بهترین تورهای ساحلی برای پاییز ۹۷

بهترین تورهای ساحلی برای پاییز ۹۷
بهترین تورهای ساحلی برای پاییز ۹۷

پاییز را نه فقط به دلیل تغییر فصل و زیبایی طبیعت مردم دوست ‌دارند، بلکه فرصت‌های پنهانی است که در هریک از روزهای آن می‌توان از آنها استفاده کرده، از مهم‌ترین آنها سفر به نقاط مختلف دنیاست که گاهی با هزینه‌ای بسیار کمتر از همیشه می‌توان به تماشای زیبایی‌های آنجا نشست. به فهرست پیش‌رو نگاهی بیاندازید و بهترین انتخاب را برای تعطیلات پاییز داشته باشید.

 

تور آنتالیا؛ استراحت کامل در لوکس‌ترین هتل‌ها با قیمت ارزان

تور آنتالیا یکی از بهترین انتخاب‌ها در این فصل است، شما برخلاف تابستان با قیمتی بسیار ارزان‌تر می‌توانید در هتل‌های لوکس و ۵ستاره‌ی شهر اقامت و حسابی تفریح کنید.اینجا شهری است با ساحل‌های زیبا و متنوعی که هرکدام به شما بخشی از هیجان بازی‌های آبی را هدیه می‌کنند پس شک نکنید و با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر بهترین هتل‌های ساحلی را انتخاب کنید.

Delphin Diva Premiere ، یکی از بهترین اقامتگاه‌ها در این شهر است؛ اقامتگاهی لوکس با ساحل خصوصی، استخر‌های اختصاصی آب‌گرم، سرسره‌های بلند آبی و زمین‌های بزرگ و مرتب ورزشی. در این هتل بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را هم میل می‌کنید، سرآشپزهای این هتل بسیار خبره هستند و در هر لحظه شما را شگفت‌زده می‌کنند. از استانداردهای بالای هتل‌ها در آنتالیا این است که شما در هر لحظه و در هر بخش از هتل می‌توانید از خدمات سرویس‌دهی آنها استفاده کنید. فکرش را بکنید در نیمه شب به همراه همسرتان در استخر آب‌گرم در حال آب‌تنی هستید و با سفارش شما، سرآشپز یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی را به همراه نوشیدنی خنک برایتان سرو می‌کند.

جذابیت هتل‌های آنتالیا و امکانات و تجهیزات آنها حتی در هوای کمی خنک شده‌ی پاییز هم آنقدر چشم‌گیر است که گاهی بسیاری از مسافران هتل را تا پایان تعطیلات ترک نمی‌کنند و در همه‌ی روزهای اقامت در آنجا استراحت می‌کنند

همیشه می‌توانید میهمان این شهر ساحلی زیبا شوید و از قشنگی‌های آن لذت ببرید، برای اینکه هزینه‌ی خوبی هم برای این سفر داشته باشید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی برای تعطیلات عید امکان‌پذیر است و می‌توایند با نگاهی به وب‌سایت مقتدر سیر بهترین برنامه‌ی تور آنتالیا نوروز 98 را رزرو کنید.

تور بالی؛ تجربه‌های خاص و تکرارنشدنی در فرهنگ بالیایی

تور بالی؛ تجربه‌های خاص و تکرارنشدنی در فرهنگ بالیایی
تور بالی؛ تجربه‌های خاص و تکرارنشدنی در فرهنگ بالیایی

سفر با تور بالی ، یعنی پرواز به بهشت بر روی زمین! اینجا یکی از زیباترین جزایر گردشگری دنیا ست که در فهرست ۱۰ دیدنی ساحلی برتر دنیا نشسته‌است و سالانه بیش از میلیون‌ها گردشگر را در خود جای می‌دهد. علاوه بر تفریح‌های ساحلی و زیبایی‌های طبیعی که شما را شگفت‌زده می‌کند، جاذبه‌های گردشگری دیدنی دارد که باید برای تماشای آنها حتما فرصت بگذارید.

اوباد یک منطقه‌ای در جزیره‌ی بالی است که شما می‌توانید در آن فقط کشف کنید و با شگفتی‌های آن از نزدیک روبه‌رو شوید.

یکی از مهم‌ترین و تماشایی‌ترین این جاذبه‌ها «جنگل میمون» است؛ این جنگل‌ سرسبز و انبوه گرمسیری با صدها میمون آزاد و بازیگوش، معابد مقدس و مجسمه‌های سنتی تزیین شده یکی از نقاط برجسته فرهنگی و طبیعی است که در فهرست کارهای گردشی اوباد قرار دارد.

به قصد کشف‌کردن به این جزیره سفر کنید و علاوه بر تجربه‌ی اولین بازی‌ها و تفریح‌های آبی، فعالیت‌های فرهنگی را هم که تاکنون به آنها توجه نکرده‌اید را انتخاب کنید و خاطره‌ای متفاوت از این سفر بسازید.

باله رامایانا، یکی از همین تجربه‌هاست؛ حماسه رامایانا نه تنها اجرایی تاثیرگذار و عمیق ایجاد می‌کند، بلکه داستان زندگی الهام‌بخش بسیاری از هندوهای بالیایی را برای شکل دادن و ایجاد فرهنگ‌شان در این منطقه بازگو می‌کند. باله رامایانا یکی از مشهورترین نمایش‌های بالی است و اگر شما به کاخ اوباد بروید با توجه به شکوه و جلال آن و همین‌طور دکوراسیون صحنه چشمگیرش ارزش نمایش را دو چندان می‌کند و تجربه‌ای منحصر به فرد به شما می‌دهد.

اما واقعا شگفتی شما از این سفر وقتی تکمیل می شود که در تورهای آشپزی بالیایی شرکت کنید و در کنار مشهورترین سرآشپزهای این سرزمین یکی از غذاهای خوشمزه‌ی آنها را بپزید و از این معاشرت فرهنگی لذت ببرید.

هر زمانی برای رسیدن به این جزیره جذاب است، اما خب با در نظر گرفتن هزینه به شما پیشنهاد می‌کنیم از هم‌اکنون با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر هماهنگ کنید و بهترین برنامه تور بالی نوروز 98 را رزرو کنید تا با هزینه‌ای کمتر میهمان این جزیره شوید.

تور ویتنام؛ اقامت ساحلی در لوکس‌ترین کلبه‌های چوبی

تور ویتنام؛ اقامت ساحلی در لوکس‌ترین کلبه‌های چوبی
تور ویتنام؛ اقامت ساحلی در لوکس‌ترین کلبه‌های چوبی

ویتنام ، مسافرتی لوکس و به یادماندنی به یکی از زیباترین کشورهای ساحلی را برایتان می‌سازد که کمتر کسی تاکنون قدم به آن گذاشته است. عملا چند سالی است که درهای ویتنام به روی گردشگران باز شده است تا با دنیای مدرن و کلاسیک آسیای شرقی از نزدیک آشنا شوند.

ویتنام کشوری ساحلی است که  با برنامه‌های تفریحی و گشت و گذارهای دریایی، بهشتی از تفریح‌ها وسرگرمی های ساحلی را به روی شما باز می کند. اگر مشتاق به تجربه‌ی سفری لوکس و ویژه هستید، حتما انتخاب مناسبی داشته‌اید و به‌خوبی و با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر می‌توانید در بهترین هتل‌ها ساحلی بمانید و از منظره‌های تماشایی آنها لذت ببرید.

هوای گرم و معتدل در این کشور، پاییز را برای سفر بسیار مناسب می‌کند و شما می توانید اقامت خوشی را در این سرزمین داشته باشید، استانداردهای بالا و خدمات ویژه‌‌ی گردشگری همیشه مورد توجه توریست‌های اروپایی بوده و در نظرسنجی‌ها همیشه امتیاز مناسبی در این موضوعات دریافت کرده‌اند. به ساحل‌های مشهور ویتنام بروید و به سادگی در کلبه‌های چوبی و البته بسیار لوکس آنها مقیم شوید و فقط آرامش تجربه کنید.

ساحل‌های اختصاصی به همراه قایق‌های خصوصی که شما را به میان آبی‌های نیلگون دریا می‌برد تا ساعت‌ها در کنار همسفرتان لحظات خوشی را داشته باشید در کنار اتاق‌های ماساژ و یا آشپزهای ویژه‌ی بین‌المللی تنها بخشی از این خدمات است که به گردشگران ارایه می‌شود.

هزینه در این سفر کمی مهم است، برای اینکه هم تجربه‌ی خوش این سفر را داشته باشید و هم مقرون به صرفه به آنجا برسید می‌توانید از هم‌اکنون با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر یکی از برنامه‌های تور ویتنام نوروز 98 را رزرو کنید.

در ویتنام، حتما به خرید هم فکر کنید. سرزمنی که سال‌هاست برای اقتصاد خود برنامه‌ریزی کرده و توانسته در آن تغییرات بزرگی ایجاد کند، محل خوبی برای خرید است؛ به سراغ قدیمی‌ترین بازار ویتنام بروند و تلاطم و تغییرات اقتصادی و سیاسی همه‌ی این سالها را در آن ببنیند واتفاقا بهترین و مناسب ترین خریدها را هم از آن داشته باشند. سوغاتی‌های خاص و جذابی از این کشور بخرید.

برای رسیدن به ویتنام باید با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر هماهنگ کنید و بعد از ارایه مدارک اخذ ویزای ویتنام برای سفر به این سرزمین رویایی یکی از برنامه‌های تور ویتنام را رزرو کنید.

 

 

منبع : ویرلن