تا به حال برایتان پیش آمده است که برنامه سفرتان به شهری به هر دلیلی، لغو شود و این درحالی باشد که از قبل برای رزرو هتل محل اقامتتان اقدام کرده‌اید؟

در چنین شرایطی بزرگ‌ترین نگرانی مالی شما می‌تواند بازپرداخت یا استرداد مبلغ پرداختی از هتل باشد.

بهترین راه استرداد هزینه هتل داخلی در صورت لغو سفر چیست؟
بهترین راه استرداد هزینه هتل داخلی در صورت لغو سفر چیست؟

بیشتر افرادی که سفر از برنامه‌های معمول آنهاست، دست کم یکبار با مشکلات این چنینی به ویژه در مواقعی که هتل خود را به صورت تلفنی، حضوری و یا از طریق یکی از وبسایت‌های نامعتبر رزرو کرده‌اند، مواجه شده‌اند.

با جاباما اما شما با هیچ کدام از این مشکلات مواجه نمی‌شوید. جاباما، سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه است که کار رزرو هتل را برای بسیاری از مسافران شهرهای مختلف کشور آسان کرده است و شرایطی را فراهم آورده است که شما بدون هیچ دردسری و به راحتی، هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و در صورت بروز مشکلاتی که به لغو سفرتان منجر می‌شود، بهای پرداختی بابت رزرو هتل را استرداد کنید. به عنوان مثال اگر برای رزرو هتل در کیش اقدام کرده‌اید و سفرتان لغو شده است، می‌توانید با کمک جاباما، رزرو را لغو کرده و در نهایت مبلغ پرداختی برای رزرو هتل به صورت اینترنتی به حساب شما واریز می‌شود.

همچنین پشتیبانی 24 ساعته برای هتل‌های داخلی، حتی در روزهای تعطیل از مزایای رزرو اینترنتی هتل با جاباما است.

تنوع هتل‌هایی هم که جاباما از آنها پشتیبانی می‌کند، بسیار زیاد است و شما می‌توانید در سراسر ایران، هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.

در جاباما، شما می‌توانید قبل از رزرو هتل یا اقامتگاه، نظر سایر افرادی که پیش از شما در هتل مورد نظرتان حضور داشتند را در قسمت نظرات مطالعه کنید و با آگاهی کامل در مورد نحوه سرویس‌دهی و خدمات هتل، برای رزرو اقدام کنید. پس اگر قصد سفر به شهرهای ایران را دارید، با کمک جاباما و با آگاهی کامل نسبت به ویژگی‌های هتل یا اقامتگاه مورد نظرتان، آن را رزرو کنید. همچنین اگر به سفرهای کاری یا تفریح راهی تهران شدید، می‌توانید از لیست هتل‌های تهران، برای رزرو هتل استقلال تهران یا هر هتل دیگری اقدام کنید و تجربه شایسته‌ای از سفر داشته باشید.