بازیابی عکس های پاک شده

برنامه ریکاوری عکس و فایل های حذف شده زیادی وجود دارد چه برای کامپیوتر و چه برای ریکاوری فایل هایی که روی رم و فلش و هارد …ذخیره شده بودند ، اما متاسفانه همه ی این نرم افزارها به طور کامل فایل ها را باز نمیگردانند و بعضی از برنامه ها فایل ها را برمی گردانند منتهی معمولا خراب هستند و قابل استفاده نمی باشند. اما اینجا می خواهم نرم افزاری را معرفی کنم که به نحو احسن بتوانید تمام فایل ها را به طور قابل استفاده بازگردانید البته ناگفته نماند که این نرم افزار ابتداء برای سیستم عامل مک در دسترس بود اما به خاطر شهرتش برای سیستم عامل ویندوز نیز به طور رایگان ارائه شده است.

برنامه ریکاوری عکس و فایل های حذف شده
برنامه ریکاوری عکس و فایل های حذف شده

نرم افزار disk drill که یک برنامه رایگانی است و در حال حاضر در ویندوز نیز قابل استفاده می باشد می تواند تمام فایل های حذف شده را در هر دستگاهی بازگرداند هارد دیسک باشد یا رم و فلش … از طریق لینک زیر می توانید دانلود کنید.

برای دانلود نرم افزار به سایت ترفند سیتی به آدرس www.tarfandcity.com مراجعه نمایید.

با این نرم افزار در واقع می توانید از ویژگی ریکاوری عکس اندروید از رم گوشی نیز بهره بگیرید و خیلی راحت عکس های که از رم گوشی حذف شده اند را ریکاوری کنید.

بعد از دانلود نرم افزار از لینک بالا به روی سیستم خود به طور عادی نصبش کنید سپس درایو مورد نظر را مشخص نمایید و بررسی عمیق deep scan را انتخاب کرده و recover را بزنید.

برنامه ریکاوری عکس - بازیابی عکس های پاک شده

بعد از بازیابی فایل ها ، تمامی مواردی که می خواهید ذخیره شوند را معین کرده و روی recover کلیک کنید و مکان ذخیره سازی فایل ها را انتخاب کرده و OK را بزنید.(اگر ارور داد باید مکانی انتخاب کنید که قبلا فایل های بازیابی شده در آنجا نبوده باشند مثلا اگر فایل ها در درایو D بوده الان یک درایو دیگری را انتخاب کنید و یا اصلا به هارد و فلش دیگری منتقل کنید.)