اسرار خرید بلیط ارزان هواپیما و قطار

بنابراین اگر مسئولیت خرید بلیط هواپیما را به شما سپرده اند، سعی کنید جستجوی قیمت بلیط هواپیما را هم به صورت فردی و هم گروهی انجام دهید. برای شما که دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما هستید، سفر با ایرلاین های مختلف راه حل خوبی به نظر می رسد.

این روزها مشغله و گرفتاری های زندگی روزمره به قدری ما را احاطه کرده که بدون سفر نمی توان به زندگی ادامه داد. همه ما منتظر روزهای تعطیل هستیم تا بار سفر ببندیم. قطار، هواپیما، اتوبوس یا ماشین شخصی؛ فرقی نمی کند. سفر راحت و بی دغدغه، لذت بردن از مسیر و صد البته مقصد، آن چیزی است که به امیدش دل به جاده می زنیم. علاوه بر این، بسیاری از ما ترجیح می دهیم ارزان سفر کنیم اما بیشتر سفر کنیم. اولین گامی که می توانیم برای یک مسافرت اقتصادی و ارزان برداریم، خرید بلیط ارزان هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس است. سامانه خرید بلیط هواپیما قاصدک 24، متعلق به شرکت فرش تا عرش کارمانیا، بر آن است تا نه تنها در اولین گام بلکه در رسیدن به مقصود و مقصد نیز همراه تان باشد.

بلیط هواپیما را به صورت فردی و گروهی جستجو کنید

این توصیه به درد آنهایی می خورد که قرار است به صورت گروهی یا خانوادگی سفر کنند. بنابراین اگر مسئولیت خرید بلیط هواپیما را به شما سپرده اند، سعی کنید جستجوی قیمت بلیط هواپیما را هم به صورت فردی و هم گروهی انجام دهید. برای شما که دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما هستید، سفر با ایرلاین های مختلف راه حل خوبی به نظر می رسد.

اسرار خرید بلیط ارزان هواپیما و قطار

وسط هفته را برای خرید بلیط انتخاب کنید

از آنجایی که قیمت بلیط هواپیما در روزهای آخر هفته بالا می رود و ترافیک مسافر هم بیشتر است، بهترین کار رزرو بلیط هواپیما در اواسط هفته است. در این صورت شانس این را دارید که به یک بلیط ارزان هواپیما دست پیدا کنید. کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که تاریخ رفت و برگشت خود را یک روز جابجا کنید. مثلا بلیط هواپیما برگشت نوروز خود را در تاریخ 14 یا 15 فروردین رزرو کنید تا از مزیت بلیط ارزان هواپیما بهره مند شوید.

بلیط چارتر؛ بهترین شانس خرید بلیط ارزان هواپیما

هر چند که بلیط چارتر شانس ارزان خریدن را به شما می دهد، اما بهتر است هم بلیط های چارتر و هم سیستمی را جستجو کنید. گاهی ممکن است یک بلیط سیستمی ارزان هم گیرتان بیاید. با این حال نمی توان انکار کرد که بلیط های چارتر و لحظه آخری گزینه خوبی برای خرید ارزان بلیط هواپیما به شمار می آیند.

گاهی لازم است ایرلاین های پر اسم و رسم را نادیده بگیرید

نیاز به توضیح نیست که ایرلاین های بزرگ تر به دلیل ارائه امکانات بیشتر، قیمت بالاتری هم دارند. اگر می خواهید بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید، می توانید اسم های پر طمطراق را نادیده گرفته و از ایرلاین های دیگر به رزرو بلیط خود بپردازید.

به پروازهای توقف دار هم فکر کنید

این نکته را باید بدانید که پروازهای توقف دار ارزان تر از پروازهای بدون توقف هستند. بنابراین شانس خرید بلیط ارزان هواپیما با این پروازها و به ویژه پروازهای طولانی بیشتر است. البته تصمیم سختی است که بین یک سفر طولانی و خرید بلیط ارزان و گشت و گذار در کشور دیگر کدام را انتخاب کنید.

نکات بالا برای کسانی که به سفر هوایی می روند، مفید هستند. اما همه راه آسمان را برای رسیدن به مقصد در پیش نمی گیرند. برخی به جاده می زنند و لذت سفر را در کوپه های قطار و از پشت پنجره های آن تجربه می کنند. خرید بلیط ارزان قطار هم غیر ممکن نیست اگر راه آن را بدانید.

قیمت های بلیط قطار را مقایسه کنید

دیگر از آن روزها که برای خرید بلیط قطار مجبور بودیم ساعت ها در صف بمانیم، خبری نیست. حالا سایت های فروش اینترنتی بلیط قطار زیاد شده اند. از یک سو کار ما برای خرید بلیط راحت تر شده و از سوی دیگر سردرگمی در انتخاب یک سایت مناسب، بیشتر. در این شرایط عاقلانه ترین کار این است که قیمت های سایت های مختلف را با هم مقایسه کنید. چرا که برخی از این سایت ها برای جذب مشتری، به فروش بلیط ارزان تر مبادرت می کنند. بنابراین اندکی وقت گذاشتن برای رزرو بلیط ارزان قطار ارزشش را دارد.

بلیط ارزان قطار در دقیقه نود به دست نمی آید

تعداد آدم هایی که کارهای خود را به دقیقه نود موکول می کنند، کم نیست. اگر شما هم جزو این دسته هستید، بهتر است در مورد خرید بلیط قطار چنین ریسکی نکنید. درست است که خرید اینترنتی کارها را راحت تر کرده و حذف واسطه ها، قیمت ها را منطقی تر، اما در روزهای شلوغ سال افزایش تقاضا ممکن است، قیمت ها را به صورت ناگهانی بالا ببرد. پس زود اقدام کنید تا بلیط ارزان قطار از دستتان نرود.

کوپه دربست، بهترین گزینه برای سفر خانوادگی است

کم نیستند آنهایی که برای سفرهای خانوادگی و حتی دوستانه قطار را انتخاب می کنند. مزیتی که سفر با قطار برای سفرهای خانوادگی دارد، امکان خرید بلیط ارزان قطار از طریق دربست کردن کوپه است. در حقیقت دربست کردن کوپه و درج تعداد واقعی مسافران اعم از کودک و بزرگسال در قسمت مربوطه، باعث می شود تا قیمت نهایی صندلی های خالی با کسر هزینه خدمات برای مسافر محاسبه گردد و مسافر با یک تیر دو نشان بزند؛ هم حریم خصوصی خود را حفظ کرده و هم سفر خانوادگی خود را با یک بلیط ارزان قطار تجربه کند.