولید کرده است.

مجموعۀ اینتونتور دخترانه انجینو
مجموعۀ اینتونتور دخترانه انجینو

گاهی می‌بینیم کودکان دختر از سنین بسیار پایین به ساختن سازه، از نو ساختن و مهندسی کردن علاقه‌مند هستند اما همواره اسباب‌بازی متناسب با این علاقه در دسترس آنها نیست. مجموعۀ اینتونتور دخترانه انجینو می‌تواند پاسخ مناسبی به این علاقه دختران باشد.
رویکرد این مدل از اسباب‌بازی‌های انجینو، علاقه‌مند کردن دختران به تفکر مهندسی و حل مسئله است.

مجموعۀ اینونتور دخترانه انجینو
مجموعۀ اینونتور دخترانه انجینو

مجموعۀ اینونتور دخترانه انجینو در کیت‌های ۵، ۱۰، ۱۵ ،۲۰ و ۳۰ مدلی عرضه می‌شود که هر یک از مجموعه‌ها قطعات به همراه نقشه ساخت مدل‌ها آمده است.

اسباب بازی فکری - مدل جدید اسباب بازی دخترانه
انجینو یک برند اروپایی است که برای مشاهده نمایندگی این شرکت در ایران و همچنین مشاهده مراکز و فروشگاه های عرضه کننده این محصول می توانید وارد سایت انجینو شوید.

هنگام انتخاب اسباب بازی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اسباب بازی نقش حیاتی  و ضروری در زندگی کودکان دارد  به خصوص در روند رشد و شکوفایی آن­ها. کودک با اسباب بازی ارتباطی قوی، لذت­بخش و مستمر برقرار می­کند.

اسباب بازی فکری - مدل جدید اسباب بازی دخترانه

هنگام انتخاب اسباب‌بازی به خاطر داشته باشید که مهم‌ترین دلیل بازی در دوران کودکی (به ویژه دوران نوزادی) آموزش نیست، بلکه پرورش دادن تعاملات و روابط گرم و حمایتی با انسان‌هاست.

بهترین اسباب‌بازی‌های آموزشی آن‌هایی هستند که موجب تقویت بی‌قید و شرط تعامل میان مربی و کودک در حین بازی می‌شود.

کودکان به اسباب‌‌بازی‌هایی نیاز دارند که از لحاظ رشدی برای آن‌ها مناسب باشد و رشد را در همه حوزه‌های آن، یعنی ارتباطات، مهارت‌های حرکتی ظریف،‌ مهارت‌های حرکتی درشت، رشد اجتماعی-عاطفی و غیره تقویت کند. به دنبال اسباب‌بازی‌هایی باشید که بیش از حد مهیج نباشد و در عوض، تخیل را تقویت کند. اسباب‌بازی‌های ساده، برای ترغیب کودکان به استفاده از تخیل،‌ خلاقیت، حل مسئله و تعامل با مربیان عالی هستند.