هر تجارتی نیازمند زیرساخت‌های مربوط به خود است.

از یک ساختمان گرفته تا تجهیزات و نیروی کار. آماده کردن و راه‌اندازی همه اینها به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد که حتی با یکی دو اشتباه محاسباتی می‌تواند آن تجارت را در همان آغاز راه به شکست منتهی کند. در هر کسب و کاری، راه‌اندازی اولیه‌ی آن در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه‌ها، می‌تواند کلید موفقیت آن کار باشد.

هر تجارتی نیازمند زیرساخت‌های مربوط به خود است.
هر تجارتی نیازمند زیرساخت‌های مربوط به خود است.

کسب و کار در حوزه‌ی سلامت هم شامل همین قاعده می‌شود. برای مثال، شما یک پزشک جوان هستید و می‌خواهید مطب خودتان را راه بیاندازید؛ هزینه محدودی هم دارید که باید در یک زمان مناسب با کار خودتان آن را به حسابتان برگردانید تا بتوانید به سوددهی برسید. به چه چیزهایی نیاز دارید؟

قبل از هر چیز، باید یک مطب پیدا کنید و برای این کار، به سراغ چند آژانس املاک می‌روید و شماره تماس خودتان را می‌گذارید. چند ملک را به شما پیشنهاد می‌دهند و همه آنها را می‌بینید و تازه متوجه می‌شوید مشاور املاک شما هیچ تصوری از مطب و معماری آن ندارد. صرفا هر دفتر کاری را که در دسترس دارد، به شما نشان می‌دهد! این کار باعث می شود چندین و چند روز را فقط به دنبال دفتر کارتان بگردید و تنها چیزی که عایدتان می‌شود وقتی است که هدر داده‌اید. در آگهی‌های پین پست، ما یک بخش را تنها به اجاره‌ی مطب اختصاص داده‌ایم. هم مشاوران املاکی که در حوزه‌ی سلامت تجربه دارند، هم همکارانی که فضایی در مطب یا ساختمان پزشکان خود دارند و می‌خواهند آن را به همکار اجاره بدهند، می‌توانند ملک خود را در پین پست آگهی کرده و مطمئن باشند، پزشکان و همکاران آنها هستند که این آگهی را می‌بینند.

قدم بعدی، مجهز کردن مطب است که بسته به شاخه‌ی کاری شما، می‌تواند شامل مواد مصرفی و تجهیزات پزشکی مختلفی باشد. شما چند سالی هست که مشغول به کار هستید و مسلما دوستان و ارتباطاتی در زمینه‌ی تجهیزات دارید. همچنین می توانید از دیگر پزشکان و همکارانتان هم بپرسید که تجهیزات خود را از کجا تامین می‌کنند. اما اتفاق مهمی که در پین پست رخ می‌دهد این است که فروشندگان و تولیدکنندگان مواد اولیه و تجهیزات، محصولات و خدمات خود را در پین پست آگهی می‌کنند و با اطلاعاتی که در اینجا پیدا می‌کنید، می‌توانید قیمت‌ها و محصولات را با هم مقایسه کرده و بهترین خدمات را با قیمت‌های مناسب‌تر پیدا کنید. همچنین، اگر قصد دارید برخی از تجهیزات پزشکی را به صورت دست دوم و کارکرده بخرید تا هزینه‌ی کمتری برایتان داشته باشد، می‌توانید به آگهی‌های لوازم استوک سر بزنید. شاید یکی از هم همکارانتان بخواهد یکی از دستگاه‌های خود را بفروشد!

پین پست » اولین سامانه خرید و فروش تجهیزات پزشکی نو و دست دوم

در نهایت، برای اینکه کسب و کار موفقی داشته باشید، باید کادر انسانی باتجربه‌ای هم داشته باشید. یک منشی باتجربه در حوزه‌ی سلامت که بتواند برنامه کاری شما را در مطب مدیریت کرده و بهترین زمان‌بندی را برای ویزیت بیماران برای شما ایجاد کند تا هم بتوانید بیماران بیشتری داشته باشید و هم وقت کافی برای درمان آنها بگذارید. ممکن است برای کارتان به یک دستیار یا پرستار هم نیاز داشته باشید که تجربه‌ی کافی در حوزه‌‌ی تخصصی شما داشته باشد، فردی که مجبور نباشید زمان بگذارید و همه چیز را به او یاد بدهید. اما یافتن چنین افرادی کار آسانی نیست. زمان زیادی می‌برد تا با افراد مختلف مصاحبه کنید. افرادی که حتی ممکن است در این حوزه هیچ تجربه‌ای نداشته باشند و به خیال آنکه کار آسانی است، تنها وقت شما را گرفته‌اند.

نیروی انسانی شاغل در حوزه‌ی سلامت، پین پست را می‌شناسند و آگهی‌هایی که شما در قسمت استخدام می‌گذارید را می‌بینند. افراد باتجربه می‌دانند برای کدام کارها و موقعیت‌های شغلی مناسب هستند و وقت شما را هم تلف نمی‌کنند.

البته یک راه دیگر هم در پین پست دارید! حتی اگر نمی‌خواهید خودتان آگهی کنید و قصد دارید زمان کمتری را صرف پیدا کردن نیروی انسانی کنید، پین پست این شرایط را در نظر گرفته است. افراد جویای کار در حوزه‌ی سلامت می‌توانند رزومه‌ی خود را به صورت آگهی در این پلت‌فرم ارائه بدهند. شما هم می‌توانید با بررسی رزومه‌های موجود در پین پست، افراد مورد نظر خود را به کار دعوت کنید.

پین پست » اولین سامانه خرید و فروش تجهیزات پزشکی نو و دست دوم

در نهایت، مهم این است که در کمترین زمان و با به‌صرفه‌ترین هزینه‌ی ممکن، شما مطب خودتان را افتتاح کرده و شروع به کسب درآمد کنید. آگهی‌های پین پست این اتفاق را برای شما رقم می‌زند.

 

منبع : ویرلن