مودم‌های پرفروش بازار را زیر قیمت بخریم

مودم‌های پرفروش بازار را زیر قیمت بخریم - دیوار
مودم‌های پرفروش بازار را زیر قیمت بخریم – دیوار

مودم‌ها از آن دسته محصولات الکترونیکی هستند که با خیال راحت‌تری می‌توان برای خریدشان به سراغ بازار دست دوم رفت. خرید و فروش مودم کارکرده سالم، حتی اگر برای مدتی طولانی استفاده شده باشد، مشکلات چندانی برای خریدار نمی‌تواند ایجاد کند. اگرچه همواره خرید دستگاه‌های کم‌کارکرد در اولویت است.

شاید تصور کنید که بازار خرید و فروش مودم کارکرده در دست مدل‌های قدیمی است. در حالی که اگر به سایت دیوار سر بزنید طیف وسیعی از آگهی‌های مودم‌های مدل جدید و پرفروش بازار را زیر قیمت خواهید یافت. چرا که افراد زیادی به علت تغییر شغل، تغییر محل کار یا خانه، تغییر نوع اینترنت و دلایل دیگری مانند به‌روزرسانی شبکه، مودم‌های سالم و کم کار کرده را به فروش می‌گذارند. بنابراین تا جایی که ممکن است جدیدترین و بروزترین محصولات را خریداری کنید. دستگاه‌های خیلی قدیمی حتی اگر چندان استفاده نشده باشند دیگر کارکرد ندارند و نمی‌توانند ضرورت‌های حال حاضر را تامین کنند.

در سایت دیوار حتی مودم‌های نو را هم زیر قیمت بازار می‌‌توان پیدا کرد. مثلا مودم همراه تندا 4G مدل ۱۸۵ آکبند 50 هزار تومان زیر قیمت به فروش می‌رسد. این مودم 85 گرمی، گارانتی ۳ ساله، باطری ۲۱۰۰ میلی امپر، صفحه نمایش رنگی، شیار سیم کارت، شیار کارت حافظه MicroSD دارد و به گفته فروشنده به همراه سیم کارت و اینترنت هدیه ایرانسل ارائه می‌شود.

مودم همراه جیبی MF65 ساخت ZTE با باتری 1500 میلی‌آمپری که 150 هزار تومان قیمت دارد در دیوار 80 هزار تومان آگهی شده است. این مودم تنها چند ماه کارکرده و هیچ‌گونه نقصی ندارد. یکی از مزایای آگهی‌های دیوار این است که فروشندگان عموما امکان تست حضوری لوازم الکترونیکی را به خریداران می‌دهند. بنابراین محصولات دست دوم را با اطمینان خاطر بیشتری می‌توانید انتخاب کنید. بعلاوه در بسیاری از آگهی‌های خرید و فروش مودم کارکرده، دستگاه‌ها با گارانتی‌های طولانی‌مدت ارائه می‌شوند.

مثلا یک مودم 4G رومیزی TP-LINK Archer MR200 به قیمت 450 هزار تومان با گارنتی یک‌ساله آگهی شده که 150 هزار تومان از قیمت بازار ارزان‌تر است. این مودم کاملا سالم است و تخفیف هم دارد. مودم همراه LH92 ایرانسل، به قیمت 180 هزار تومان یعنی 80 هزار تومان زیر قیمت آگهی شده و تنها چند ماه کارکرده و سالم است. این مودم پورت microUSB شيار سيم کارت، شيار کارت حافظه MicroSD، باتری 2640 میلی‌آمپر ساعتی با 10 ساعت شارژدهی و 115 گرم وزن دارد. تعداد آگهی‌های LH96 ایرانسل هم زیاد است که تا 150 هزار تومان زیر قیمت هم قابل خریداری است. فراموش نکنید که علت عمده خرید مودم در بازار دست دوم، صرفه‌جویی مالی است. پس به خاطر اختلاف‌قیمت‌های پایین هرگز از خیر مودم‌های نو نگذرید. LH96 تا 30 کاربر را می‌تواند پشتیبانی کند در حالی که LH92 حداکثر 10 نفر را جواب می‌دهد. در عوض باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت 8 ساعت شارژدهی دارد.

E8372 4G هوآوی یکی از برترین‌ مودم‌های دانگل است. این مودم قدرت آنتن‎دهی بالایی دارد و 10 کاربر همزمان می توانند به این مودم وصل شوند. بنابراین برای مصارف خانگی و حتی شرکت‌های کوچک گزینه مطلوبی است. فروشنده‌ای E8372 در حد نو و کم استفاده شده را 60 هزار تومان زیر قیمت آگهی کرده‌ است. این مودم مدل ارتقایافته E3372 ایرانسل است که می تواند اینترنت را از طریق WiFi نیز به اشتراک بگذارد. E3372 هم با سرعت دانلود تا 150 مگابیت بر ثانیه و سرعت ارسال اطلاعات یا آپلود تا 50 مگابیت بر ثانیه، از محبوب‎‌ترین دانگل‌های بازار بوده و در دیوار با 120 هزار تومان قابل خریداری است.