بیمه عمر؛ راه‌حلی برای نجات از مرگ!

خرید اینترنتی بیمه عمر از بیمیتو
خرید اینترنتی بیمه عمر از بیمیتو

به قول قدیمی‌ترها “مرگ حقه” و هیچ‌کس نمی‌تواند از آن فرار کند و بالاخره با آن مواجه می‌شود. بعضی در پیری و بعضی دیگر در جوانی و میان‌سالی؛ بعضی در بستر بیماری و برخی در اوج سلامتی و سرزندگی. نکته مهم این است که بعد از مرگ ما چه اتفاقی برای اطرافیانمان میفتد؟ آیا پس از مرگ ما کسانی که نسبت به آن‌ها تعهد داریم و عضوی از خانواده ما هستند دچار مشکلاتی می‌شوند؟ پاسخ اینجاست که بله، همه اطرافیان دچار مشکلات عاطفی و روحی می‌شوند ولی در مواردی علاوه بر بروز مشکلات عاطفی، با مرگ یک فرد مشکلات مالی هم به وجود می‌آید. مخصوصاً اگر فرد سرپرست خانوار باشد.

از آنجا که مرگ راهکاری ندارد اما می‌توان با دوراندیشی‌هایی نسبت به بروز این مشکلات مالی احتمالی از همین‌الان چاره‌اندیشی کرد. بیمه عمر شاید بتواند همین راه‌حل باشد. برای آگاهی بیشتر لازم است با مزایای بیمه عمر آشنا شویم و ببینیم این بیمه چگونه بعد از مرگ بیمه‌گزار از بروز مشکلات مالی برای خانواده وی جلوگیری می‌کند.

خدمات بیمه عمر برای بعد از مرگ!

بیمه عمر پوشش‌های متفاوتی دارد که در زمان بروز حادثه یا بحران از بیمه‌گزار در برابر آن‌ها محافظت می‌کند. یکی از مهم‌ترین پوشش‌های این بیمه فوت است. بیمه‌گزار درصورتی‌که در طول مدت قرارداد بیمه عمر خود فوت کند، مبلغی تحت عنوان سرمایه فوت به ذی‌نفعان وی می‌رسد. این ذی‌نفعان توسط بیمه‌گزار تعیین شده‌اند. بیمه‌های عمر انواع مختلفی دارند که این بیمه‌ها در مواردی جزئی با یکدیگر متفاوت‌اند اما همه این بیمه‌ها در پوشش فوت باهم مشترک‌اند.

برای اینکه با سایر شرایط بیمه عمر سامان ، پاسارگاد، ایران و… آشنا شوید می‌توانید به سامانه بیمیتو مراجعه کنید و نسبت به کیفیت ارائه خدمات، روش‌های پرداخت، سود سرمایه‌گذاری در بیمه عمر و… اطلاعات لازم را کسب کنید.

بیمیتو سامانه‌ای برای انتخاب بهترین بیمه

خرید آنلاین بیمه عمر از بیمیتو
خرید آنلاین بیمه عمر از بیمیتو

بیمه عمر سامان ، البرز، پارسیان و… بیمه‌هایی هستند که بیمه عمر هم ارائه می‌دهند؛ اما کدام‌یک برای ما مناسب‌تر است؟ برای پاسخ به این سؤال می‌توان به سامانه بیمیتو مراجعه کرد. با استفاده از بیمیتو می‌توان شرایط بیمه زندگی سامان ، پاسارگاد و… را با یکدیگر مقایسه کرد و با توجه به اولویت‌ها و شرایط خود، مناسب‌ترین بیمه را برای خود انتخاب و خریداری کرد. با بیمیتو علاوه بر بیمه عمر می‌توان اقدام به خرید آنلاین بیمه‌های دیگر هم کرد. فقط کافی است به وب‌سایت یا اپلیکیشن بیمیتو مراجعه کنید و اطلاعات لازم را درباره بیمه موردنظر خود وارد کنید، سپس استعلام بیمه مورد نظر خود را دریافت کنید.