جنسیت جنین چه ارتباطی با خواب و مشکلات مربوط به خواب داره ؟

اینطور که دوستان و آشنایان می گن داشتن خواب خوب و راحت در دوران بارداری می تونه نشانه دختر بودن جنین باشه .من از وقتی باردار شدم خوابم خیلی سبک شده و دیر خوابم می بره .اگر هم وسط خواب از خواب بیدار بشم خیلی سخت می تونم دوباره بخوابم. آیا بچه من پسره ؟ اصلا مشکلات خواب و راحتی و یا ناراحتی در زمان خواب ربطی به جنسیت جنین داره ؟

جنسیت جنین چه ارتباطی با خواب و مشکلات مربوط به خواب داره ؟
جنسیت جنین چه ارتباطی با خواب و مشکلات مربوط به خواب داره ؟

پاسخ برخی از کاربران :

مریم منم شنیدم ولی هیچ ربطی نباید داشته باشه
آرزو من زیاد و راحت می خوابیدم همه می گفتن بچت دخته در حالی که پسر شد!
عاطی من اصلا خوابم نمی برد مخصوصا دو ماه آخر بارداری و بچم پسر شد
نیلوفر من شب های بیدار بودم و روزها می خوابیدم و بچم پسر شد
نرگس من از صبح تا شب و از شب تا صبح خواب بودم پسردار شدم
فلورا من برعکسش رو شنیدم و دیدم
ندا من کم می خوابیدم دختر بود و دومی هم زیاد می خوابیدم پسر شد

 

پاسخ به سوال :

آیا کیفیت خواب می تواند نشانه دختر و یا پسر بودن جنین باشد؟

به نظر می رسد جنسیت جنین هیچ تاثیر معنی داری با کیفیت خواب و مشکلات خواب در دوران بارداری نداشته باشد.طول مدت احساس خستگی در هر خانم بارداری متفاوت است. برخی افراد در سه ماهه دوم دچار خستگی می شوند و این احساس در ماه هفتم بارداری کاهش می یابد. معولا در سه ماه دوم شما افزایش وزن بیشتری خواهید داشت و دچار کمردرد، ترش کردن غذا، گرفتگی پا و یا سندرم پای بی قرار می شوید، جنین در داخل رحم حرکت می کند و مکررا نیاز به تخلیه ادرار دارید، بنابراین نمی توانید شب ها خواب باکیفیتی داشته باشید و همین امر ممکن است سبب شود بیشتر ساعات شبانه روز را در رختخواب به سر ببرید تا کمی از خستگی بدن خود بکاهید.

طبق یک باور رایج جنسیت جنین زنان بارداری که در دوران بارداری خود تغییرات رفتاری را تجربه نمی‌کنند ، پسر است و زنانی که تغییرات قابل ملاحظه‌ای در خلق و خوی خود دارند، حمل کننده جنین دختر هستند.

حقیقت این است که بیشتر زنان در دوران بارداری، به ویژه در سه ماهه اول و سوم، تغییرات رفتاری را تجربه می‌کنند.

استرس‌های فیزیکی، خستگی، هورمون‌ها و عوامل دیگری که با جنسیت جنین ارتباطی ندارند، باعث وقوع تغییرات رفتاری در زنان باردار می‌شود

جستجوهای مرتبط

کم شدن خواب در بارداری و جنسیت جنین خستگی بارداری , جنسیت جنین تنبلی در بارداری و جنسیت جنین گرسنگی زیاد در بارداری و جنسیت جنین ,تشخیص جنسیت جنین در چهار ماهگی بدون سونو, احساس سرما در بارداری و جنسیت جنین تشخیص جنسیت جنین, از روی ناف مادر تشخیص جنسیت جنین در سه ماهگی