تورهای گردشگری اروپا

همواره تورهای گردشگری حوزه شنگن از محبوب ترین تورها در بین گردشگران بوده است. تور اروپا بازدید از کشورهای مدرن و زیبا را که دارای آثار باستانی بی نظیری هستند را فراهم می آورد. تورهای مختلف اروپایی را میتوانید در وب سایت آژانس آیشم ملاحضه فرمایید.

تورهای گردشگری اروپا
تورهای گردشگری اروپا

تور اروپا

اروپا قاره ای واقع در نیمکره شمالی و شرقی است. از شمال توسط قطب شمال از غرب توسط اقیانوس اطلس و از جنوب توسط دریای مدیترانه احاطه شده است. قاره ی اروپا در غربی ترین منطقه اوراسیا است. قاره ی اروپا سالیانه بیش از 480 میلیون نفر بازدید کننده ی بین المللی را به خود جذب میکند نیمی از اقتصاد جهانی توسط قاره ی اروپا اداره میشود میراث جهانی بسیار زیبا و ارزنده ای در قاره ی اروپا وجود دارد که به خوبی حفظ شده اند که زیر ساخت های کار آمد باعث این امر است. قاره ی اروپا کوچکترین قاره ی جهان است اما بین فرهنگ ها و شیوه های زندگی بین ملت های اروپا تفاوت های زیادی وجود دارد. پایتخت های جذاب که در تور اروپا میتوان دید لندن، رم، پاریس، بارسلونا، آتن، پراگ، بروکسل می باشد.

تور ایتالیا

کشور ایتالیا یکی از مقاصد جذابی است که در راس جدول انتخاب گردشگران حرفه ای قرار گرفته است. در تور ایتالیا و در بازدید از شهرهای جذاب آن رم، ونیز، فلورانس و میلان از آشنایی با فرهنگ غذایی مردم ایتالیا غافل نشوید. تنوع بی نظیر غذاهای ایتالیایی هر گردشگری را به خود جذب میکند.  از غذاهای بین المللی ایتالیایی نوش جان کنید چرا که هر یک دستور پخت مخصوص خود را دارند که  شهرت جهانی دارند. در تور ایتالیا برای سهولت در عبور و مرور از متروهای ارزان استفاده کنید که شما را در سراسر ایتالیا جا به جا میکنند فقط به علائم و تابلوهای راهنما توجه کنید. کشور ایتالیا دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که بازدید از همین جاذبه های گردشگری باعث جذب سیل عظیم گردشگران به این منطقه بوده است که این جاذبه های پر طرفدار شامل شهر ونیز، برج پیزا، کلیسای فلورانس و ساحل آملفی و غیره میباشد.

تور اسپانیا

در تور اسپانیا چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد و به طبع وقت برای بازدید از همه ی آن ها کم است؛ پس قبل از شروع تور اسپانیا یک برنامه سفر مفید برای خود بچینید. در این برنامه ی سفر شهر بارسلونا شهر مادرید جزایر قناری و جزایر ایبیزا را داشته باشید.

در بارسلونا بازدید از منطقه ی کاتولونیا، پارک گوئل و خیابان لارامبلاس را از قلم نیندازید در مادرید بازدید از قلعه ی سلطنتی و بنای پلازا مایور را در برنامه ی خود داشته باشید در جزایر قناری بازدید از پارک ملی تی ده، باغ وحش لورو و پارک آبی دلاس را برنامه ی خود داشته باشید و در جزایر ایبیزا بازدید از سواحلی مانند ساحل بوسا، ساحل کالا د مورت و ساحل کالا سادلا از هیجان انگیزترین اموری است که میتوانید انجام دهید.