با بهترین نقاط دبی برای خرید سوغاتی آشنا شوید
بخش مهمی از سفر به خرید سوغاتی برای اقوام و دوستان اختصاص دارد؛ بنابراین بسیار مهم است تا از بهترین نقاط یک شهر برای خرید هدیه و سوغاتی اطلاع کسب کرد. دبی نیز دارای مناطق مختلفی برای تهیه سوغاتی، از لباس‌های سنتی گرفته تا شترهای کوچک (شبیه به تخم‌مرغ شانسی)، است. فلایتیو قصد دارد تا شما را با برخی از بهترین نقاط خرید سوغاتی در دبی آشنا کند. با ما همراه باشید.

گالری الجابر

این فروشگاه را می‌توان در تمامی مال‌های دبی و همچنین دیگر نقاط توریستی شهر پیدا کرد، درنتیجه همیشه یک گالری الجابر در دسترس گردشگران قرار دارد. این فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به عرضه انواع سوغاتی‌های سنتی نظیر لیوان، لباس‌های اماراتی و دیگر اجناس می‌کنند. گالری الجابر فروشگاهی مناسب برای تهیه هدایایی برای تمام اعضای خانواده با قیمت‌های گوناگون است. برای رزرو هتل خارجی و خرید بلیط هواپیما دبی از خدمات فلایتیو استفاده کنید.

گالری One

گالری One در نقاط مختلف دبی نظیر دبی مال، مال امارات و بازار مدینه جمیرا مشاهده می‌شود. این گالری به خاطر فروش آثار هنری سنتی، از نقاشی‌های زیبا از دبی گرفته تا نقاشی از شترها، مشهور است. گالری One همچنین محل مناسبی برای خرید هدایایی نظیر کارت‌پستال، دفتر یادداشت و کتاب است. این گالری ظاهری سنتی داشته و اغلب در طراحی‌های خود از شتر و حروف عربی استفاده می‌کند. One محلی مناسب برای تهیه سوغاتی‌های منحصربه‌فرد و جدید است. همچنین فلایتیو امکان خرید بلیط قطار را برای شما فراهم کرده است.

بازار ادویه

اگرچه بسیاری از مردم تصور می‌کنند که بازار ادویه محلی برای خرید ادویه‌های اصل و خوش‌طعم است، اما این مرکز توریستی اقدام به عرضه سوغاتی نیز می‌کند. گردشگران می‌توانند در اطراف بازار ادویه اقدام به خرید مگنت (اشکال آهن‌ربایی که به یخچال و سطوح فلزی می‌چسبانند)، لباس‌های سنتی و حتی لوازم دکوری منزل کنند. مهم‌ترین نکته در مورد خرید سوغاتی از این بازار این است که می‌توان برای تهیه اجناس با فروشندگان چانه زد؛ بنابراین افرادی که قصد خرید عمده سوغاتی دارند، بهتر است تا به بازار ادویه مراجعه کرده و با قیمت‌های کمتری اجناس موردنیاز خود را تهیه کنند.

بازار مدینه جمیرا

اینجا را می‌توان مقصد غایی گردشگران برای تهیه سوغاتی در دبی نامید. بازار مدینه جمیرا نسخه‌ای از یک بازار سنتی عربی است و انواع مختلفی از اجناس کشورهای حوزه خلیج‌فارس را عرضه می‌کند. گردشگران می‌توانند هر چیزی از عطرهای عربی گرفته تا لباس را در این بازار بیابند. به‌علاوه فروشگاه‌های کوچک بازار مدینه جمیرا اقدام به فروش لوازم منحصربه‌فردی می‌کنند که فرهنگ منطقه را به تصویر می‌کشد. اینجا محلی مناسب برای خرید سوغاتی‌های رنگارنگ نظیر قلیان‌های زیبا و لوازم دکوری است.

شرکت شتر (The Camel)

شرکت شتر را می‌توان در بسیاری از مال‌های اطراف دبی نظیر دبی مال و بازار مدینه جمیرا مشاهده کرد. این فروشگاه صرفا تمرکز خود را بر فروش اجناس سوغاتی و شماری از لوازم رنگارنگ و جذاب معطوف کرده است. شرکت شتر به خاطر فروش شترهای کوچک و پرشده خود (به‌مانند تخم‌مرغ‌های شانسی) شهرت دارد. این شترها در اندازه‌های مختلف عرضه شده و هدیه خوبی برای کودکان هستند.

بازار نایف

بازار نایف یکی از قدیمی‌ترین بازارهای سنتی شهر بوده و در گذشته محلی برای خریدوفروش شتر محسوب می‌شده است. این بازار نیز به‌مانند بازار ادویه، محل مناسبی برای تجربه فرهنگ محلی و تماشای بیش از ۱۰۰ غرفه مختلف است. در بازار نایف می‌توان انواع سوغاتی‌ها نظیر پارچه، عبا و اجناس چرمی را پیدا کرد. این بازار همچنین به شما امکان چانه‌زنی به‌منظور تهیه اجناس با قیمتی پایین‌تر را می‌دهد، بنابراین بازار نایف محل خوبی برای مراجعه افراد با بودجه‌های محدود است.

موزه دبی

دیدار از موزه دبی باید در برنامه سفر هرکسی به هنگام بازدید از دبی قرار بگیرد، زیرا اینجا یکی از بهترین نقاط شهر برای آگاهی از تاریخ امارات متحده عربی است. پس از چرخی در موزه و قبل از خروج از آن به دیدار فروشگاه‌های اجناس سوغاتی بروید. با آگاهی بهتر از گذشته دبی و چگونگی تبدیل آن به یک ابر شهر امروزی، خرید سوغاتی از فروشگاه‌های موزه دبی تجربه‌ای جذاب و آموزنده خواهد بود.
انتشار دهنده : تسمینو