برای خیلی از افرادی که برای رزرو هتل داخلی از طریق وب‌سایت‌های معتبری مانند جاباما اقدام می‌کنند، این سوال مطرح می‌شود که در صورت پرداخت هزینه رزرو هتل از طریق کارت‌های شتاب و قبل از سفر، آیا ملزم به پرداخت هزینه بیشتری پس از پایان اقامت در هتل هستند؟

برای رزرو هتل داخلی، پول اضافی پرداخت نکنید
برای رزرو هتل داخلی، پول اضافی پرداخت نکنید

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در بیشتر وب‌سایت‌های معتبر، مانند سامانه رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه جاباما، پس از تائید و پرداخت قطعی، هیچ هزینه دیگری بابت اقامت در هتل از شما دریافت نمی‌شود؛ مگر اینکه شما از مواد غذایی داخل مینی یخچال هتل استفاده کنید و یا اینکه خسارتی به وسایل هتل وارد آوردید.
همچنین در صورتی که از خدمات هتل مانند خشکشویی، آرایشگاه،ماساژ و … استفاده کنید و یا اینکه به رستوران یا کافی‌شاپ هتل سفارشی بدهید، ملزم به پرداخت هزنه سفارش و خدماتی که از آنها استفاده کرده‌اید هستید.
پس اگر برای رزرو هتل در مشهد یا هر کجای دیگری از طریق جاباما اقدام کردید و هزینه آن را با کارت‌های شتاب بانکی پرداخت کردید و هیچ سفارشی هم به رستوران و یا کافی شاپ هتل ندادید و از خدمات جانبی هتل هم استفاده نکردید، لازم نیست هزینه اضافی دیگری پرداخت کنید.
علاوه بر این با کمک این سامانه جامع و معتبر می‌توانید لیست کاملی از هتل‌ها را در اختیار داشته باشید و برای رزرو اقدام و هزینه را با کارت بانکی پرداخت کنید. پشتیبانی 24 ساعته برای هتل‌های داخلی، حتی در روزهای تعطیل از دیگر مزیت‌های رزررو هتل با جاباماست. به این ترتیب اگر شما به هر دلیلی برای رزرو هتل با مشکلی مواجه شوید، مرکز تماس جاباما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کمک شما می‌آید.
اگر هم به هر دلیلی سفرتان به شهر مورد نظر لغو شد، می‌توانید به راحتی مبلغ پرداختی بابت رزرو هتل را استرداد کنید.
پس اگر قصد سفر به شهرهای مختلف ایران را دارید یا برای سفر زیارتی به مشهد سفر کردید، قبل از سفر برای رزرو هتل‌های مشهد به جاباما مراجعه کنید.