اگر شما هم مانند بسیاری از دوستان به دنبال نمونه سوالات امتحان آیین نامه راهنمایی رانندگی میگردید به شما پیشنهاد میکنیم این مطلب را بخوانید. در این جا میخواهیم منبعی برای دانلود رایگان سوالات آیین نامه رانندگی مانند نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی و نمونه سوالات آیین نامه اصلی را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

دانلود رایگان سوالات آیین نامه اصلیدانلود رایگان سوالات آیین نامه اصلی
دانلود رایگان سوالات آیین نامه اصلی

دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با جواب

در این بخش برای شما تعدادی نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی را آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مطالعه کنید و جواب آن را مشاهده کنید . اما اگر نمونه سوالات بیشتری می خواهید به شما پیشنهاد میکنیم به وبسایت گواهیار مراجعه کنید و با کلیک بر روی دانلود رایگان سوالات آیین نامه رانندگی بسته ی رایگان ما را دانلود کنید و از سوالات آن استفاده کنید و انواع نمونه سوالات pdf را دانلود کنید.


1.علائم هشدار دهنده برای خطر به چه شکلی ترسیم می گردند ؟

  1. هشت گوشه
  2. دایره ای
  3. لوزی شکل
  4. مثلث

جواب:4


2.در راه شیب دار کوهستانی که در آنها عبور دو وسیله نقلیه کنار هم مشکل باشد، حق تقدم با کدام است؟

  1. وسیله نقلیه ای که در سرازیری در حال حرکت است
  2. حق تقدم با وسیله نقلیه سبک می باشد
  3. وسیله نقلیه ای که در سربالایی در حال حرکت است
  4. حق تقدم با وسایل نقلیه سنگین است

جواب:3


3-  علائم اخباری برای گرفتن سبقت در شب کدام مورد است؟

  1. تعویض نور چراغ بالا به پایین
  2. بوق کوتاه و چراغ راهنما
  3. اشاره با دست
  4. افزایش سرعت و تبدیل متناوب نور

جواب:1


4- حداکثر سرعت در بزرگراه های واقع در شهر ها و مناطق مسکونی چند کیلومتر در ساعت است؟

  1. 100
  2. 120
  3. 110
  4. 125

جواب:1


5- در معابر محلی حداکثر سرعت چند کیلومتر در ساعت است؟

  1. 40
  2. 50
  3. 45
  4. 30

جواب:4


6-در هنگام روبرو شدن با وسیله نقلیه ای که از جهت مخالف حرکت می کند، برای افزایش ایمنی تردد از چه فاصله ای باید چراغ نور پایین استفاده نمود؟

  1. 150 متری
  2. 50 متری
  3. 100 متری
  4. 75 متری

جواب:1

سوالات آیین نامه اصلی در گواهیار

حتما شما هم در آشنایان خود کسی را میشناسید که بارها در امتحان آیین نامه اصلی رد شده است این نشان دهنده ی سخت بودن این مرحله از گرفتن گواهینامه رانندگی میباشد و اگر شما هم با آزمون آیین نامه اصلی رو به رو هستید باید بدانید در صورت آماده نبودن شما برای آزمون امکان چندین بار رد شدن شما در این آزمون وجود دارد . اما چگونه در اولین بار در آزمون آیین نامه اصلی قبول شویم؟

جواب :ما در گواهیار قبولی 100% در آزمون آیین نامه رانندگی را برای شما با خواندن سوالات آیین نامه اصلی تضمین میکنیم . این بسته شامل سخت ترین نمونه سوالات آیین نامه اصلی میباشد و شما با خواندن آن در بار اول در آزمون قبول میشوید و دیگر نیاز به خواندن مطلب دیگری ندارید.

"نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب
“نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب

دانلود نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی 97

در اینجا میخواهیم بسته ی نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب گواهیار را به شما معرفی کنیم این بسته همان گونه که از نامش پیداست حاوی انواع سوالات امتحان آیین نامه مقدماتی می باشد که شمابرای قبولی 100% در آزمون آیین نامه مقدماتی به خواندن آنها نیاز دارید. برای دانلود روی لینک نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی کلیک کنید و از این طریق از تمام امکانات این بسته که شامل تست های طبقه بندی شده ی  آیین نامه مقدماتی ماننده سوالات حق تقدم، سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی ، و همچنین بهترین جزوه ی آموزش آیین نامه رانندگی در این بسته قرار گرفته تا بتوانید با خاندن آن به راحتی مطالب آیین نامه رانندگی را یکجا مرور کنید.

نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب ما در گواهیار ویرایش جدید سال 97 بوده و برای قبولی 100% تضمینی در آزمون آیین نامه مقدماتی رانندگی مناسب میباشد و با خواندن نمونه سوالات آیین نامه در سایت ما تضمین میکنیم که در اولین بار قبول میشوید و به مرحله ی بعد برای گرفتن گواهینامه میروید.

رای نمونه سوالات آیین نامه به سایت گواهیار به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://govahiyar.ir/