لباس فرم اداری یک لباس رسمی و در عین حال بسیار زیبا و شیک که در محل کار شرکتها و ارگان ها و موسسات دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. که برای خانم ها شامل مانتو فرم اداری به همراه شلوار و مقنعه است و برای آقایان یک دست کت و شلوار اداری است.

مانتوهای فرم اداری معمولا دارای رنگ های تیره هستند و پارچه های ساده تری دارند. معمولا مانتوهای فرم اداری جذب می باشند تا جلوه بیشتری داشته باشند.

سرمایه گذاری درلباس فرم اداری و یکدست شدن لباس کارمندان تصمیمی دشوار برای کارفرما و نشان دهنده یک تعهد بزرگ مالی است.

لباس فرم چه در مدارس و یا در محل کار، اغلب یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث در محیط کاری ست. آیا لباس یکدست مفید است؟ از همه مهمتر، اینکه چه کسی از لباس فرم یا لباس کار بهره‌مند می‌شود، کارمند، کارفرما، و یا مشتری؟ خوب، پاسخ این است هر سه مورد.

تولیدی لباس فرم اداری - لباس فرم اداری برای بانوان
تولیدی لباس فرم اداری – لباس فرم اداری برای بانوان

منافع کارفرما از لباس فرم و یکدست در شرکت

سرمایه گذاری برای لباس فرم کارمندان یک تصمیم دشوار برای یک کارفرمااست و تعهد بزرگ مالی است. بنابراین، دانستن این موارد که منافع لباس یکدست برای شرکت شما چیست در ابتدای کار مهم است.

بهره وری: یکی از بزرگترین منافع استفاده از لباس فرم اداری افزایش بهره وری است. با توجه به نظرسنجی های انجام شده از بین ۵۵ درصد از کارگران آنان بر این عقیده اند که پوشیدن لباس فرم سازندگی را بالا می برد.

نام تجاری: لباس فرم برای کارمندان یک ابزار بازاریابی موثر در مقایسه با دیگر تبلیغات است.

ایمنی: بسته به صنعت شما، لباس کار می تواند ابزار ایمنی مهمی باشد این که آیا لباس های فرم می تواند به عنوان محافظ در برابر سوختگی و آسیب دیدگی همچنین جهت جلوگیری از آلودگی در محیط کار شود، و یا اینکه کمک کند تا کارکنان در محل کار بیشتر به چشم بیایند.

منافع کارکنان از پوشیدن لباس فرم یکدست

در درجه اول از نگرانی های کارمندان برای پوشیدن لباس روتین کار کاسته می شود. همچنین لباس یکدست در محل کار حس برابری و کار گروهی توام ایجاد می کند. در نتیجه کارمندانی شادتر، با ظاهری جذاب برای شرکت بوجود می آید و کارکنان خوشحال بهره وری شرکت را (که یکی از منافع کارفرمایان است) بالا می برند.

با توجه به مطالعه انجام شده ، تقریبا ۶۶ درصد از کارمندان با رضایت شغلی بالا به طور مداوم در محل کار خود مشغول بکارند و حتی در ساعت اضافی در محل کار می مانند.

منافع مشتری از برنامه لباس فرم یکدست کارکنان یک شرکت

شاید بزرگترین منفعت کارمندان با لباس یکدست کار در محل کارشان ایجاد تصویر ذهنی خوب به مشتریان باشد. با توجه به مطالعه ۲۰۰۰ UTSA ، “هنگامی که یک مشتری یک کارمند را در لباس فرم می بیند، این احساس به مشتری القا می شود که یک محصول بهتر و با کیفیت بالاتر از خدمات دریافت خواهد کرد.” ۴۰٫۲۸٪ از پاسخ دهندگان معتقدند کارمندان با لباس فرم آگاه تر هستند، ۵۲٫۷۸ درصد معتقدند که آنان قابل اعتمادترند، و ۵۴٫۱۷٪ پاسخ دادند که آنها احساس راحتی بیشتری با یک کارمند با لباس فرم دارند.

تولیدی لباس فرم اداری مزون جلال

شماره تماس: 02133920173

شماره موبایل: 09196220534