حوله تن پوش در حال حاضر تنوع بسیار بالایی دارد و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود. تولید کننده های حوله در سال های اخیر پیشرفت های بسیار زیادی داشته اند و مراکز عمده تولید حوله در حال حاضر در شهر تبریز ، اصفهان ، مشهد و تهران قرار دارند . در ادامه این مطلب برخی از نمونه های حوله تن پوش را همراه با قیمت آن مشاهده می نمایید. این محصولات را می تواند از برخی از فروشگاههای اینترنتی و همچنین نمایندگی های فروش حوله تهیه نمایید.

حوله تن پوش دورونخ بامبو – سایز 125 الی 145

حوله تن پوش رنگ آبی کاربنی - سایز 125 الی 145
حوله تن پوش رنگ آبی کاربنی – سایز 125 الی 145

این رنگ از حوله تن پوش معمولا بعنوان رنگ مردانه مورد استفاده قرار می گیرد .

سایز 115 350 هزار تومان
سایز 125 370 هزار تومان
سایز 135 400 هزار تومان
سایز 145 420 هزار تومان

این حوله به صورت دو رونخ تولید شده است و رنگ آن ثابت و ری اکتیو می باشد. همچنین جنس نخ مورد استفاده در تولید این محصول ، بامبو می باشد که باعث افزایش آبگیری و لطافت بسیار زیاد این مدل حوله می شود. تولید کننده این تن پوش ، شرکت لایکو می باشد.

سایر تصاویر مربوط به این محصول

این حوله به صورت دو رونخ تولید شده است و رنگ آن ثابت و ری اکتیو می باشد.
این حوله به صورت دو رونخ تولید شده است و رنگ آن ثابت و ری اکتیو می باشد.

حوله تن پوش چاپی با زمینه سفید – طرح سارا

این مدل حوله یکی از معروف ترین و قدیمی ترین طرح های حوله چاپی است که توسط بسیار از تولید کننده های حوله و بخصوص تولیدی های حوله در تبریز تولید می شود. چاپ مورد استفاده در این نوع حوله معمولا به صورت چاپ شابلون است . این نوع حوله مدل زنانه است. این مدل تن پول متاسفانه در بسیار از موارد بوی بسیار بدی مانند بوی بنزین می دهد و در صورتی که مواد مورد استفاده برای چاپ آن ، بی کیفیت باشد ، رنگ چاپ آن سریعا پخش می شود.

حوله تن پوش چاپی با زمینه سفید - طرح سارا
حوله تن پوش چاپی با زمینه سفید – طرح سارا

همچنین به دلیل زمینه سفید این حوله ، برخی از تولید کننده ها برای ارزان تر شدن حوله ، از رنگ های بی کیفیت و ارزان قیمت استفاده می کنند که باعث کدر شدن رنگ چاپ و همچنین عدم آبگیری مناسب این حوله می شود. قیمت سایز های مختلف این محصول معمولا بین 110 الی 180 هزار تومان است.

حوله چاپی طرح سارا سایز 110 115 هزار تومان
حوله چاپی طرح سارا سایز 125 150 هزار تومان
حوله چاپی طرح سارا سایز 135 165 هزار تومان
حوله چاپی طرح سارا سایز 145 180 هزار تومان

 

حوله تن پوش دورو آبگیر مدل گلدار سایز 125 الی 145

این نوع از بافت حوله به تازگی مد شده است و طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است . در زمان تولید بخش بردردار این حوله ، با استفاده از نخ های رنگی ، طرح مورد نظر بر روی آن ایجاد می شود که می تواند مراحل تولید حوله را کاهش داده و زیبایی خاصی نیز به این مدل می بخشد. این طرح گل موجود در یقه و آستین های حوله در مقابل شستشوهای مکرر بسیار مقاوم است.

حوله تن پوش دورو آبگیر مدل گلدار سایز 125 الی 145
حوله تن پوش دورو آبگیر مدل گلدار سایز 125 الی 145

قیمت این مدل حوله بستگی به نوع نخ ، نوع رنگ ، وزن و … دارد که می تواند از 150 هزار تومان تا 350 هزار تومان در نوسان باشد. آستین ها و یک طرف از یقه این تن پوش طرح دار است و رنگ های رایج آن عبارتند از : آبی نفتی ، آبی کاربنی ، گل بهی روشن ، گل بهی سیر ، فیروزه ای ، پنبه ای ، صورتی روشن ، صورتی سیر ، قهوه ای ، قرمز ، سبز کاهویی ، سبز کله غازی ، پیازی ، سفید ، شیری ، بادمجانی ، سرمه ای و …

حوله پالتویی ارزان قیمت معروف به گلبافت » سبک و نازک

این مدل از حوله تن پوش در بین فروشنده ها و تولید کننده های حوله با نام حوله گلبافت معروف است و مشخص نیست برای اولین با چه کسی این نام را برای این مدل حوله ارزان قیمت و معمولا بی کیفیت انتخاب کرده است .

حوله تن پوش گلبافت را نیز تولید کننده های بسیار زیادی تولید می کنند و به دلیل ارزان قیمت بودن آن ، مشتریان بسیار زیادی دارد.با وجود اینکه ممکن است این حوله توسط تعداد کمی از تولید کنندها ، با کیفیت خوب تولید شود ، در اکثر موارد این نوع حوله کیفیت بسیار پایینی دارد و در برخی از موارد کامل غیر قابل استفاده می باشد .

در انواع بی کیفیت این حوله ( و نه در تمام موارد موجود با این طرح و این نام ) از نخ های بسیار بی کیفیت و نوع رنگ بسیار ارزان قیمت استفاده می شود. معمولا الگوی برش این مدل حوله بسیار کوچکتر از سایز معمول است و در برخی از موارد مشاهده شده است که برخی از قسمت های تن پوش نیز کلا وجود ندارد!!! (مانند کلاه و یا جیب های تن پوش ) . این مدل حوله در سال 97 و با کاهش ارزش پول ملی ، به صورت گسترده ای به کشور آذربایجان و بخصوص شهر باکو صادر شده که با آبروریزی فراوان مواجه شد . به صورتی که محصولات ارسال شده اکثر برگشت داده شدند و حتی باعث کاهش بسیار شدید خرید حوله ایرانی در این کشور شد به صورتی که مارک ها معروف ایرانی که محصولات بسیار خوب و با کیفیت تولید می کردند نیز در فروش حوله در کشور آذربایجان دچار مشکل شدند .

قیمت این حوله در حال حاضر بین 80 الی 110 هزار تومان می باشد. توصیه می شود در هنگام خرید این محصول ، دقت بیشتری به خرج داده و تا جایی که می توانید از انواع با کیفیت تر آن خرید کرده و یا کلا از خرید این مدل حوله منصرف شوید.

حوله پالتویی ارزان قیمت معروف به گلبافت » سبک و نازک
حوله پالتویی ارزان قیمت معروف به گلبافت » سبک و نازک

 

حوله تن پوش گلبافت سایز 110 60 هزار تومان
حوله تن پوش گلبافت سایز 125 80 هزار تومان
حوله تن پوش گلبافت سایز 135 95 هزار تومان
حوله تن پوش گلبافت سایز 145 110 هزار تومان

 

قیمت حوله تن پوش ابریشمی

این نوع حوله دارای رگه های عمودی از ابریشم سفید و یا ابریشم رنگ پذیر می باشد که از طرح های بسیار قدیمی حوله است .قیمت این مدل تن پوش بستگی به تولید کننده ، نوع نخ ، نوع رنگ و نوع ابریشم مورد استفاده ، دارد . قیمت نوع اعلا و رنگ ثابت این حوله پالتویی معمولا بین 150 الی 350 هزار تومان می باشد.

قیمت حوله تن پوش - 98/02/27

 

قیمت حوله تن پوش – 98/02/27