فیزیوتراپی خوب در کرج کجاست ؟

فیزیوتراپی خوب در کرج کجاست ؟ فیزیوتراپی چیست و چگونه انجام میشود؟

 

مراکز فیزیوتراپی در کرج ، از جمله مراکز مورد نیاز و مراجعه بسیاری از بیماران هستند که به خدمات مختلف فیزیوتراپی نیاز دارند . گسترش جفرافیایی و جمعیتی کلانشهر کرج در سالیان اخیر ، و بافت مهاجر نشین استان البرز ، همواره بیماران را با این سئوال مواجه کرده که فیزیوتراپی خوب در کرج کجاست ؟

فیزیوتراپی چیست و چگونه انجام میشود؟

فیزیوتراپی، شاخه ای از پزشکی است، که در آن با استفاده از دستگاه و عوامل فیزیکی (آب،گرما،انرژی الکتریسیته، ماساژ درمانی) سعی در بازگرداندن توانایی افراد بیمار یا آسیب دیده می کنند.
فیزیوتراپی در واقع ، یک نوع روش درمانی است که هدف آن افزایش عملکردهای فیزیکی یک فرد می باشد. فرایندهای فیزیوتراپی، توسط فیزیوتراپیست انجام می شود . فیزیوتراپیست ها ، افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که  پس گذراندن دروس دانشگاهی و شناخت کافی از آناتومی،فیزیولوژی و پالوژی بدن به عنوان فیزیوتراپیست ، قادر به ارائه خدمات فیزیوتراپی هستند.

فیزیوتراپیست، با بررسی شرایط بیمار و تشخیص روش درمانی لازم برای آن، برنامه ریزی های مورد نیاز را انجام داده، سپس توسط دستگاه و روش های مختلف درمان های جسمی و حرکتی بیمار را آغاز می کند.

فیزیوتراپی خوب در کرج کجاست ؟ فیزیوتراپی چیست و چگونه انجام میشود؟

چه خدماتی در فیزیوتراپی انجام می شوند؟

بیماران ، پس از معاینه و تشخیص پزشک معالج ، به مراکز فیزیوتراپی مراجعه می کند . برخی از بیماریهایی که فیزیوتراپی به درمان آن کمک می کند عبارتند از :
– کم کردن یا از بین بردن درد بیمار
– بهبود توانایی بیمار بعد از سکته مغزی
– بهبود سریع آسیب های ناشی از ورزش
– کنترل آسیب ناشی بیماری های مختلف مانند ام اس یا پارکینسون
– کاهش یا بهبود دردهای ناشی از دیسک گردن و کمر.
همچنین توسط فیزیوتراپی می‌توان دیابت و بیماری‌های عروقی را نیز کنترل کرد. انجام تمرینات ورزشی در فیزیوتراپی باعث تنظیم شدن قند خون می شود.
انجام تمرینات فیزیوتراپی باعث تحریک بیشتر بدن شده در نتیجه می‌تواند از ابتلا به پوکی استخوان و آرتریت جلوگیری کند.

فیزیو تراپی خوب در کرج

همانطور که گفتیم کرج شهری وسیع با جعیتی عمدتا مهاجر است و همین مساله موجب می شود بسیاری از بیماران برای استفاده از خدمات مختلف فیزیوتراپی دچار زحمت شود . برای انتخاب یک مرکز فیزیوتراپی خوب ، این نکات را در نظر داشته باشید .

  • دانش و تجربه فیزیوتراپیست

لازم به گفتن نیست ، یکی از دلایل اعتماد بیماران ، سابقه مرکز در ارائه خدمات با کیفیت و میزان رضایت بیماران است . بنابراین سابقه و خوشنام بودن فیزیوتراپیست نزد بیماران ، اتفاقی نیست.

  • استفاده از تجهیزات مدرن و روز فیزیوتراپی

همچنانکه علم پزشکی هر روز شاهد دستاوردهای جدید است ، تجهیزات و ابزارهای درمانی نیز در حال تحول و پیشرفت هستند و یک مرکز فیزیوتراپی مناسب ، قطعا از تجهیزات فیزیوتراپی روز دنیا برای درمان بیماران بهره می برد .

  • دسترسی محلی و امکانات رفاهی بیماران

در نظر داشته باشید افرادی که به فیزیوتراپی مراجعه می کنند در بسیاری از مواقع بخاطر بیماری در رنج هستند . مراجعه به مراکز واقع در مناطق شلوغ و پرترافیک شهر ، موجب بهم ریختن آرامش روحی و فکری بیمار می شود .

دسترسی سریع و آسان ، جای پارک خودرو  ، وجود آسانسور ، سالن انتظار مناسب و پرسنل خوش برخورد ، تهویه مطبوع ، همه از عواملی است که گذراندن مراحل و مدت درمان را برای بیمار ، آسانتر می کند .

با این مقدمه ، فرقی نمی کند کجای کرج ساکن هستید . برای انتخاب مرکز فیزیوتراپی در کرج ، فیزیوتراپی در گلشهر ، فیزیوتراپی در کیانمهر ،  فیزیوتراپی در گوهردشت و سایر مناطق کرج ، کلینیک فیزیوتراپی ایرانمهر ، از مراکزی است که برای بسیاری از بیماران ، نام آشناست .

بیش از 10 سال سابقه ، برخورداری از تجهیزات مدرن و روز دنیا ، کادر مجرب و با نمونه ( به انتخاب سازمان نظام پزشکی استان البرز ) ، محیطی آرام و دسترسی محلی آسان ، این کلینیک را به یکی از مراکز معتبر فیزیوتراپی ، تبدیل کرده است . کلیه خدمات فیزیوتراپی از قبیل ، لیزر تراپی در کرج ، مگنت تراپی ، سوزن خشک ، الکتروتراپی و … در این مرکز ارایه می شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر , دریافت نوبت ، می توانید به سایت فیزیوتراپی ایرانمهر www.iranmehrpt.ir مراجعه یا با شماره های 09123141246 – 33324230 (کد کرج 026) تماس بگیرید .