کاشت مو -ترمیم مو - کاشت ابرو - کاشت ریش
کاشت مو -ترمیم مو – کاشت ابرو – کاشت ریش

– کاشت مو:

کاشت مو یکی از تکنیک ها و روش هایی است که جهت درمان افرادی که دچار ریزش مو شده اند، بکار می رود. در سالهای اخیر درمان های مختلف دارویی اعم از شیمیایی و یا مواد طبیعی به افراد توصیه شده اما تجربه نشان داده که بصورت علمی، روش های کاشت مو موثرترین و بهترین روش ها و تکنیک ها جهت برطرف کردن طاسی و یا ریزش مو هستند.

متاسفانه برخی از افرادی که دچار ریزش مو شده اند بطور خودسرانه اقدام به استفاده از داروهایی مانند ماینوکسیدیل و یا فیناستراید کرده اند اما ذکر این نکته ضروری است که هر یک از این داروها دارای عوارض و اثرات جانبی هستند و در بیشتر موارد مدتی پس از قطع مصرف این داروها، ریزش موها مجددا آغاز و حتی ممکن است تعداد بیشتری از موها بریزند و مشکل آن فرد بجای برطرف شدن، بدتر شود! اینجاست که توصیه می کنیم حتما جهت مشاوره به پزشکان کاشت مو مراجعه کنید و از آنجایی که در بسیاری از موارد کاشت مو تنها و یا بهترین راه حل است، استفاده از آنرا به کسانی که دچار ریزش مو شده اند توصیه می کنیم.

به خصوص با روش کاشت مو Sut که جدیدترین تکنیک و روش کاشت مو است و توسط مراکز علمی معتبر جهان مورد تایید قرار گرفته و برخلاف روش های سنتی که با استفاده از دست صورت می گرفتند، در این روش با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته، گرفت های مو از ناحیه پشت سر (بانک مو) استخراج شده و در ناحیه ای که دچار ریزش و کم پشت شدن مو شده، کاشته می شوند.

– ترمیم مو:

هر چند که کاشت مو به روش Sut بهترین روش جهت درمان ریزش مو است ولی بعضی از افراد شرایط آنرا ندارند. به خصوص برای بسیاری از خانمها و یا کسانی که دچار برخی بیماری های خاص و یا ناراحتی های پوستی شده و یا بانک موی مناسبی ندارند. تاکنون روش ها و تکنیک های مختلف ترمیم مو در جهان ابداع و مورد استفاده قرار گرفته اما تکنیک ترمیم مو به روش hrt در حال حاضر یکی از بهترین و جدیدترین روش هاست که کاملا بدون درد و خونریزی و عوارض جانبی بوده و تجربه به ما نشان داده که مراجعین و داوطلبانی که از این روش استفاده کرده اند، از نتایج عمل بسیار راضی بوده اند. به ویژه خانمها و یا افراد مشهور و چهره های معروف جهان هنر و ورزش. در روش ترمیم مو HRT فرد می توانند پس از عمل ترمیم براحتی به استخر برود و موهای خود را سشوار و حتی رنگ نماید و از این نظر هیچ محدودیتی برای متقاضیان وجود ندارد.

– کاشت ابرو:

کاشت ابرو یکی از عمل های جراحی زیبایی است که در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده. دلیل آن هم این است که با افزایش مشکلات زندگی مدرن، بسیاری از مردم جهان دچار ریزش موهای ابرو شده و بخش هایی یا بیشتر نواحی ابروهای آنها کم پشت و یا خالی شده است. در چنین شرایطی افراد باید به پزشک متخصص مراجعه کنند و از استفاده از داروهای تقویتی مو بدون تجویز پزشک خودداری کنند. در بسیاری از موارد بهترین روش برای بدست آوردن مجدد موهای ابرو، عمل کاشت ابرو است. البته در سالها و دهه های گذشته همانند کاشت موی سر، از تکنیک های مختلفی جهت کاشت ابرو استفاده می شد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد انتخاب بهترین روش بر اساس مشاوره های متخصص کاشت ابرو در کلینیک رنسانس انجام می گیرد تا عمل کاشت به صورت طبیعی ترین حالی ممکن انجام گیرد. اگر شما هم دچار ریزش موهای ابرو شده اید و می خواهید مجددا ابروهایی زیبا و با فرم مناسب داشته باشید، توصیه می کنیم که پس از مشاوره در این زمینه، جهت کاشت ابرو اقدام کنید.

– کاشت ریش:

کاشت ریش یکی از جالب ترین عمل های جراحی زیبایی است که در سالهای اخیر محبوبیت آن نزد مردان جوان و یا میانسال رو به افزایش بوده است. برخی از جوانان بنا به دلایل متعددی از جمله مسائل هورمونی، ارث، زخم، استرس و فشارهای روحی روانی، خارش و یا زخم های پوستی و یا بیماری های خاص دچار ریزش موهای ریش و سبیل می شوند و بخش هایی از ریش آنها کم پشت و یا دچار طاسی می شود. در چنین مواردی بهتر است افراد به کلینک های کاشت مو مراجعه کنند تا ضمن بررسی های دقیق ریشه و علت این مشکل، بهترین راه حل جهت برطرف کردن مشکل را توصیه کند که معمولا کاشت ریش است.

کاشت مو -ترمیم مو - کاشت ابرو - کاشت ریش

همانند روش ها و تکنیک های بکار رفته در کاشت موی سر و یا کاشت ابرو، روش های گوناگونی جهت کاشت ریش مورد استفاده جراحان و پزشکان قرار گرفته که در این میان، کاشت ریش به روش Sut بهترین روش است و دارای حداقل عوارض بوده و بیشترین مزایا از جمله راحت بودن عمل و انجام آن در یک جلسه، سرعت بالای بهبودی و ماندگاری نتایج آن، دقت بالا، عدم نیاز به داروهای بیهوشی و یا بی حسی، طبیعی بودن خط ریش و … را دارد. اگر شما هم دچار ریزش ریش و یا طاسی ناحیه ای از این بخش از صورت شده اید، در مراجعه به کلینک رنسانس و انجام کاشت ریش تردید نکنید.

منبع: کلینیک رنسانس

88909050- 021